Kertoisko joku kuinka pitkä on belgian pamenkoirn keski-ikä.
mikä on
9
1020
Vastaukset
- tutkittu juttu
Belgilehdessä oli tutkimus. Kuolivat keskimäärin kuuden vuoden iässä.
- ',',',',
Osaatko sanoa lehden numeron? En muista yhtäkkiä tuollaista juttua, olis mielenkiintoinen lukea.
Minä en todellakaan usko tuollaiseen väitteeseen. Että olisi vielä lehdessä julkaistu... Vaikka mistä minä tietäisin, minulle kun ei lehteä tule.
Todennäköisesti belgialaiset elävät ihan yhtä pitkään kuin muutkin rotukoirat. Kirjoissa puhutaan 12-14 vuodesta, mikä lienee keskitasoa.- tai 1998
',',',', kirjoitti:
Osaatko sanoa lehden numeron? En muista yhtäkkiä tuollaista juttua, olis mielenkiintoinen lukea.
Tais olla 1997. Silloin tutkittiin. Kyse keski-iästä. Belkejä kuolee paljon nuorina onnettomuuksissa. Liika vauhti tappaa.
- meillä'
Neeta kirjoitti:
Minä en todellakaan usko tuollaiseen väitteeseen. Että olisi vielä lehdessä julkaistu... Vaikka mistä minä tietäisin, minulle kun ei lehteä tule.
Todennäköisesti belgialaiset elävät ihan yhtä pitkään kuin muutkin rotukoirat. Kirjoissa puhutaan 12-14 vuodesta, mikä lienee keskitasoa.Minun belgi täyttää kohta 12, ja sillä on vielä 2 elossa olevaa sisarustakin.
- ovat
meillä' kirjoitti:
Minun belgi täyttää kohta 12, ja sillä on vielä 2 elossa olevaa sisarustakin.
Mutta nyt kyse matemaattisesta keskiarvosta. Se luku on hämmästyttävän alhianen. Syy: belkejä kuolee yllättävän paljon jo pentuvaiheessa erilaisissa onnettomuuksissa: Kyyt tappavat, jalat katkeilevat, auton alle niitä jää usein jne. jne. Belkkarilla ei ole pentuvaiheessa mitään vaistoa esim. kyiden varalle kuten esim. primitiivisillä pystykorvilla vielä on. Herää kysymymys miten käärmepelko jäänyt tietokoneesta pois. Senkin pitäisi kuulua luontaisiin ominaisuuksiin. Mutta eipä enää kuulu. Mitkä muutkin elämää ylläpitävät vietit on jalostettu näyttelyelukoilta pois?
- grotsku fani
ainakin belgi lehteä lukee niin on monia pois nukkuneita yli 10v.
- pitkäikäinen
Mistä ihmeen luontaisesta käärmepelon puuttumisesta horiset ? Kyynpuremat on hyvin pieni osatekijä ikätutkimuksissa, ja koirahan ei siihen kuole yleensä, varsinkaan jos saa ajoissa lääkityksen.Belgillä on paimenkoiran, ei näyttelykoiran perityt vaistot. Belgit ovat tottelevaisia, joten eivät hirveästi autojen alle juokse. Mun belgi ja sen lähisukulaiset eläneet pitkän ja terveen elämän, isoisäbelgi kuoli 15 vuotiaana ja mun belgi nyt 13,5 v.
- Aina belggari
Meidän eka belggari eli kuukautta vaille 16 vuotiaaksi. Eläinlääkäri nukutti vanhuksen. Tämä toinen on nyt 10 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421851- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681