TOIMIIKO

issu56

teillä kaksnelosen sähköposti?
Mulla on jumittanut sitä koko päivän, enkä pääse lukemaan postejakaan. Tylsää vain katella, että jopas on tullut paljon, eikä kuitenkaan voi asialle yhtään mitään. Harmittaa, kun ei pääse lukemaan, eikä liioin sit vastaamaankaan.

20

1199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla ainakin on ihan normaalisti toiminut tänään sähköposti..:)

• koirax2

luki näin:
      Suomi24 Posti on tilapäisesti pois käytöstä. Pahoittelemme katkoksen aiheuttamaa haittaa ja häiriötä. Kokeile kirjautumista hetken päästä uudelleen.

Kolme tuntia sitten toimi vielä ihan ok, pääsin lukemaan postejakin..

• issu56

kokeilla kohta taas kerran uudelleen, tosin se jatkuva turha kokeilu alkaa sytyttämään savua ;=).
        Miten sulla koiruudet voi?

• koirax2
        issu56 kirjoitti:

kokeilla kohta taas kerran uudelleen, tosin se jatkuva turha kokeilu alkaa sytyttämään savua ;=).
        Miten sulla koiruudet voi?

koiruudet voi hyvin, Ressu välillä tunkee takakoipensa korvaansa ja sitten kiljaisee, kun se sattuukin.. ;-) Taru on alkanut leikkiä ideanikkaria aikansa kuluksi, kun Ressu ei tee muuta, kuin makoilee päivät, niin tottahan nuorella käy aika pitkäksi..... Kymmenet ja taas kymmenet karamellit on syöty Tarun toimesta, se jukuliste sai ne 160 cm korkean kaapinkin päältä, eikä olleet edes etureunalla...! Tänään neiti oli päättänyt remontoida kopin uuteen uskoon. Oli päättänyt repiä kopin sisäänkäynnin edessä olevan terassin keskelle pihaa. Tiedä sitten mitä suunnitteli sen tilalle..?? Mitäs sun koiruuksille kuuluu? Niin muuten, tää tietsikka toimii sinisellä savulla, niinkuin kaikki sähkölaitteet, jos se sininen savu tulee ulos, ei tietsikka enää toimi... ;-D

• mutta kun en tiiä ko en oo koittanut oliko tammikuun jälkeen avata koko laatikkoa =)

• Dogtori

Juuri kävin.

• Neitopohjolan

kun kokeilin vähän aikaa sitten. Mutta eipä tuo minua haittaa, vaikkei toimisikaan...ei ole pahemmin noita viestejäkään ollut.
      Minulla luki jotain ihme mongerrusta koko etusivullinen.
      Ja ei ole joutanut edes katsomaankaan, kun on pari muuta sähköpostia ja niitä availlessa menee aikaa puolipäivää.
      On aivan veto pois, kun töissä on mennyt sunnuntaita vaille pariviikkoa putkeen...ei oikein jaksa edes kirjoitellakaan.

• surkea aina

Mun mielestä se ei toimi juuri koskaan! Tosi surkea suoliposti...

• jo vain

Viestejä lähettelen vähän väliä.

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1777
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1631
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      30
      1232
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1161
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1113
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      991
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      951
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      839
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      811
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50