Kaason asut

kaaso...

Kertokaas putiikkeja mistä löytää kauniita asuja kaasolle? Tai jos saatte esille kuvia omistanne kaasopuvuista, niin niitäkin olisi kiva nähdä ja saada vinkkejä!!!
Häälahjaideoita otetaan myös vastaan! (Persoonallisia)

7

6540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevään kaaso

      Kun häiden teemaväri sekä morsiamen&sulhasen asujen värit ovat tiedossa niin eikun kauppoja kiertelemään niin eiköhän sieltä näin kesän alla löydy kaikenlaista niihin sopivaa.

    • Annu_
    • Runeberginkadulla

      ..satuin huomaamaan ohi ajaessani että ikkunassa oli todella tyylikkään näköisiä juhlamekkoja esim. kaasoille !

    • pakko?

      Onko kaason pakko pukeutua kaason asuun, jos ei halua? Eikö tavallinen, itse valittu juhla-asu riittäisi? Mielsetäni suomalaiseen perinteeseen tuo ei kuulu, Amerikasta kopioitua turhaa hössötystä. nimim. ihan kamalia, nuo linkin takaa löytyvät puvut...

      • Eräas vaan

        Vastaus nimimerkille Onko: Periatteessa pakkohan ei ole tehdä mitään, mutta jos morsian esittää järkevän pukutoivomuksen ja samalla tarjoutuu maksamaan puvun (tai vuokrapuvusta puvun vuokran), on aika epäkohteliasta kieltäytyä.

        Jos taas ostat pukusi itse, voit ostaa millaisen halua. Kohteliasta on kuitenkin noudattaa morsiusparin suuntaa antavia toiveita ja häiden tyyliä (esim. juhlaviin häihin aito juhla-asu ja vastaavasti laavulla vietettäviin siisti erähenkinen asu)


      • Minä

        Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Itse tosin kysyin kaasoltani haluaako hän itse valita jotain renompaa vai ei. Morsiustytöille on kyllä tehty ihanat prinsessamekot, mutta sekin siitä syystä että muistan miten onnellinen olisin itse ollut pikkutyttönä jos olisin moisen puvun ja kunniatehtävän saanut.=)


    • toinen kaaso

      Mä kysyin morsiamelta, onko sillä mitään erityisiä toiveita mun asun suhteen. Ei kuulemma ole, kunhan en pue päälleni valkoista tai mustaa. No, ne ei ihan ensimmäisenä olis ollukaan mun listalla... Aattelin, että jos jostain löytyisi housut ja pitkä jakku, niin se kävisi hyvin syyshäihin. Lahjavinkkinä (en tiedä kuinka persoonallinen tää on): jos hääpari on lähdössä häämatkalle, niin anna lahjaksi kohdemaan valuuttaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe