pliis, voisiko joku suomentaa noi lecayn(en muista miten kirjotetaan)säännöt tänne? jos se menee lisäri kohtasesti nii yöelämää lisäreille kiitos! mun englanti kun ei mitään hyvä ole :§
kiitos jos joku jaksaisi tehä sen!
pliis kiltit ihanat!
6
418
Vastaukset
En minäkään tiedä
http://www.ilmainensanakirja.fi/?q=P-12.Q-legacy.Q2-legacy- jontuska
Sinä olet täällä! olet palannut =D Vai oletko palannut? =) Muistatko minua? En muista olinko tällä hahmolla, vai merkkiboy :lla sillon, kun viimeksi "kohdattiin" Pidit myös simssiapinoita, ja ettisin pari päivää niitten osotetta, mutta tkoon osote ei toimi enää. enkä muista sitä pitkää ^^
jontuska kirjoitti:
Sinä olet täällä! olet palannut =D Vai oletko palannut? =) Muistatko minua? En muista olinko tällä hahmolla, vai merkkiboy :lla sillon, kun viimeksi "kohdattiin" Pidit myös simssiapinoita, ja ettisin pari päivää niitten osotetta, mutta tkoon osote ei toimi enää. enkä muista sitä pitkää ^^
En ole palannut enkä koskaan mennytkään. Seuraan palstaa silloin tällöin ja simssit on nyt jääny kaappiin. Jontuskaa en muista, mutta merkkiboyn muistan hyvin :)
Simssiapinat on toivottavasti hävinneet bittiavaruuteen :P- jontuska
lammas-jr kirjoitti:
En ole palannut enkä koskaan mennytkään. Seuraan palstaa silloin tällöin ja simssit on nyt jääny kaappiin. Jontuskaa en muista, mutta merkkiboyn muistan hyvin :)
Simssiapinat on toivottavasti hävinneet bittiavaruuteen :PAips =D Geocities on ehkä pitäny simssiapinat viel elos ^^ =)
jontuska kirjoitti:
Aips =D Geocities on ehkä pitäny simssiapinat viel elos ^^ =)
No pitää varmaan kattoo jos muistais viäl tunnukset ni käyn poistaa kaiken sisällön :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974