sain turpiin

pieksetty

sain taas turpiin kadulla kun ei ollut tarjota tupakkaa tyttö jengille vaikka olen kundi niin hakkasivat mut kunnolla ehkä niitä oli neljä noin 16-18 vuotiaita kimmoja

18

2972

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karju

      se on sitä naisten emansipaatiota ja paljon puhuttua tasa-arvoa.

    • ketsueki

      ...ennemmin turpiini naiselta kuin löisin naista... :)

      Vai olisitko lyönyt mutta, et pystynyt?

      • -eräsnainen-

        Jokainen ihminen saa puolustaa itseään, kun on tosi kyseessä. Silloin eivät ole enää voimassa mitkään lapselliset sukupuolisuusleikit.

        alkuperäinen: Kunpa olisit ehtinyt reagoimaan ja antamaan samalla mitalla takaisin!! Ihan hulluja tyttöjä olivat, kun tuollalailla hyökkäsivät!


      • ketsueki
        -eräsnainen- kirjoitti:

        Jokainen ihminen saa puolustaa itseään, kun on tosi kyseessä. Silloin eivät ole enää voimassa mitkään lapselliset sukupuolisuusleikit.

        alkuperäinen: Kunpa olisit ehtinyt reagoimaan ja antamaan samalla mitalla takaisin!! Ihan hulluja tyttöjä olivat, kun tuollalailla hyökkäsivät!

        Saavat harjoitella kauan ennenkuin saavat minut maahan... I don't like to brag but I... ei enempää aiheesta...

        kyllä niille tytöille voi parit heitot tehdä ja muutaman lukon :D puhuin vain lyömisestä


      • just just
        ketsueki kirjoitti:

        Saavat harjoitella kauan ennenkuin saavat minut maahan... I don't like to brag but I... ei enempää aiheesta...

        kyllä niille tytöille voi parit heitot tehdä ja muutaman lukon :D puhuin vain lyömisestä

        Ala sä siinä vääntämään lukkoa yhdelle kun on kolme vielä pystyssä! Tulee ja monottaa sua päähän.

        Ja mikään ei ole ällöttävämpää kuin omakehu.


      • striker
        just just kirjoitti:

        Ala sä siinä vääntämään lukkoa yhdelle kun on kolme vielä pystyssä! Tulee ja monottaa sua päähän.

        Ja mikään ei ole ällöttävämpää kuin omakehu.

        Menin kerran baariin ja siellä tuli joku karate kid pätemään lukoillaan ja pukoillaan ja keltaisella tai mikälie vyöllään. Totesin kaiffarille että mullapa on nahkavyö ja iskin sitä kaiffaria nyrkillä naamaan ja se putos sinne lattialle istumaan. sitte kysyin että haluaako se että kuristan sen mun mustalla nahkavyöllä hä?!?!
        jätin kaiffarin sinne istumaan ja lähdin joraamaan. Hetken päästä se narukäsi tulee jonkun läskin kanssa joka heittää mut pihalle. Vitun neiti, heti itkemässä pokeille. no mä jäin pasin kanssa vaanimaan sinne pihalle jos se tulee ulos mutta sit kyllästyttiin ja lähettiin muualle dokaamaan. vitun karateneidit.


      • -eräsnainen-
        ketsueki kirjoitti:

        Saavat harjoitella kauan ennenkuin saavat minut maahan... I don't like to brag but I... ei enempää aiheesta...

        kyllä niille tytöille voi parit heitot tehdä ja muutaman lukon :D puhuin vain lyömisestä

        Sitähän se juuri nimenomaan, mutta eipä kai sitä pidä niin vakavasti ottaa :D

        Jokaisen ihmisen kuuluisi välillä tosissaan kiittää/kehua itseään. Silloin loppuisivat muiden turhat (henkiset) alaspistämiset. Jos itselleen osaisi olla lempeä, osaisi aivan varmasti myös muille!
        Ja hmmm... mitenköhän tämä liittyi sitten suhun? ;D
        No ainakin siinä, että kehu itseäsi ihan vapaasti. Ei ole mitään rajaa sillä, kuinka ihanaksi voisit tuntea itsesi. Tämä sama asia päätee jokaiseen ihmiseen maapallolla :) Paitsi sen voisit tehdä, että ajattelisit nuo hyvät asiat vain mielessäsi. Joitakin voi nimittäin ärsyttää toisen ihmisen itsekehu, kuten tiedämme. En sanoisi, että se ärsyttäisi välttämättä minua, mutta joitakin ihmisiä kuitenkin....


      • ketsueki
        -eräsnainen- kirjoitti:

        Sitähän se juuri nimenomaan, mutta eipä kai sitä pidä niin vakavasti ottaa :D

        Jokaisen ihmisen kuuluisi välillä tosissaan kiittää/kehua itseään. Silloin loppuisivat muiden turhat (henkiset) alaspistämiset. Jos itselleen osaisi olla lempeä, osaisi aivan varmasti myös muille!
        Ja hmmm... mitenköhän tämä liittyi sitten suhun? ;D
        No ainakin siinä, että kehu itseäsi ihan vapaasti. Ei ole mitään rajaa sillä, kuinka ihanaksi voisit tuntea itsesi. Tämä sama asia päätee jokaiseen ihmiseen maapallolla :) Paitsi sen voisit tehdä, että ajattelisit nuo hyvät asiat vain mielessäsi. Joitakin voi nimittäin ärsyttää toisen ihmisen itsekehu, kuten tiedämme. En sanoisi, että se ärsyttäisi välttämättä minua, mutta joitakin ihmisiä kuitenkin....

        Että joku ottaa laajakatseisemman näkemyksen asiasta... harvemmin minä tosissani itseäni kehun, mutta joskus pääsee vähän irti, minulla on hyvä itse tunto, enkä pelkää käyttää sitä...

        Toki olisin voinut kirjoittaa:

        Minäkin olisin saanut turpaani, olen maailman huonoin ihminen, vedän puukolla viulua valtimon kohdalla, tapan itteni... Miltähän sekin olisi kuulostanut? :/

        Oma uskottavuus nollasta miinukseen...


      • ketsueki
        striker kirjoitti:

        Menin kerran baariin ja siellä tuli joku karate kid pätemään lukoillaan ja pukoillaan ja keltaisella tai mikälie vyöllään. Totesin kaiffarille että mullapa on nahkavyö ja iskin sitä kaiffaria nyrkillä naamaan ja se putos sinne lattialle istumaan. sitte kysyin että haluaako se että kuristan sen mun mustalla nahkavyöllä hä?!?!
        jätin kaiffarin sinne istumaan ja lähdin joraamaan. Hetken päästä se narukäsi tulee jonkun läskin kanssa joka heittää mut pihalle. Vitun neiti, heti itkemässä pokeille. no mä jäin pasin kanssa vaanimaan sinne pihalle jos se tulee ulos mutta sit kyllästyttiin ja lähettiin muualle dokaamaan. vitun karateneidit.

        Kuulostaa hyvältä :D

        itekki oon Karate tyyppejä pyöritelly, 7 vuotta harrastanu sitä lajia, tunnen niiten liikkeet kuin omat taskuni, kävin myös puoli vuotta Kung Fuussa tuossa välissä, ja sitten kokeilin Ju jutsua... Laaaaaame! joten palauduin karateen...

        Mulla on niitti vyö, otetaanko erä? :D


      • ketsueki
        just just kirjoitti:

        Ala sä siinä vääntämään lukkoa yhdelle kun on kolme vielä pystyssä! Tulee ja monottaa sua päähän.

        Ja mikään ei ole ällöttävämpää kuin omakehu.

        Omakehu on kuin oma pieru, haisee usein hyvältä...
        (mikä vertauskuva, jumalauta olen hauska)

        Olisinhan voinut kirjoittaa:

        Minäkin olisin saanut turpaani, olen maailman huonoin ihminen, vedän puukolla viulua valtimon kohdalla, tapan itteni... Miltähän sekin olisi kuulostanut? :/

        Oma uskottavuus nollasta miinukseen...    


      • -eräsnainen-
        ketsueki kirjoitti:

        Että joku ottaa laajakatseisemman näkemyksen asiasta... harvemmin minä tosissani itseäni kehun, mutta joskus pääsee vähän irti, minulla on hyvä itse tunto, enkä pelkää käyttää sitä...

        Toki olisin voinut kirjoittaa:

        Minäkin olisin saanut turpaani, olen maailman huonoin ihminen, vedän puukolla viulua valtimon kohdalla, tapan itteni... Miltähän sekin olisi kuulostanut? :/

        Oma uskottavuus nollasta miinukseen...

        Ääripäästä toiseen.. heh.

        Ei tarvitse olla muiden edessä kumpikaan ääripää, vaan voi olla juuri se neutraali ja tavanomainen asennoituminen itseensä.

        Eikä se mitään haittaa, jos itseään ääneen vähän kehaisee. Teen minäkin niin välillä, mutta koitan kuitenkin välttää sitä mahdollisimman paljon, jotta heikkohermoisimmatkin henkilöt kestäisivät :D :D

        Mutta sitä mieltä kyllä olen, että mielummin kehuu itsensä maasta taivaisiin kuin sanoo yhtäkään pahaa sanaa toisesta. Ja tämä viesti, kuten edellinenkin, ei taaskaan liity millään lailla sinuun :)


      • ketsueki
        -eräsnainen- kirjoitti:

        Ääripäästä toiseen.. heh.

        Ei tarvitse olla muiden edessä kumpikaan ääripää, vaan voi olla juuri se neutraali ja tavanomainen asennoituminen itseensä.

        Eikä se mitään haittaa, jos itseään ääneen vähän kehaisee. Teen minäkin niin välillä, mutta koitan kuitenkin välttää sitä mahdollisimman paljon, jotta heikkohermoisimmatkin henkilöt kestäisivät :D :D

        Mutta sitä mieltä kyllä olen, että mielummin kehuu itsensä maasta taivaisiin kuin sanoo yhtäkään pahaa sanaa toisesta. Ja tämä viesti, kuten edellinenkin, ei taaskaan liity millään lailla sinuun :)

        ...jakaa ei millään lailla filosofisia ajatuksia mutta kuitenkin lähellä :D

        Esimerkiksi jotain todella syvällisiä ajatuksia joita olen kerrannut mielessäni enkä ole tullut ratkaisuun....

        Avioituvatko apinat?
        Voiko nenän karva kasvaa sisäänpäin?
        Onko meriapinoita olemassa?
        Miksi on merilehmä, muttei lentävä sellainen? :D

        Nuo pitää aina esittää kun syvällisiä mietitään mutta kantapäästä varpaaseen...

        Minähän kerskun mielelläni seurassa kuin seurassa, riippuen tilanne komiikasta ja aiheesta...

        Asiat pitää kertoa sillä äänensävyllä että kaikkia naurattaa :D

        En minäkään mielelläni hauku ketään, mutta mieluummin kerron asiat suoraan kuin kiertelen moittiessani teinejä näillä foorumeilla, lähinnä, "en tahdo elää" tai kaverini väittävät minun tykkäävän tuosta, unelmat ja elämä murskattuna, kuolen pois" -juttuja...

        Voitko uskoa miltä tuo kaikki kuulostaa "uskonnollisen ateistin korvissa"


      • Audiowarp

        Kuule! semmoset narkkarimimmit, turpaan vaan olantakaa, mutta ei kunnon naisia / tyttöjä hakata missään vaiheessa! vaikka kuinka hermot menis :D


    • arka

      hesassa puistossa viime vappuna istuin penkillä kun mua monotettiin päähän joku kimma asialla mikä ärsytti ehkä mun pitkät hiukset mut vieläkin muisto poskessa toivottavasti ei tänä vappuna kukaan kimma tuu potkii mua päähän pitää olla varovainen huom siis olen poika mut pienikokonen ja en uskalla lyödä ketään

    • psykopaatteja

      Sairaita

    • pro244

      osta tupakkaa ensi kerralle

      • Anonyymi

        Olen vielä nuori mies ja sain kerran 10 vanhalta pikku pojalta turpaan , koska en tarjonnut yhtä tupakkaa. Vähän nolottaa kertoa.


    • Anonyymi

      Kerran mustasaaressa 1990-luvulla eräät tytöt tulivat pyytämään ulos, he kertoivat että olivat koristelleet jääkiekkomaalini. menin katsomaan ja en pitänyt siitä. tämä toinen joka on ollut myös samassa koulussa samalla luokalla ryhtyi lyömään olkapäähän lujaa. kyllä ne iskut sattui. he kutsuivat minut ulos vain jotta voisivat hakata.

      tämä sama tyttö tönäisi toisen pojan koulussa kaksin käsin takaapäin asfalttiin. hän rupesi itkemään ja solvasi tätä tyttöä lesboksi. en tiedä miksi hän oli niin väkivaltainen. minulle oli lapsena hämmentävää kun tyttö oli väkivaltainen. tytötkin voi olla väkivaltaisia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe