Mikähän vika pesukoneessani on. Laitan koneen käyntiin normaalisti, valo palaa mutta mitään ei tapahdu. Eilen se vielä toimi... Kone on noin 5 vuotta vanha, ja mielestäni pitäisi toimia vielä. Mitähän korjaus maksaa, suurinpiirtein??
pesukone rikki
12
9548
Vastaukset
- joskus pesukonetta korjaillut
Ilmeisesti veden magneettiventtiili on sökö. Jos kone ei ota vettä se tuskin alkaa pesemää.
- Kämmärit
Pesukoneen ohjelma etenee normaalisti, mutta jää aina samoissa kohdissa jumiin, jolloin itse nupista kääntämällä jatkaa ohjelmaa. Tämä on tehtävä 2 kertaa ohjelman aikana.
Ongelma tuli silloin kun asensimme konetta tiukkaan paikkaan ja ohjelmansäätönuppi joutui puristuksiin. Onkohan tällainen korjaus mahdollista tai kallista? Osaiskohan itse? - joskus pesukonetta korjaillut
Kämmärit kirjoitti:
Pesukoneen ohjelma etenee normaalisti, mutta jää aina samoissa kohdissa jumiin, jolloin itse nupista kääntämällä jatkaa ohjelmaa. Tämä on tehtävä 2 kertaa ohjelman aikana.
Ongelma tuli silloin kun asensimme konetta tiukkaan paikkaan ja ohjelmansäätönuppi joutui puristuksiin. Onkohan tällainen korjaus mahdollista tai kallista? Osaiskohan itse?Koska olen vain joskus pesukonetta korjaillut, niin tuosta ohjelmakoneistosta en tiedä mitään. Lieneekö edes työkalulla aukaistavissa. Jos se on sähkömekaaninen laite niin siinä on ilmeisesti moottori joka hammasrattaitten välityksellä pyörittää mikrokytkimiin vaikuttavia nokkapyöriä. Itse en kyllä alkais sellaista ronkkimaan kun ei ole yhtään kellosepän vikaa. Olen vain joskus pesukonetta korjaillut.
- Taitaa olla vaihdon paikka
joskus pesukonetta korjaillut kirjoitti:
Koska olen vain joskus pesukonetta korjaillut, niin tuosta ohjelmakoneistosta en tiedä mitään. Lieneekö edes työkalulla aukaistavissa. Jos se on sähkömekaaninen laite niin siinä on ilmeisesti moottori joka hammasrattaitten välityksellä pyörittää mikrokytkimiin vaikuttavia nokkapyöriä. Itse en kyllä alkais sellaista ronkkimaan kun ei ole yhtään kellosepän vikaa. Olen vain joskus pesukonetta korjaillut.
Kiitos kommenteistasi.
Voipa olla että otamme sitten korjaajan. Tai vaihdetaan suorilta. Ei oo enää ihan uusinta mallia. - Greasemonkey
Aika mielenkiintoisia nuo teitin vastaukset...osannet varmaan kertoa mikä osa siellä on vielä välissä ennenkuin virta menee magneettiventtiilille.....luukun sähkösalvat ja itse virtakytkimet ovat kulutuskamaa..
- joskus pesukonetta korjaillut
Greasemonkey kirjoitti:
Aika mielenkiintoisia nuo teitin vastaukset...osannet varmaan kertoa mikä osa siellä on vielä välissä ennenkuin virta menee magneettiventtiilille.....luukun sähkösalvat ja itse virtakytkimet ovat kulutuskamaa..
tuolla olis propleema:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100&conference=4000000000000013&posting=22000000015944328
- Jyde
Ei kai vaan UPO?
- kansi kii
laita kansi kunnolla kiinni
kun kytkee ohjelman ja painaa star niin kone vain nytkähtää ja siihen pysähtyy.
- techboy1233210
Onko kokeiltu eri ohjelmia?
Pumppausohjelmaa?
Linkousohjelmaa?
Huuhteluohjelmaa?
Toimiiko mikään ohjelma? - jorteveikko1
Miksi Samsunnin pyykinpesu kone ei linkoa... onko jokin ohjelma mennyt, kannataako korjauttaa.... Kone 5 v vanha
- Iiiiippo
Luultavasti elktroniikkavika. Piirikortti? Uusi maksaa koneen verran eli semmoset 200 ekeä plus työt ja matkat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233