FC-Honka

voitti yhden,mutta siihen s...

FC-Honka otti siis voiton Vaasan Palloseurasta,mutta se jääkin sitten heidän ainoakseen,sillä jo seuravassa pelissä tulee totuus vastaan Ja vastuksien kovetessa,Honka on syksyllä hyvästelly veikkausliigan

10

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalista

      Kyllä Honka liigassa säilyy. Alkukauden vetää sarjanousijan innolla (kuten niillä on tapana), loppukaudesta hiipuu mutta tulee 10. sijalle. Ensi kausi on sitten se vaikeampi.

    • ja jatkoa seuraa?

      Honka jatkaa sarjakärkenä, 2 ottelua 2 voittoa. Eniten tehtyjä maaleja...

    • 3 voittoa

      ketjun avaaja todistaa futistietämystään ;-)
      Tällä hetkellä Hongan liigapaikka tuskin vaarantuu vaikka luonnillista olisi että nousijan meno sarjan edetessä tasaantuisi, aika näyttää.

      • Ballistinen

        Honka vaikutti kohtuu hyvätasoiselta porukalta, varmasti pärjää Veikkausliigassa. Onnea Honka.


    • JAOSSA?

      Stadium on liikkeisään joihinki Hongan matseihi jakanu tikettejä ilmatteeks ja toine mistä oon kuullu on etukaista:
      http://www.etukaista.com/index.php?cPath=1_7

      Onks muita joista vois Hongan tikettejä saada? Budjetti on tiukilla, mut peleihi pitäis päästä... HONKA RULEZ!

      • vihjeestä

        ...sain tiketit sun nenän edestä. hää!


      • Naurattaa
        vihjeestä kirjoitti:

        ...sain tiketit sun nenän edestä. hää!

        Vieläkin naurattaa se Atik Ismailin urheiluviikko.net verkkosivulle kirjoittama viesti:
        "Nyt katkeaa kanan eiku Banan lento. TPS voittaa Hongan."
        miten kävi? honka vei 2-0


      • RULEZZZ
        Naurattaa kirjoitti:

        Vieläkin naurattaa se Atik Ismailin urheiluviikko.net verkkosivulle kirjoittama viesti:
        "Nyt katkeaa kanan eiku Banan lento. TPS voittaa Hongan."
        miten kävi? honka vei 2-0

        ..Honka is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raita-paidat jyrää!


      • pele44

        Hongan sivuilla näytti olevan ilmaislippuja 300ekalle HJK-Honka-matsiin ja Honka-Inter matsiin (jaossa su2.7. FC LAhti pelissä) sekä tuolla etukaistalla on näköjään kans joka matsiin niinku joku vinkkas.

        HONKA !!!


      • kaapin
        RULEZZZ kirjoitti:

        ..Honka is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raita-paidat jyrää!

        ...paikan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe