FC-Honka otti siis voiton Vaasan Palloseurasta,mutta se jääkin sitten heidän ainoakseen,sillä jo seuravassa pelissä tulee totuus vastaan Ja vastuksien kovetessa,Honka on syksyllä hyvästelly veikkausliigan
FC-Honka
10
1012
Vastaukset
- jalista
Kyllä Honka liigassa säilyy. Alkukauden vetää sarjanousijan innolla (kuten niillä on tapana), loppukaudesta hiipuu mutta tulee 10. sijalle. Ensi kausi on sitten se vaikeampi.
- ja jatkoa seuraa?
Honka jatkaa sarjakärkenä, 2 ottelua 2 voittoa. Eniten tehtyjä maaleja...
- 3 voittoa
ketjun avaaja todistaa futistietämystään ;-)
Tällä hetkellä Hongan liigapaikka tuskin vaarantuu vaikka luonnillista olisi että nousijan meno sarjan edetessä tasaantuisi, aika näyttää.- Ballistinen
Honka vaikutti kohtuu hyvätasoiselta porukalta, varmasti pärjää Veikkausliigassa. Onnea Honka.
- JAOSSA?
Stadium on liikkeisään joihinki Hongan matseihi jakanu tikettejä ilmatteeks ja toine mistä oon kuullu on etukaista:
http://www.etukaista.com/index.php?cPath=1_7
Onks muita joista vois Hongan tikettejä saada? Budjetti on tiukilla, mut peleihi pitäis päästä... HONKA RULEZ!- vihjeestä
...sain tiketit sun nenän edestä. hää!
- Naurattaa
vihjeestä kirjoitti:
...sain tiketit sun nenän edestä. hää!
Vieläkin naurattaa se Atik Ismailin urheiluviikko.net verkkosivulle kirjoittama viesti:
"Nyt katkeaa kanan eiku Banan lento. TPS voittaa Hongan."
miten kävi? honka vei 2-0 - RULEZZZ
Naurattaa kirjoitti:
Vieläkin naurattaa se Atik Ismailin urheiluviikko.net verkkosivulle kirjoittama viesti:
"Nyt katkeaa kanan eiku Banan lento. TPS voittaa Hongan."
miten kävi? honka vei 2-0..Honka is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raita-paidat jyrää!
- pele44
Hongan sivuilla näytti olevan ilmaislippuja 300ekalle HJK-Honka-matsiin ja Honka-Inter matsiin (jaossa su2.7. FC LAhti pelissä) sekä tuolla etukaistalla on näköjään kans joka matsiin niinku joku vinkkas.
HONKA !!! - kaapin
RULEZZZ kirjoitti:
..Honka is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raita-paidat jyrää!
...paikan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519