FC-Honka

voitti yhden,mutta siihen s...

FC-Honka otti siis voiton Vaasan Palloseurasta,mutta se jääkin sitten heidän ainoakseen,sillä jo seuravassa pelissä tulee totuus vastaan Ja vastuksien kovetessa,Honka on syksyllä hyvästelly veikkausliigan

10

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalista

      Kyllä Honka liigassa säilyy. Alkukauden vetää sarjanousijan innolla (kuten niillä on tapana), loppukaudesta hiipuu mutta tulee 10. sijalle. Ensi kausi on sitten se vaikeampi.

    • ja jatkoa seuraa?

      Honka jatkaa sarjakärkenä, 2 ottelua 2 voittoa. Eniten tehtyjä maaleja...

    • 3 voittoa

      ketjun avaaja todistaa futistietämystään ;-)
      Tällä hetkellä Hongan liigapaikka tuskin vaarantuu vaikka luonnillista olisi että nousijan meno sarjan edetessä tasaantuisi, aika näyttää.

      • Ballistinen

        Honka vaikutti kohtuu hyvätasoiselta porukalta, varmasti pärjää Veikkausliigassa. Onnea Honka.


    • JAOSSA?

      Stadium on liikkeisään joihinki Hongan matseihi jakanu tikettejä ilmatteeks ja toine mistä oon kuullu on etukaista:
      http://www.etukaista.com/index.php?cPath=1_7

      Onks muita joista vois Hongan tikettejä saada? Budjetti on tiukilla, mut peleihi pitäis päästä... HONKA RULEZ!

      • vihjeestä

        ...sain tiketit sun nenän edestä. hää!


      • Naurattaa
        vihjeestä kirjoitti:

        ...sain tiketit sun nenän edestä. hää!

        Vieläkin naurattaa se Atik Ismailin urheiluviikko.net verkkosivulle kirjoittama viesti:
        "Nyt katkeaa kanan eiku Banan lento. TPS voittaa Hongan."
        miten kävi? honka vei 2-0


      • RULEZZZ
        Naurattaa kirjoitti:

        Vieläkin naurattaa se Atik Ismailin urheiluviikko.net verkkosivulle kirjoittama viesti:
        "Nyt katkeaa kanan eiku Banan lento. TPS voittaa Hongan."
        miten kävi? honka vei 2-0

        ..Honka is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raita-paidat jyrää!


      • pele44

        Hongan sivuilla näytti olevan ilmaislippuja 300ekalle HJK-Honka-matsiin ja Honka-Inter matsiin (jaossa su2.7. FC LAhti pelissä) sekä tuolla etukaistalla on näköjään kans joka matsiin niinku joku vinkkas.

        HONKA !!!


      • kaapin
        RULEZZZ kirjoitti:

        ..Honka is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raita-paidat jyrää!

        ...paikan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      707
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe