Kertoisko joku kuinka pitkä on belgian pamenkoirn keski-ikä.
mikä on
9
1072
Vastaukset
- tutkittu juttu
Belgilehdessä oli tutkimus. Kuolivat keskimäärin kuuden vuoden iässä.
- ',',',',
Osaatko sanoa lehden numeron? En muista yhtäkkiä tuollaista juttua, olis mielenkiintoinen lukea.
Minä en todellakaan usko tuollaiseen väitteeseen. Että olisi vielä lehdessä julkaistu... Vaikka mistä minä tietäisin, minulle kun ei lehteä tule.
Todennäköisesti belgialaiset elävät ihan yhtä pitkään kuin muutkin rotukoirat. Kirjoissa puhutaan 12-14 vuodesta, mikä lienee keskitasoa.- tai 1998
',',',', kirjoitti:
Osaatko sanoa lehden numeron? En muista yhtäkkiä tuollaista juttua, olis mielenkiintoinen lukea.
Tais olla 1997. Silloin tutkittiin. Kyse keski-iästä. Belkejä kuolee paljon nuorina onnettomuuksissa. Liika vauhti tappaa.
- meillä'
Neeta kirjoitti:
Minä en todellakaan usko tuollaiseen väitteeseen. Että olisi vielä lehdessä julkaistu... Vaikka mistä minä tietäisin, minulle kun ei lehteä tule.
Todennäköisesti belgialaiset elävät ihan yhtä pitkään kuin muutkin rotukoirat. Kirjoissa puhutaan 12-14 vuodesta, mikä lienee keskitasoa.Minun belgi täyttää kohta 12, ja sillä on vielä 2 elossa olevaa sisarustakin.
- ovat
meillä' kirjoitti:
Minun belgi täyttää kohta 12, ja sillä on vielä 2 elossa olevaa sisarustakin.
Mutta nyt kyse matemaattisesta keskiarvosta. Se luku on hämmästyttävän alhianen. Syy: belkejä kuolee yllättävän paljon jo pentuvaiheessa erilaisissa onnettomuuksissa: Kyyt tappavat, jalat katkeilevat, auton alle niitä jää usein jne. jne. Belkkarilla ei ole pentuvaiheessa mitään vaistoa esim. kyiden varalle kuten esim. primitiivisillä pystykorvilla vielä on. Herää kysymymys miten käärmepelko jäänyt tietokoneesta pois. Senkin pitäisi kuulua luontaisiin ominaisuuksiin. Mutta eipä enää kuulu. Mitkä muutkin elämää ylläpitävät vietit on jalostettu näyttelyelukoilta pois?
- grotsku fani
ainakin belgi lehteä lukee niin on monia pois nukkuneita yli 10v.
- pitkäikäinen
Mistä ihmeen luontaisesta käärmepelon puuttumisesta horiset ? Kyynpuremat on hyvin pieni osatekijä ikätutkimuksissa, ja koirahan ei siihen kuole yleensä, varsinkaan jos saa ajoissa lääkityksen.Belgillä on paimenkoiran, ei näyttelykoiran perityt vaistot. Belgit ovat tottelevaisia, joten eivät hirveästi autojen alle juokse. Mun belgi ja sen lähisukulaiset eläneet pitkän ja terveen elämän, isoisäbelgi kuoli 15 vuotiaana ja mun belgi nyt 13,5 v.
- Aina belggari
Meidän eka belggari eli kuukautta vaille 16 vuotiaaksi. Eläinlääkäri nukutti vanhuksen. Tämä toinen on nyt 10 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999