Honda NT 650 V Deauville

kartaani

Honda NT 650 V Deauville.
Onkohan tämmönen honda kardaanivedolla?
Olisko kellään kokemusta, millainen peli tämmönen on?
Onko siinä tehoja, jos esim. 2 päällä ajelisi?
Siistin näköinen peli ...
Kiitokset jotka vaivautu vastaamaan...

46

28952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JiiHoo

      Kyllä olet tavan idiootti, jos tuollaiseen paskaan rahasi haaskaat. Aivan perkeleen ruma pyörä ja äärimmäisen kallis korjata kun se hajoaa. Ja se hajoaa.

      • kiitos

        Joo siinä meni sitten sen pyörän mietteet.
        Olisko sitten se fjr abseilla se oikea???


      • Nyyh

        Mulla on tollanen ja nyt pitää ruveta säästämään rahaa korjauskuluja varten.Vakavasti ottaen,olen ajanut yli 60000km Deauvillella ja korjauskuluihin ei ole mennyt vielä killinkiäkään.Normaalit huoltokulut on tietenkin maksettu,mutta se kai kuuluu asiaan? Tehoja ei ole ja pirun rumakin se on,mutta on se vienyt minut ja muijan,sinne mihin on tahdottu.Täytyy kai lähteä vaihtamaan se johonkin kauniimpaan ja tehokkaampaan,että olisi muillakin hyvä mieli,eikä toisten tarttis oksennella,katsoessaan noin rumaa pyörää.


      • ml

        onko kaverilla kokemusta. olen ajanut neljättä kesää deauvillellä, eikä mitään muuta kuin öljynvaihto ja yhdet tulpat. juuri kävin norjan tuntureilla 2 päällä, elopaino yht. n. 170 kg kamat. ohituksissa ei mitään heikkoa, tunturit nousi hyvin, ainoastaan kulutus kasvoi koalla vastatuulella 5,4 l/100km. muuten menee alle viiden.


      • vaihtoon
        Nyyh kirjoitti:

        Mulla on tollanen ja nyt pitää ruveta säästämään rahaa korjauskuluja varten.Vakavasti ottaen,olen ajanut yli 60000km Deauvillella ja korjauskuluihin ei ole mennyt vielä killinkiäkään.Normaalit huoltokulut on tietenkin maksettu,mutta se kai kuuluu asiaan? Tehoja ei ole ja pirun rumakin se on,mutta on se vienyt minut ja muijan,sinne mihin on tahdottu.Täytyy kai lähteä vaihtamaan se johonkin kauniimpaan ja tehokkaampaan,että olisi muillakin hyvä mieli,eikä toisten tarttis oksennella,katsoessaan noin rumaa pyörää.

        Kun olet ajanut jo yli 60000 niin onko bensapumppu vaihdettu/lisätty diodi ?


      • Erkki 53vee
        ml kirjoitti:

        onko kaverilla kokemusta. olen ajanut neljättä kesää deauvillellä, eikä mitään muuta kuin öljynvaihto ja yhdet tulpat. juuri kävin norjan tuntureilla 2 päällä, elopaino yht. n. 170 kg kamat. ohituksissa ei mitään heikkoa, tunturit nousi hyvin, ainoastaan kulutus kasvoi koalla vastatuulella 5,4 l/100km. muuten menee alle viiden.

        Sama juttu. Minulla on ollut Deauville nyt jo kaksi kesää.....ajokilometrejä tullut siinä 18000. Kakspäällä oltiin emännän kanssa Lapissa ja Norjassa viikon verran. Ei huolen häivää ja mukavasti veteli niin ala- kuin ylämäetkin.
        Tänä vuonna (2011) tein kaksi Lapin reissua. Ensin emännän kanssa nuohottiin viikko Kirkenesiä myöten. Ja toinen reissu työkaverin kanssa (hänellä Transalppi) poikettiin katsomassa Kilpisjärven tieliikennekamera Kiteeeltä käsin melkein rautaperseajona.
        Pyörä pelannut kuin junan vessa. Nyt ajettu 41000km ja vm. -98.
        Kun ostin pyörän toissa vuonna, niin mittarissa oli 24000km:iä.
        Tällä viikolla öljyn vaihtoon ja uudet tulpat alle.......ja kohti ensi kesää.
        Hyvä ja luotettava pyörä....eikä mikään pystyperse ampiainen.
        Sellaisenhan ostaa jos haluaa pyörän edesauttavan suvunjatkamismahdollisuuksia......mutta vanhalle riittää pienempikin. :-)


      • moto1969

        Hah!

        Taidat JiiHoo jäädä ajatuksinesi hopealle!!


      • Anonyymi

        Toi on paska puhetta,


      • Anonyymi

        mikähän siinä sitten hajoaa kun vaihtaa tulpat 2kpl moottoriöljyt ja suodattimen ja peräöljyt hypoid 80w taidat olla aika kuutamolla kirjotuneksi kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikähän siinä sitten hajoaa kun vaihtaa tulpat 2kpl moottoriöljyt ja suodattimen ja peräöljyt hypoid 80w taidat olla aika kuutamolla kirjotuneksi kanssa

        4 tulppaa 2 per sylinteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 tulppaa 2 per sylinteri.

        kannattaa otta selvää ennen kun kirjoittelee itse vaihdoin kaikki 4 tulppaa edelleenkin 2 tulppaa per sylinteri.Sulta jäi puolet vaihtamatta 2 uutta 2 vanhaa.Koneessasi.


      • Anonyymi

        Siinä oikee idiootti kirjoittelemassa


      • Anonyymi
        kiitos kirjoitti:

        Joo siinä meni sitten sen pyörän mietteet.
        Olisko sitten se fjr abseilla se oikea???

        Hyvä matkapyörä ja osat ei sen kalliimpia kuin muissakaan.


    • riittää

      Riittää kun tietää omat tarpeensa ja vuosien kokemuksella voin sanoa että huoleton käytössä. Ja kardaani on ja kaks päällä ajellaan. Itse olen tyytyväinen nätti on pyörä kuten muijakin eikä jatketta tarvita.

      • NT650

        Hyvä ajettava, vähän laiskahko mutta hyvin on vienyt kahta henkilöä pitkin poikin. 24000 ajettu eikä muuta tarvinnut tehdä kun perushuollot ja bensaa vähän tankkiin. 4,6l/100km. Ulkonäkö on aina se makuasia...


      • Devvvis
        NT650 kirjoitti:

        Hyvä ajettava, vähän laiskahko mutta hyvin on vienyt kahta henkilöä pitkin poikin. 24000 ajettu eikä muuta tarvinnut tehdä kun perushuollot ja bensaa vähän tankkiin. 4,6l/100km. Ulkonäkö on aina se makuasia...

        2 Ajokautta takana ja täytyy sanoa että mainio pyörä. 56 heppaa riittää hyvin, mitään bomberointia jos et aio harrastaa.

        Luotettava kuin junan vessa ja pakollisia huoltojakaan en ole kaikkia tehnyt, tuntuu toimivan ilmankin.

        Parempi vaihtoehto kuin liian isot pan europeanit yms., joita ei saa oikein enää keskituelle nostettua ilman steroideja ja vievätkin nuo litran enemän satasella, tällä on merkitystä kun ajelee 20'000 ajokaudessa kuten mä.

        Optimaalinen touring pyörä.


    • Ettäsillee

      Hyvin tuo vei kolmella laukulla kuskia Saksassa myötäleessä mittarin mukaan 190km/h. Ja puoltatoista joka paikassa. 44tkm mittarissa eikä vaivoja. Isot kannet sivulaukkuihin niin tilaa riittää. Jos ei vauhti riitä niin laitetaan yksi päivä reissuun lisää! Kaikille pyörä tarpeen mukaan. Lähiessolle pääsee ripeemmällä pelillä tietysti äkkiämmin kahville. Hyvät ajokelit kaikille.

      • Capri69

        Minäkin hankin Deauvillen viime syksynä. En ehtinyt käydä kuin pari lyhyttä reissua, mutta kokemukset olivat hyviä. Kevyt ja ketterä pyörä, jota on helppo ajaa. Miellyttävänä yllätyksenä aikaisemman nakupyörän jälkeen tuli hiljaisuus. Korviin ei laillisissa (alle 100km/h) nopeuksissa kuulunut tuulen suhinaa tai koneen mekaanisia ääniä.
        Mistä olet hankkinut isommat kannet sivulaukkuihin?? Paljonko ne maksaa. Onko kellään tietoa alakatteesta?


      • honda mieskö??
        Capri69 kirjoitti:

        Minäkin hankin Deauvillen viime syksynä. En ehtinyt käydä kuin pari lyhyttä reissua, mutta kokemukset olivat hyviä. Kevyt ja ketterä pyörä, jota on helppo ajaa. Miellyttävänä yllätyksenä aikaisemman nakupyörän jälkeen tuli hiljaisuus. Korviin ei laillisissa (alle 100km/h) nopeuksissa kuulunut tuulen suhinaa tai koneen mekaanisia ääniä.
        Mistä olet hankkinut isommat kannet sivulaukkuihin?? Paljonko ne maksaa. Onko kellään tietoa alakatteesta?

        olen vakavasti harkitsemassa Honda NT 650 ostoa.. onko ominaisuus tuo "tärinä" kun kiihdytää niin tärisee stonga.. ja mutenkin koko pyörä.. siis tupit nurin..
        mistä johtuu kun laskee kädet irti niin stonga tärisee (50-60km/h)
        tyyppiviat??

        Kiitos etukäteen..


      • parempaa
        honda mieskö?? kirjoitti:

        olen vakavasti harkitsemassa Honda NT 650 ostoa.. onko ominaisuus tuo "tärinä" kun kiihdytää niin tärisee stonga.. ja mutenkin koko pyörä.. siis tupit nurin..
        mistä johtuu kun laskee kädet irti niin stonga tärisee (50-60km/h)
        tyyppiviat??

        Kiitos etukäteen..

        reissupyörää saa hakea kauvan , itse olen ajanut yli 40 000km , eikä mitään vikaa kulutus matkalla reilu 4l sadalla eikä todellakaan tarvi jaloissa olla.On tullut kaikkea kokeilla mutta tämä on itselläni olleista selvä ykkönen.. suosittelen.


      • the capt
        parempaa kirjoitti:

        reissupyörää saa hakea kauvan , itse olen ajanut yli 40 000km , eikä mitään vikaa kulutus matkalla reilu 4l sadalla eikä todellakaan tarvi jaloissa olla.On tullut kaikkea kokeilla mutta tämä on itselläni olleista selvä ykkönen.. suosittelen.

        Olen ostamassa ekaa pyörääni ja vaihtoehdot olen saanut rajattua kahteen: Deville tai Suzuki Bandit 1250.
        Devillen plussat: Parilla kaverilla sellainen, molemmilla toiminut hyvin. Kardaani veto. Kiinteät sivulaukut, keskituki vakiona, pleksi kuulemma suojaa hyvin yläasennossa.

        Rosvon plussat: Ylivoimainen hinta/laatusuhde. Paras vääntö käytössä jo 3700 r/ min. Yhdellä kaverilla tämmöinen, ei ongelmia hänelläkään.

        Ehkä kuitenkin ex PappaTunturi-kuskille sopisi paremmin toi Deville. ( Sama pönttömäinen ulkomuoto ). Moto1-lehdessä nro 6-2007 on matkaraportti Devillestä. Ei pahaa sanottavaa testikuljettajalla ollut: Tarkoituksen omainen käyttöpyörä aikuiseen makuun.


      • ääni deauvillelle
        the capt kirjoitti:

        Olen ostamassa ekaa pyörääni ja vaihtoehdot olen saanut rajattua kahteen: Deville tai Suzuki Bandit 1250.
        Devillen plussat: Parilla kaverilla sellainen, molemmilla toiminut hyvin. Kardaani veto. Kiinteät sivulaukut, keskituki vakiona, pleksi kuulemma suojaa hyvin yläasennossa.

        Rosvon plussat: Ylivoimainen hinta/laatusuhde. Paras vääntö käytössä jo 3700 r/ min. Yhdellä kaverilla tämmöinen, ei ongelmia hänelläkään.

        Ehkä kuitenkin ex PappaTunturi-kuskille sopisi paremmin toi Deville. ( Sama pönttömäinen ulkomuoto ). Moto1-lehdessä nro 6-2007 on matkaraportti Devillestä. Ei pahaa sanottavaa testikuljettajalla ollut: Tarkoituksen omainen käyttöpyörä aikuiseen makuun.

        Bandit vs Deauville.............. ota deauville

        Jos olet hakemassa huoletonta matkakaveria siinä sinulle sellainen. Jos taas on kiire johonkin niin ota isompi(pannari).

        Varma peli kiireettömälle matkaajalle, tilaa riittää tavaroille ilman takalaukkuakin jos taas kauniimpi sukupuolen edustaja tulee mukaan ota myös takalaukku.

        Pieni polttoaineen kulutus, eikä tuo nyt mikään rumilus ole, mutta se onkin jo makuasia josta ei voi kovin kauhiasti kinata.


      • Aldetas
        ääni deauvillelle kirjoitti:

        Bandit vs Deauville.............. ota deauville

        Jos olet hakemassa huoletonta matkakaveria siinä sinulle sellainen. Jos taas on kiire johonkin niin ota isompi(pannari).

        Varma peli kiireettömälle matkaajalle, tilaa riittää tavaroille ilman takalaukkuakin jos taas kauniimpi sukupuolen edustaja tulee mukaan ota myös takalaukku.

        Pieni polttoaineen kulutus, eikä tuo nyt mikään rumilus ole, mutta se onkin jo makuasia josta ei voi kovin kauhiasti kinata.

        Deuville on kuskannut minua kesän aikana 8000 km ja kyytiin olen ollut tyytyväinen. Mutta onko kellään havaintoja seuraavanlaisesta ongelmasta:
        4500 kierroksen jälkeen alkaa nykiminen ja sateella pahenee. Kaasua kun
        löysää paukkuu ja kiristäessä kaasua tulee ns. kuollut kohta eli kaasu palautuu viiveellä? Kaasarit on aukaistu, bensapumppu tarkistettu / kokeiltu uudella.


      • avatar-2
        Aldetas kirjoitti:

        Deuville on kuskannut minua kesän aikana 8000 km ja kyytiin olen ollut tyytyväinen. Mutta onko kellään havaintoja seuraavanlaisesta ongelmasta:
        4500 kierroksen jälkeen alkaa nykiminen ja sateella pahenee. Kaasua kun
        löysää paukkuu ja kiristäessä kaasua tulee ns. kuollut kohta eli kaasu palautuu viiveellä? Kaasarit on aukaistu, bensapumppu tarkistettu / kokeiltu uudella.

        Tosiaan kolmatta kesää jo ajelen Deauvillella eikä pahaa sanottavaa ole. Toiminut todella hyvin niin sateella kuin paisteellakin. Motoristikirkon ajelulla auringonpaahteessa alkoi moottori kuumeta liikaa, mutta vauhtia kun tuli lisää niin toimi jäähdytys taas.

        Mitään nykimistä en ole huomannut, oli kierroksia minkä verran tahansa. Olisko jotain kontaktihäiriötä piuhoissa? Tai tunnistimissa tai jotain =)


      • minttuja5
        avatar-2 kirjoitti:

        Tosiaan kolmatta kesää jo ajelen Deauvillella eikä pahaa sanottavaa ole. Toiminut todella hyvin niin sateella kuin paisteellakin. Motoristikirkon ajelulla auringonpaahteessa alkoi moottori kuumeta liikaa, mutta vauhtia kun tuli lisää niin toimi jäähdytys taas.

        Mitään nykimistä en ole huomannut, oli kierroksia minkä verran tahansa. Olisko jotain kontaktihäiriötä piuhoissa? Tai tunnistimissa tai jotain =)

        Upea pyörä, 700 Deauville, kaikki vakiona mitä tarvitsee ja kyyti tulee kaupantekijäisenä. Edellinen pyöräni oli custom ja tykkäsin siitäkin, mutta onhan tämä jotakin..." rautaa siellä välissä" vai miten sitä sanotaan. Ulkonäköön voit itse vaikuttaa sillä, minulla on alaskuuppi ja se tekee paljon ulkonäölle. ( ei ole enää sellainen leuaton, kuin hark...) Vasta vähän ajaneena ei minulla ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Pyörälläkin oli ajettu vain 10tkm kun sain sen. Onhan se todella ihanaa ottaa mukaan 4 paria kenkiä, 6 puseroa, 4 housut, kiharrin, kuivain, 3 hametta, 2 lämmintä aluskerratoa, jättipyyhe, kerta-astioita, ylimääräiset fleese-peitot ja kaikkea muuta mitä miehet ei tarvii. (mutta ottavat ilolla vastaan kun annetaan......jos annetaan.......) DEAUVILLE ANTAA IHANAN ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUDEN !!!!


      • virkamies too
        honda mieskö?? kirjoitti:

        olen vakavasti harkitsemassa Honda NT 650 ostoa.. onko ominaisuus tuo "tärinä" kun kiihdytää niin tärisee stonga.. ja mutenkin koko pyörä.. siis tupit nurin..
        mistä johtuu kun laskee kädet irti niin stonga tärisee (50-60km/h)
        tyyppiviat??

        Kiitos etukäteen..

        Onko etuvanne kiero, tai huonosti tasapainotettu? Katso onko painoja irronnut.


      • HD
        minttuja5 kirjoitti:

        Upea pyörä, 700 Deauville, kaikki vakiona mitä tarvitsee ja kyyti tulee kaupantekijäisenä. Edellinen pyöräni oli custom ja tykkäsin siitäkin, mutta onhan tämä jotakin..." rautaa siellä välissä" vai miten sitä sanotaan. Ulkonäköön voit itse vaikuttaa sillä, minulla on alaskuuppi ja se tekee paljon ulkonäölle. ( ei ole enää sellainen leuaton, kuin hark...) Vasta vähän ajaneena ei minulla ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Pyörälläkin oli ajettu vain 10tkm kun sain sen. Onhan se todella ihanaa ottaa mukaan 4 paria kenkiä, 6 puseroa, 4 housut, kiharrin, kuivain, 3 hametta, 2 lämmintä aluskerratoa, jättipyyhe, kerta-astioita, ylimääräiset fleese-peitot ja kaikkea muuta mitä miehet ei tarvii. (mutta ottavat ilolla vastaan kun annetaan......jos annetaan.......) DEAUVILLE ANTAA IHANAN ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUDEN !!!!

        Oli hyvää palautetta. Customilla olen ajellut 4 kesää ja nyt vaihtui pyörä Deauvilleen. Onhan opettelu "hieman" korkeampaan ja eri tyyppiseen malliin kovaa. Entinen customi niin matala. Haaveilen pidempien reissujen tekoa ja customilla se ei oikein onnistu. On näitä vanhojen akkojaen kulumia joten ajoasento D:ssä helpompi. Kyllä ensi tunne oli koe ajossa että tässä mennään kuin junassa. Pyörän vaihtoon kannustaneet puhuivat helposta ajosta niin totta se on kunhan nyt saan napanuoran katkaistua tuosta Custom tyylistä:) Eikun treenaamaan kunhan saan D:n välillä isännän käytöstä. Omapyörä kun ei tunnu nyt kiinnostavan. :D


      • akh760
        honda mieskö?? kirjoitti:

        olen vakavasti harkitsemassa Honda NT 650 ostoa.. onko ominaisuus tuo "tärinä" kun kiihdytää niin tärisee stonga.. ja mutenkin koko pyörä.. siis tupit nurin..
        mistä johtuu kun laskee kädet irti niin stonga tärisee (50-60km/h)
        tyyppiviat??

        Kiitos etukäteen..

        Yhtenä kesänä tuli ajeltua pyörällä ja siinä oli vanha rengas joka oli "laukannu" eli kulunu epätasaisesti. Sillä oli hivenen vaarallinenki ajella jos ei muistanu varoo eturengasta kerran ei meinannu kaista riittää ku melkein karkas hanskasta. Jos muistan oikein niin se oli juuri tuo 50-60km/h missä teki omia liikkeitä.


      • Ierikka
        akh760 kirjoitti:

        Yhtenä kesänä tuli ajeltua pyörällä ja siinä oli vanha rengas joka oli "laukannu" eli kulunu epätasaisesti. Sillä oli hivenen vaarallinenki ajella jos ei muistanu varoo eturengasta kerran ei meinannu kaista riittää ku melkein karkas hanskasta. Jos muistan oikein niin se oli juuri tuo 50-60km/h missä teki omia liikkeitä.

        Lueskelin noi viestit ja silmääni pisti tuossa alussa toi Deauvillen moittiminen.Sain vaikutelman että ei kaveri tiedä moottoripyörästä kovinkaan paljoa.Ilmeisesti itse ajelee jollakin rakennussarjalla ja motoristit tietää että mitä tällä tarkoitan.Olen ajellut lukemattomia ajokausia Honda pc 800 :sella,eikä ole ollut pienintäkään ongelmaa .Kun ajelee Hondalla niin eipä tartte saattoautoja jotka ovat välttämättömyys joillekin pyörämerkrille.Nyt hankin toisen pyörän ja sekin on kuinkas ollakaan Honda Deauville.Kävin koeajolla ja yllätyin pyörän ominaisuuksista.Ajelen yksin joten sain vaikutelman että tehoja on ihan riittämiin Suomenteille ja miksei muuallekin.Pyöran ulkonäkö on ihan eri asia,en ole näyttelyyn menossa,vaan vaadin pyörältäni luotettavuutta ja sitä Hondasta löytyy.Tällä pyörällä olis tarkoitus ajella ensikaudella Eestin maalla koska omistan sielläkin asunnon ja pyörä on valmiiksi Eestin kilvissä.Mittarissa on nytten 33.000 km, ja mielestäin se on aika vähän tälle pyörälle.Hyvää syksyä kaikille motoristeille.


      • hyväksi havaitsin
        Ierikka kirjoitti:

        Lueskelin noi viestit ja silmääni pisti tuossa alussa toi Deauvillen moittiminen.Sain vaikutelman että ei kaveri tiedä moottoripyörästä kovinkaan paljoa.Ilmeisesti itse ajelee jollakin rakennussarjalla ja motoristit tietää että mitä tällä tarkoitan.Olen ajellut lukemattomia ajokausia Honda pc 800 :sella,eikä ole ollut pienintäkään ongelmaa .Kun ajelee Hondalla niin eipä tartte saattoautoja jotka ovat välttämättömyys joillekin pyörämerkrille.Nyt hankin toisen pyörän ja sekin on kuinkas ollakaan Honda Deauville.Kävin koeajolla ja yllätyin pyörän ominaisuuksista.Ajelen yksin joten sain vaikutelman että tehoja on ihan riittämiin Suomenteille ja miksei muuallekin.Pyöran ulkonäkö on ihan eri asia,en ole näyttelyyn menossa,vaan vaadin pyörältäni luotettavuutta ja sitä Hondasta löytyy.Tällä pyörällä olis tarkoitus ajella ensikaudella Eestin maalla koska omistan sielläkin asunnon ja pyörä on valmiiksi Eestin kilvissä.Mittarissa on nytten 33.000 km, ja mielestäin se on aika vähän tälle pyörälle.Hyvää syksyä kaikille motoristeille.

        Monet vuodet olen kylläkin ajellut Pacific Coustilla jossa on 800 cm moottori ja samoin keppiveto .

        Yhtäläisyyksiä löytyi kasolti. Mutta jos vielä löytyisi jostain uudenveroinen P C niin sellaisen vaihtaisin , on nimittäin matalampi , mitenkään vaheksymättä Deuvillea !


      • Päivitetään
        hyväksi havaitsin kirjoitti:

        Monet vuodet olen kylläkin ajellut Pacific Coustilla jossa on 800 cm moottori ja samoin keppiveto .

        Yhtäläisyyksiä löytyi kasolti. Mutta jos vielä löytyisi jostain uudenveroinen P C niin sellaisen vaihtaisin , on nimittäin matalampi , mitenkään vaheksymättä Deuvillea !

        Luultavasti deauvilleen. Revere siis deauvillen katteeton "museo" versio.
        Muita vaihtoehtoja aika vähän.
        Katettuja matkailuun varustettuja kohtuu kokoisia keppiveto pyöriä.
        Joutuu valitsemaan katetun tai kardaanin...

        Revere joutui ilkivallan kohteeksi saa nähdä haluuko vakuutusyhtiö lunastaa.

        Revere ollut viaton konepyörä, halvat vakuutukset ja bensakulu, eikä ylimääräisiä korjauksia.
        Rengaskulutkin kohtuullisia, alla oli hyvät kumit, kerran uusittu, samanverran pintaa jäljellä kuin ekoissa renkaissa, liki 30 tkm ajettu.


      • E-t-a
        Päivitetään kirjoitti:

        Luultavasti deauvilleen. Revere siis deauvillen katteeton "museo" versio.
        Muita vaihtoehtoja aika vähän.
        Katettuja matkailuun varustettuja kohtuu kokoisia keppiveto pyöriä.
        Joutuu valitsemaan katetun tai kardaanin...

        Revere joutui ilkivallan kohteeksi saa nähdä haluuko vakuutusyhtiö lunastaa.

