Myyn hyväkuntoisen ja naarmuttoman GameBoy Advance pelikonsolini sekä seuraavat pelit: Rayman advance, Superstreet fighter turbo revival, jurassic park-park builder, metroid fusion, tony hawk 2,f-zero, warioland 4, super mario advance, mariokart sekä doom!
Lisäksi myynnissä GBA:n verkko adapteri (voi pelata suoraan töpselistä) ja näytön valaisin/suurentaja.
GBA kaikki 10 huippu peliä adapteri ja näytön suurentaja lähtee yhteishintaan 120€
Tinkiä saa!
Jos kiinnostaa ota ihmeessä yhteyttä.
Kyselyt ja tarjoukset osoitteeseen: [email protected]
MYYDÄÄN GBA + PELEJÄ HALVALLA!
samppa
11
1082
Vastaukset 11
- jami l
monel myyt pelkän game boy ???
- jl
missä paikka kunnal asut???
- tuntemat0n
Toi on laittanut ton ilmotuksen vuonna 2006!!! JAMI L
- teeetteee
:D haha tälläset moat on hauskoja
- kpk,jysm
Terve. Olisin kiinnostunut ostamaan sulta Metroid Fusionin, siis jos se on vielä kaupan. Lähetä vastausta [email protected], kiitos.
- teeetteee
homoja
- game boy dude
voiko hintaa tinkii 20 kymppii ?
- game boy dude
minkä värinen on game boy ?
- Felle
Millä hinnalla myisitt doom’en?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1771972Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581402Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71907
- 58878
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus70800- 47793
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151656