pliis, voisiko joku suomentaa noi lecayn(en muista miten kirjotetaan)säännöt tänne? jos se menee lisäri kohtasesti nii yöelämää lisäreille kiitos! mun englanti kun ei mitään hyvä ole :§
kiitos jos joku jaksaisi tehä sen!
pliis kiltit ihanat!
6
436
Vastaukset
En minäkään tiedä
http://www.ilmainensanakirja.fi/?q=P-12.Q-legacy.Q2-legacy- jontuska
Sinä olet täällä! olet palannut =D Vai oletko palannut? =) Muistatko minua? En muista olinko tällä hahmolla, vai merkkiboy :lla sillon, kun viimeksi "kohdattiin" Pidit myös simssiapinoita, ja ettisin pari päivää niitten osotetta, mutta tkoon osote ei toimi enää. enkä muista sitä pitkää ^^
jontuska kirjoitti:
Sinä olet täällä! olet palannut =D Vai oletko palannut? =) Muistatko minua? En muista olinko tällä hahmolla, vai merkkiboy :lla sillon, kun viimeksi "kohdattiin" Pidit myös simssiapinoita, ja ettisin pari päivää niitten osotetta, mutta tkoon osote ei toimi enää. enkä muista sitä pitkää ^^
En ole palannut enkä koskaan mennytkään. Seuraan palstaa silloin tällöin ja simssit on nyt jääny kaappiin. Jontuskaa en muista, mutta merkkiboyn muistan hyvin :)
Simssiapinat on toivottavasti hävinneet bittiavaruuteen :P- jontuska
lammas-jr kirjoitti:
En ole palannut enkä koskaan mennytkään. Seuraan palstaa silloin tällöin ja simssit on nyt jääny kaappiin. Jontuskaa en muista, mutta merkkiboyn muistan hyvin :)
Simssiapinat on toivottavasti hävinneet bittiavaruuteen :PAips =D Geocities on ehkä pitäny simssiapinat viel elos ^^ =)
jontuska kirjoitti:
Aips =D Geocities on ehkä pitäny simssiapinat viel elos ^^ =)
No pitää varmaan kattoo jos muistais viäl tunnukset ni käyn poistaa kaiken sisällön :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760