        Revere ollut viaton konepyörä, halvat vakuutukset ja bensakulu, eikä ylimääräisiä korjauksia.
        Rengaskulutkin kohtuullisia, alla oli hyvät kumit, kerran uusittu, samanverran pintaa jäljellä kuin ekoissa renkaissa, liki 30 tkm ajettu.

        Joo,Deauville on korkeampi kun PC800 mutta käytin satulan verhoomossa,otettiin pehmikettä pois 3-4 cm ,nyt yltää jalat tukevasti maahan tälläisella 168cm. pitkälläkin.Ensikesä sitten näyttää kun ajelee enemmän että miltä muuten tuntuu.


      • kulkija 58
        Aldetas kirjoitti:

        Deuville on kuskannut minua kesän aikana 8000 km ja kyytiin olen ollut tyytyväinen. Mutta onko kellään havaintoja seuraavanlaisesta ongelmasta:
        4500 kierroksen jälkeen alkaa nykiminen ja sateella pahenee. Kaasua kun
        löysää paukkuu ja kiristäessä kaasua tulee ns. kuollut kohta eli kaasu palautuu viiveellä? Kaasarit on aukaistu, bensapumppu tarkistettu / kokeiltu uudella.

        Pölyä/ likaa tulppien johdoissa tai sytytys laitteissa veikkaan. Motoklinikka osaa auttaa.


      • Normi huollot ok
        honda mieskö?? kirjoitti:

        olen vakavasti harkitsemassa Honda NT 650 ostoa.. onko ominaisuus tuo "tärinä" kun kiihdytää niin tärisee stonga.. ja mutenkin koko pyörä.. siis tupit nurin..
        mistä johtuu kun laskee kädet irti niin stonga tärisee (50-60km/h)
        tyyppiviat??

        Kiitos etukäteen..

        Deauvillessä vikoja? Hmmmmm......vikoja.....mitä sä höriset, ei vikoja vaan korkeintaan huollon puutetta jos temppuilee.


      • Anonyymi
        Ierikka kirjoitti:

        Lueskelin noi viestit ja silmääni pisti tuossa alussa toi Deauvillen moittiminen.Sain vaikutelman että ei kaveri tiedä moottoripyörästä kovinkaan paljoa.Ilmeisesti itse ajelee jollakin rakennussarjalla ja motoristit tietää että mitä tällä tarkoitan.Olen ajellut lukemattomia ajokausia Honda pc 800 :sella,eikä ole ollut pienintäkään ongelmaa .Kun ajelee Hondalla niin eipä tartte saattoautoja jotka ovat välttämättömyys joillekin pyörämerkrille.Nyt hankin toisen pyörän ja sekin on kuinkas ollakaan Honda Deauville.Kävin koeajolla ja yllätyin pyörän ominaisuuksista.Ajelen yksin joten sain vaikutelman että tehoja on ihan riittämiin Suomenteille ja miksei muuallekin.Pyöran ulkonäkö on ihan eri asia,en ole näyttelyyn menossa,vaan vaadin pyörältäni luotettavuutta ja sitä Hondasta löytyy.Tällä pyörällä olis tarkoitus ajella ensikaudella Eestin maalla koska omistan sielläkin asunnon ja pyörä on valmiiksi Eestin kilvissä.Mittarissa on nytten 33.000 km, ja mielestäin se on aika vähän tälle pyörälle.Hyvää syksyä kaikille motoristeille.

        Aivan pakko kirjottaa tietämättömälle viittaukset tiettyyn pyörämerkkiin.....
        Niiiin ne on aivan paskoja kun mullakin 98 mallinen ja ajettu 94 th ja oikeen startin hiilet vaihdettu..... ja kone 88 twin cam mitä twin cameistä pidetään ehkä kuitenkin jostain syystä huonoimpana.... eikä Norjan reissuilla 2 päällä oo saatto autoja tarvinnu ja kulutus 1500 koneella 4,6 ihan sama yksin vai kaksin ja kokonais paino yli 600 reissussa..... että niin paskoja....
        On varmaan jos ite räplää/virittää eikä tiedä.
        Ja se HD voi olla 77 esim. mikä siellä tienposkessa on.... saattaa näyttää jollekkin samalta kun uus...
        Piti vaan korjata tietämättömiä...
        No itse ajattelin teukkaa työmatka pyöräks, toimis siinä hyvin....


    • teemu

      mikä vois olla vikana deauvillessä? lopetin ajamises syksyllä ja nyt ei käynnisty millään? tarkistettu: bensat, tulpat, pyörittää muttei käynnisty. ollu jo mulla vuodesta 2002 ja nyt vasta tuli eka vika ;)

      • nimimerkkimerkkinimi

        Sulla on tappokytkin päällä tai hana kiinni


    • Nikitanikita..rrrrut

      Teemu mikä oli vikana Villessä ??

    • D.E.Auville

      Saattaa olla Teemusn Villessä bensapumppu sökö. Ohitapa pumppu (tankki täyteen). Jos lähtee = pumppu sökö

    • kimmo2

      Moi! Paljonko deauvillen 650 vm2004 pensatankki vetää,mikä jää varatankille (pensapumpun taakse)?

    • Patu(vanha)

      Ostin juuri Deauvillen naapurin Harrikkamies kehui ikiliikkujaksi..

    • Kale62

      Laitoin kevätilman kunniaksi Teuvon käyntiin ja lähtihän se. Ainoa vika on ollut bensapumpun rikkimeneminen. Letkunpätkä olisi hyvä ottaa varaosaksi, jos pumppu hajoaa matkalla. Täydellä tankilla pitää ajaa mutta onko jollainn tietoa voiko näin oikeasti ajaa ja kuinka paljon tankissa pitää olla minimissään bensaa? Nyt on mittarissa 45500. Ja tykkään ajella, ei himoa vaihtaa todellakaan. Toistan muiden kehut. Ainoa lisälaite on ollut vakionopeussäätimen asennuttaminen, koska ajelen pitkiäkin matkoja. Se auttaa tosi paljon väsymisessä eikä tule niin helposti sakkoja ja voi pitää tasavauhtia päällä koko ajan. Turvallista matkaa kaikille!

    • wertti7776

      Kokemuksia kuukauden ajalta vm.05 villestä,viimenen 650cc vuosimalli siis kyseessä. Tilava hytti isommallekkin kaverille,hyvät hallintalaitteet,combijarrut eli etujarrua painettaessa jarruttaa myös takaa 20%. Moottoria pitää kierrättää jotta menee lujaa, kiihtyy hyvin 0-140kmh mutta sitten meno haalenee,ei siis ole mikään tonninen cepari mutta hyvin tuntuu menevän Suomen rajoitusten puitteissa. Kone tuntuu laadukkaalta,ei öljy/nestevuotoja, komponenttien sijoittelu suunniteltu niin että helppo tehdä perushuollot. Hondan oma touringkate antaa hyvän suojan 180senttiselle. Oikeestaan ainoa miinus pyörässä on vain 56hv, jos on tottunut ajaan tehokkailla pyörillä.

      • Anonyymi

        minulla on 535 jammu, sekin kiihtyy ripeästi 0-140 , mutta siinäkin on jo liikaa,
        koska eihän suomessa saa missään ajaa yli 120 , sitäkin vain etelä-suomessa,
        miksi yleensä kovemmin kulkevia tehdään


    • Anonyymi

      Olen 20 vuotta ajellut harley tuotteilla, nyt vaihdoin deyvilleen ja ensimmäistä kertaa olen tyytyväinen ja luottavainen moottoripyörään. Tällä pääsee autoista ohi kevyesti ja tekniikka toimii! Kyllä on turha sanoa että vaatii enemmän tehoa suomen nopeusrajoituksilla.

    • Anonyymi

      Tervehdys kaikki viisaat!
      Itsellä vuoden 2001 malli ja olen ajanut 62 tkm ilman nhuolia, paitsi tietysi huollot ja renkaita uusittu kulumisen johdosta. Nyt tullut sellainen vika, kun kytkinkahvaa puristaa, niin vaihteet menee kyllä hienosti päälle mutta kuuluu ääni kuin olisi kytkimen laakeri tai vastaa va rikki kun pitää ihmeellistä ruksuttavaa ääntä,, Osaako joku sanoa mikä on tai onko kellään ollut vastaavaa omassa pyörässä? Kiitollinen tiedosta.. Erilaisia pyöriä ollu vuodesta 1971 lähtien. Nopeita ja Customi pyöriä ja ja kaikissa omat mukavuudet mutta tämä ollut huolettomin pyörä tähän asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe