pliis, voisiko joku suomentaa noi lecayn(en muista miten kirjotetaan)säännöt tänne? jos se menee lisäri kohtasesti nii yöelämää lisäreille kiitos! mun englanti kun ei mitään hyvä ole :§
kiitos jos joku jaksaisi tehä sen!
pliis kiltit ihanat!
6
412
Vastaukset
En minäkään tiedä
http://www.ilmainensanakirja.fi/?q=P-12.Q-legacy.Q2-legacy- jontuska
Sinä olet täällä! olet palannut =D Vai oletko palannut? =) Muistatko minua? En muista olinko tällä hahmolla, vai merkkiboy :lla sillon, kun viimeksi "kohdattiin" Pidit myös simssiapinoita, ja ettisin pari päivää niitten osotetta, mutta tkoon osote ei toimi enää. enkä muista sitä pitkää ^^
jontuska kirjoitti:
Sinä olet täällä! olet palannut =D Vai oletko palannut? =) Muistatko minua? En muista olinko tällä hahmolla, vai merkkiboy :lla sillon, kun viimeksi "kohdattiin" Pidit myös simssiapinoita, ja ettisin pari päivää niitten osotetta, mutta tkoon osote ei toimi enää. enkä muista sitä pitkää ^^
En ole palannut enkä koskaan mennytkään. Seuraan palstaa silloin tällöin ja simssit on nyt jääny kaappiin. Jontuskaa en muista, mutta merkkiboyn muistan hyvin :)
Simssiapinat on toivottavasti hävinneet bittiavaruuteen :P- jontuska
lammas-jr kirjoitti:
En ole palannut enkä koskaan mennytkään. Seuraan palstaa silloin tällöin ja simssit on nyt jääny kaappiin. Jontuskaa en muista, mutta merkkiboyn muistan hyvin :)
Simssiapinat on toivottavasti hävinneet bittiavaruuteen :PAips =D Geocities on ehkä pitäny simssiapinat viel elos ^^ =)
jontuska kirjoitti:
Aips =D Geocities on ehkä pitäny simssiapinat viel elos ^^ =)
No pitää varmaan kattoo jos muistais viäl tunnukset ni käyn poistaa kaiken sisällön :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713