eli kirjoitelkaa ihastuksienne nimiä tänne, jos ei uskalla niin laittaa loput nimestä tähdillä (mitä en kyllä tajua, onhan sitä nyt miljoona saman nimistä ympäri Suomea)
Eli rohkeesti vaaan, haluaisithan että oma nimesikin näkyisi listassa, joten rohkeeesti vaan ilostuttamaan muiden päivää ;)
nimeä kehiin..
36
5391
Vastaukset
Tapasin Eestissä.
- A...
on monivuotinen salainen ihastukseni.
- olen i-h-a-s-t-u-n-u-t
Ja Helsingistä, vaikka sitä ei kysyttykään.
Ja koska kyseessä on melkoisen suosittu etunimi, niin kerrotaan lisäksi, että sukunimi alkaa N:llä. - ja-
en tiedä nimeä!
- kommentoida
Onhan se silloin riskitöntä, kun sattuu ihastumaan johonkin Anttiin tai vaikka Elinaan. Mutta kun ihastuu johonkin harvinaisen nimen omaavaan, niin juttu on kyllä niin, ettei sitä nimeä todellakaan halua paljastaa! ;-)
Minulla on asia niin. Ei tuiki harvinainen, mutta harvinaisempi kuitenkin. Ja olen ihastunut johonkin mieheen, mutta taidan sittenkin -jälleen kerran- todeta, ettei tässä ole mitään mieltä, tekisi mieleni luovuttaa (kun pystyisinkin). Aika ON tulossa vastaan... tikk-tak, tikk-tak...!- Juuri olin
Itse kirjoittamassa samaa! Niin totta. Itse en halua paljastaa erikoisen ihastukseni erikoista nimeä.
- erilainen erakko
Juuri olin kirjoitti:
Itse kirjoittamassa samaa! Niin totta. Itse en halua paljastaa erikoisen ihastukseni erikoista nimeä.
Ja minulla on taas niin harvinainen nimi, että ei ole toivoakaan, että se joskus löytyisi tällaisilta listoilta. Toisaalta, kukas nyt minuun olisikaan...
- "vihjettä"
täsmäävät myös mun ihastukseeni.
Yksi näistä on harvinainen nimi, joten
jääköön paljastamatta..
- minä J
noh, eipäs ollut kamalaa.
- eräs tyttö
ja se on ihana mies. =)
- .................
Mika mahtaa olla kotoisin? =)
- N^^
................. kirjoitti:
Mika mahtaa olla kotoisin? =)
...Helsingissä. =)
- .... (m)
Olisipa mukava tietää mitä hän minusta ajattelee, en vain uskalla ottaa lähempää kontaktia... Persoonallinen, vaaleahiuksinen, älyttömän kaunis :)
- on hänen nimensä.
että näin. terkut hänelle...
- Yks Ari
Mistähän tämä Ari mahtaa olla... Kerro jotain itsestäskin...
- keskisessä suomessa.
eipä tartte itestään kirjotella kun ei kuitenkaan lue näitä..
- (n)
sehän se.
- nimimies
minulla on harvinainen etunimi.En ole nimi kaimaani vielä törmännyt.Jos joku tänne sattuisi laittamaan nimeni niin lähes satavarmasti kyse olisi minusta.Tuskimpa kukaan varmaankaan uskaltaisi tänne nimeäni laittaa :)
- oot se
tittelintuure!! ;)
- nyt kaikki
oot se kirjoitti:
tittelintuure!! ;)
tietää!!!!
- On se
joka mieleeni on tullut.
- mahtaa
Ellu olla?:) ja kenen mieleen olen mahtanut tulla,olis kiva jos sen mulle kertoisit ihan henk.koht.?
- vain
mahtaa kirjoitti:
Ellu olla?:) ja kenen mieleen olen mahtanut tulla,olis kiva jos sen mulle kertoisit ihan henk.koht.?
että täältä etelästä. Kenenköhän mielessä sitten haluaisit olla?
- sanotaan...
vain kirjoitti:
että täältä etelästä. Kenenköhän mielessä sitten haluaisit olla?
...tähän vaikka että semmosen tummatukkasen nuorenmiehen.;) ja etelästä olen,tosin melko laaja käsitehän se on...
- sillä
sanotaan... kirjoitti:
...tähän vaikka että semmosen tummatukkasen nuorenmiehen.;) ja etelästä olen,tosin melko laaja käsitehän se on...
en ole tummatukkainen...
- värinen...
sillä kirjoitti:
en ole tummatukkainen...
..sitten olet?Tai kysytäänkö pikemminkin että minkäväriset hiukset kaipaamallasi Ellulla on?:)
- tuota
värinen... kirjoitti:
..sitten olet?Tai kysytäänkö pikemminkin että minkäväriset hiukset kaipaamallasi Ellulla on?:)
Ehkä voin sen vielä paljastaa, vaaleat hiukset hänellä on.
- en...
tuota kirjoitti:
Ehkä voin sen vielä paljastaa, vaaleat hiukset hänellä on.
...ole minä koska en ole blondi.Onnea kuitenkin sen oikean Ellun etsintään.:)
- nimiä
tulee ..
Janne hesast - mies minä
Hmmm... no se yksi Jenni on kyllä todella nätti, vaikka onkin aika lyhyt... millaisetkohan ne pitkät vaaleat hiukset on jos ne ei oo letillä... ?
nimestähän ei tuo sukupuoli yleensä käy ilmi laisinkaan :)
- Rrr
Jarmo... Mies, kuten nimikin antaa ymmärtää. :-)
- :: kaima ::
mahtavaa, että tällasta kuulee! Tosin pystyisin suoralta kädeltä luettelemaan
ainakin 5 (ihastuttavaa) kaimaani ;P
Itse en ikävä kyllä ole ihastunut keneenkään :[ - Rrr
:: kaima :: kirjoitti:
mahtavaa, että tällasta kuulee! Tosin pystyisin suoralta kädeltä luettelemaan
ainakin 5 (ihastuttavaa) kaimaani ;P
Itse en ikävä kyllä ole ihastunut keneenkään :[Oletan, että vastasit viestiini ja olet nimeltäsi Jarmo. Missäs päin sinä ja hurmaavat kaimasi vaikutatte? :-)
- Bed of Roses
Hyvinkäältä, jos en ihan väärässä ole..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1745068- 1004959
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?914414Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182723Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1392708- 442237
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322154Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2271908- 901836
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121821