Noin parin viikon ajan toisessa nännissäni on tuntunut välillä vihlovaa lyhytaikaista kipua tai kiristyksen tunnetta. Ulospäin ei näy erikoista, eikä tunnu kyhmyjä.
Onko kellään ollut moista vaivaa/tietoa mistä johtuu. Välillä tuntuu että toiseenkin rintaan sattuisi mutta huomattavasti vähemmän. Lenkkeilen paljon, ehkäpä liivit eivät ole tähän sopivat?
Rinta(nänni)kipu
4
5270
Vastaukset
- 48-vuotias
Minulla taas oli noin kuukausi sitten kummallista turvotuksen tunnetta kummassakin rinnassa. Samalla tuntui siltä kuin nännejä kutiaisi, jouduin välillä raapimaan. Mitään näkyvää ei ole. Tätä kesti noin viikon.
Nyt taas sama juttu ja kestänyt jo viikon ja aina vaan jatkuu.
Eli mistä tuo turvotus, kutina voi johtua? Hormonit??? - Jensku
Mulla on ollut pari päivää juuri vastaavanlaista kipua oikeassa rinnassa. Aina kun nänniä koskettaa vaikka rintsikoita päälle laittaessa tuntuu siellä rinnan sisällä sellaista vihlovaa kipua. Mulla on ollut samassa rinnassa ainakin muutaman viikon ajan kyhmy, tuntuu että se olisi vähän suurentunut. Pitäisiköhän käydä näyttämässä lääkärille? Ei kai se mitään hirveän vakavaa voi olla, kun olen kuitenkin vasta 18-vuotias...?
- olens
olen sitä mieltä että kaikki rintoihin liittyvät asiat kannattaa käydä tutkituttamassa, koskaan ei voi tietää onko pahempaa, vaikka rintasyöpä on vanhemmilla naisilla yleisempää kuin nuoremmilla, ei se silti sulje kokonaan pois sitä mahdollisuutta, eli mitä pikimmiten lääkäriin!:)
- perkelesoikoo
Mullakin on tällästä en tiedä mistä johtuu. Mulla on ihan turvonneet.. :s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015