FC-Honka

voitti yhden,mutta siihen s...

FC-Honka otti siis voiton Vaasan Palloseurasta,mutta se jääkin sitten heidän ainoakseen,sillä jo seuravassa pelissä tulee totuus vastaan Ja vastuksien kovetessa,Honka on syksyllä hyvästelly veikkausliigan

10

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalista

      Kyllä Honka liigassa säilyy. Alkukauden vetää sarjanousijan innolla (kuten niillä on tapana), loppukaudesta hiipuu mutta tulee 10. sijalle. Ensi kausi on sitten se vaikeampi.

    • ja jatkoa seuraa?

      Honka jatkaa sarjakärkenä, 2 ottelua 2 voittoa. Eniten tehtyjä maaleja...

    • 3 voittoa

      ketjun avaaja todistaa futistietämystään ;-)
      Tällä hetkellä Hongan liigapaikka tuskin vaarantuu vaikka luonnillista olisi että nousijan meno sarjan edetessä tasaantuisi, aika näyttää.

      • Ballistinen

        Honka vaikutti kohtuu hyvätasoiselta porukalta, varmasti pärjää Veikkausliigassa. Onnea Honka.


    • JAOSSA?

      Stadium on liikkeisään joihinki Hongan matseihi jakanu tikettejä ilmatteeks ja toine mistä oon kuullu on etukaista:
      http://www.etukaista.com/index.php?cPath=1_7

      Onks muita joista vois Hongan tikettejä saada? Budjetti on tiukilla, mut peleihi pitäis päästä... HONKA RULEZ!

      • vihjeestä

        ...sain tiketit sun nenän edestä. hää!


      • Naurattaa
        vihjeestä kirjoitti:

        ...sain tiketit sun nenän edestä. hää!

        Vieläkin naurattaa se Atik Ismailin urheiluviikko.net verkkosivulle kirjoittama viesti:
        "Nyt katkeaa kanan eiku Banan lento. TPS voittaa Hongan."
        miten kävi? honka vei 2-0


      • RULEZZZ
        Naurattaa kirjoitti:

        Vieläkin naurattaa se Atik Ismailin urheiluviikko.net verkkosivulle kirjoittama viesti:
        "Nyt katkeaa kanan eiku Banan lento. TPS voittaa Hongan."
        miten kävi? honka vei 2-0

        ..Honka is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raita-paidat jyrää!


      • pele44

        Hongan sivuilla näytti olevan ilmaislippuja 300ekalle HJK-Honka-matsiin ja Honka-Inter matsiin (jaossa su2.7. FC LAhti pelissä) sekä tuolla etukaistalla on näköjään kans joka matsiin niinku joku vinkkas.

        HONKA !!!


      • kaapin
        RULEZZZ kirjoitti:

        ..Honka is the best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Raita-paidat jyrää!

        ...paikan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1137
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      944
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      278
      840
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      721
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      647
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      609
    Aihe