nimeä kehiin..

ja sukupuoli kans

eli kirjoitelkaa ihastuksienne nimiä tänne, jos ei uskalla niin laittaa loput nimestä tähdillä (mitä en kyllä tajua, onhan sitä nyt miljoona saman nimistä ympäri Suomea)
Eli rohkeesti vaaan, haluaisithan että oma nimesikin näkyisi listassa, joten rohkeeesti vaan ilostuttamaan muiden päivää ;)

36

5423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *****

      Tapasin Eestissä.

    • A...

      on monivuotinen salainen ihastukseni.

    • olen i-h-a-s-t-u-n-u-t

      Ja Helsingistä, vaikka sitä ei kysyttykään.

      Ja koska kyseessä on melkoisen suosittu etunimi, niin kerrotaan lisäksi, että sukunimi alkaa N:llä.

    • ja-

      en tiedä nimeä!

    • kommentoida

      Onhan se silloin riskitöntä, kun sattuu ihastumaan johonkin Anttiin tai vaikka Elinaan. Mutta kun ihastuu johonkin harvinaisen nimen omaavaan, niin juttu on kyllä niin, ettei sitä nimeä todellakaan halua paljastaa! ;-)

      Minulla on asia niin. Ei tuiki harvinainen, mutta harvinaisempi kuitenkin. Ja olen ihastunut johonkin mieheen, mutta taidan sittenkin -jälleen kerran- todeta, ettei tässä ole mitään mieltä, tekisi mieleni luovuttaa (kun pystyisinkin). Aika ON tulossa vastaan... tikk-tak, tikk-tak...!

      • Juuri olin

        Itse kirjoittamassa samaa! Niin totta. Itse en halua paljastaa erikoisen ihastukseni erikoista nimeä.


      • erilainen erakko
        Juuri olin kirjoitti:

        Itse kirjoittamassa samaa! Niin totta. Itse en halua paljastaa erikoisen ihastukseni erikoista nimeä.

        Ja minulla on taas niin harvinainen nimi, että ei ole toivoakaan, että se joskus löytyisi tällaisilta listoilta. Toisaalta, kukas nyt minuun olisikaan...


      • "vihjettä"

        täsmäävät myös mun ihastukseeni.
        Yksi näistä on harvinainen nimi, joten
        jääköön paljastamatta..


    • minä J

      noh, eipäs ollut kamalaa.

    • eräs tyttö

      Ville

    • N^^

      ja se on ihana mies. =)

      • .................

        Mika mahtaa olla kotoisin? =)


      • N^^
        ................. kirjoitti:

        Mika mahtaa olla kotoisin? =)

        ...Helsingissä. =)


    • .... (m)

      Olisipa mukava tietää mitä hän minusta ajattelee, en vain uskalla ottaa lähempää kontaktia... Persoonallinen, vaaleahiuksinen, älyttömän kaunis :)

    • on hänen nimensä.

      että näin. terkut hänelle...

      • Yks Ari

        Mistähän tämä Ari mahtaa olla... Kerro jotain itsestäskin...


      • keskisessä suomessa.

        eipä tartte itestään kirjotella kun ei kuitenkaan lue näitä..


    • (n)

      sehän se.

    • nimimies

      minulla on harvinainen etunimi.En ole nimi kaimaani vielä törmännyt.Jos joku tänne sattuisi laittamaan nimeni niin lähes satavarmasti kyse olisi minusta.Tuskimpa kukaan varmaankaan uskaltaisi tänne nimeäni laittaa :)

      • oot se

        tittelintuure!! ;)


      • nyt kaikki
        oot se kirjoitti:

        tittelintuure!! ;)

        tietää!!!!


    • On se

      joka mieleeni on tullut.

      • mahtaa

        Ellu olla?:) ja kenen mieleen olen mahtanut tulla,olis kiva jos sen mulle kertoisit ihan henk.koht.?


      • vain
        mahtaa kirjoitti:

        Ellu olla?:) ja kenen mieleen olen mahtanut tulla,olis kiva jos sen mulle kertoisit ihan henk.koht.?

        että täältä etelästä. Kenenköhän mielessä sitten haluaisit olla?


      • sanotaan...
        vain kirjoitti:

        että täältä etelästä. Kenenköhän mielessä sitten haluaisit olla?

        ...tähän vaikka että semmosen tummatukkasen nuorenmiehen.;) ja etelästä olen,tosin melko laaja käsitehän se on...


      • sillä
        sanotaan... kirjoitti:

        ...tähän vaikka että semmosen tummatukkasen nuorenmiehen.;) ja etelästä olen,tosin melko laaja käsitehän se on...

        en ole tummatukkainen...


      • värinen...
        sillä kirjoitti:

        en ole tummatukkainen...

        ..sitten olet?Tai kysytäänkö pikemminkin että minkäväriset hiukset kaipaamallasi Ellulla on?:)


      • tuota
        värinen... kirjoitti:

        ..sitten olet?Tai kysytäänkö pikemminkin että minkäväriset hiukset kaipaamallasi Ellulla on?:)

        Ehkä voin sen vielä paljastaa, vaaleat hiukset hänellä on.


      • en...
        tuota kirjoitti:

        Ehkä voin sen vielä paljastaa, vaaleat hiukset hänellä on.

        ...ole minä koska en ole blondi.Onnea kuitenkin sen oikean Ellun etsintään.:)


    • nimiä

      tulee ..
      Janne hesast

    • mies minä

      Hmmm... no se yksi Jenni on kyllä todella nätti, vaikka onkin aika lyhyt... millaisetkohan ne pitkät vaaleat hiukset on jos ne ei oo letillä... ?

    • nimestähän ei tuo sukupuoli yleensä käy ilmi laisinkaan :)

    • Rrr

      Jarmo... Mies, kuten nimikin antaa ymmärtää. :-)

      • :: kaima ::

        mahtavaa, että tällasta kuulee! Tosin pystyisin suoralta kädeltä luettelemaan
        ainakin 5 (ihastuttavaa) kaimaani ;P

        Itse en ikävä kyllä ole ihastunut keneenkään :[


      • Rrr
        :: kaima :: kirjoitti:

        mahtavaa, että tällasta kuulee! Tosin pystyisin suoralta kädeltä luettelemaan
        ainakin 5 (ihastuttavaa) kaimaani ;P

        Itse en ikävä kyllä ole ihastunut keneenkään :[

        Oletan, että vastasit viestiini ja olet nimeltäsi Jarmo. Missäs päin sinä ja hurmaavat kaimasi vaikutatte? :-)


    • Bed of Roses

      Hyvinkäältä, jos en ihan väärässä ole..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe