Metropokeri, Johan nappas!!!!

Köyhämiesnyt

Talletin netelleristä Metropokeriin suoraan vedonlyöntitilille 20€. No homma ok mutta eipä näy pelitilillä kuin 7.85€!!! wtf !?

Laitoin välittömästi supportiin mailia että missä loput manit, ei vastausta vielä ja kolme tuntia kulunut ?? Ja pitäis olevinaan olla 24h/7d supportti ;-/

Illan vedot meni vituralleen! Ei voi sanoa kuin että käsittämätöntä touhua, ei voi näin toimia systeemit kun liikutellaan ihmisten rahoja!? Pieni on summa tällä kertaa mutta se voisi olla vaikka 200€ tai 2000€!

Onko muilla vastaavia kokemuksia Metrosta ?

8

4049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytät

      jotain persettä imeviä Nettellereitä.

    • fghfgh

      Kyllä toi Metropokeri on luotettava pelipaikka, koska se B2B verkon jäsen. Esim. Pokerihuone on myös samaisen verkon jäsen. Kaikkien skinien rahaniirrot hoitaa sama taho.

      Metropokerilta saa no deposit bonusta 10 €. Itse voitin tolla ilmaisella kympillä yli 500 € ja rahat on jo tilillä:)

      • Köyhämiesnyt

        Metropokerilta tuli eka vastaus ja siinä väitettiin että tili on ollu jossain vaiheessa miinuksella =D, oli vedonlyönti kohteista muutama log jne. No voisihan se ollakin jotenkin mahdollista mutta pointti tässä on että noin kuukausi sitten avasin tuon tilin tonne ja sain sen 10€ ilmaisen bonuksen, pelasin sillä pokeria ja vedonlyöntiä jonkun aikaa kunnes hävisin koko rahan. En kuitenkaan koskaan tallettanut enkä varsinkaan nostanut rahaa metrosta joten miten ihmeessä minulta voidaan nyt veloittaa rahaa vaikka tili olisi ollut miljoonan miinuksella?
        Selitin tämän sinne supporttiin jälleen ja tuli maili että asia on laitettu tutkintaan eteenpäin.


    • Köyhämiesnyt

      Tapauksen käsittely siiretty jonnekin "management for the investigation" sydeemiin.

      Jäädään odottelemaan.

    • Köyhämiesnyt

      Taas tuli mailia metropokerin supportista. Oli vaan maininta että sullahan on saldo 20€.

      Joo ihan hyvä koska voitin ton 20€ viime yönä sillä 7.85€ joka mun tilille jäi siitä 20€ talletuksesta =D

      Täähän alkaa jo saada koomisia piirteitä ;)

    • Köyhämiesnyt

      Taas tuli vastaus jonka pikaisesti luin. Näytti sitä että metropokeri on maksanut väärin mulle vedonlyöntivoittoja(???) 12,15€ yhdestä kohteesta tai vastaavaa ja minä olen sitten käyttänyt tuon rahan VAHINGOSSA uuten vedonlyöntikohteeseen.

      Mutta en edelleenkään tajua miksi minun pitää nyt omistani antaa tuo liikaa maksettu summa takaisin jos olen sen kuitenkin pelannut heille takaisin enkä senttiäkään ole kotiuttanut?? Enkä kylläkään ole huomannut että voittoja on maksettu liikaa, kuitenkin on niin pienestä summasta kysymys.

      Onko tässä kyse nyt jostain verotusjutusta tai jotain..

    • Köyhämiesnyt

      12,50€ on nyt palautettu pelitililleni.

      Kannatti valittaa! ;)

      • niin ilmi vaan

        Aika outo juttu kyl.... Kannattaa noista valittaa ja kirjoitella foorumeille. Et jos jotakin ongelmia tulee niin kannattaa tuonne pokeritieto.fi:n laitella viestiä.

        Kyl sen saitin pitäis noi kustantaa jos mokailevat... Tai sitten parempi vaihtaa saittia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe