ehkä väärä palsta mutta.. onko väliä mitenpäin pitää petauspatjaa, jossa toisellla puolella on semmoset nystyrät? eli onko tasanen vai se epätasainen ylös vai alas?
petauspatja
mitenpäin
2
5725
Vastaukset
- sisustusmyyjä
...urapuoli ylöspäin petari on pinnasta hieman pehmeämpi ja suorapuoli ylöspäin jämäkämpi. Kannattaa käännellä välillä, jotta sijauspatja kuluu tasaisesti.
- kalumyyjä itse
Kyllä meillä ainakin selitetään puolien ero!
ns. profiloitu puoli päälläpäin petauspatja tuntuu pehmeämmältä. Näin päin käytettäessä siinä on vielä se etu, että ihmisen ja petauspatjan väliin ilmaa ja näin se on hengittävämpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231730
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161442Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66841
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668