Haussa söpö, vokaalilla alkava tytönnimi Eelis Oliverin pikkusiskolle! Myös toisia nimiä!
Nimi ei saa alkaa E:llä! Emme tykkää että lasten nimet alkavat samalla kirjaimella.
Söpöjä, kauniita, suloisia ja vekkuleita nimiehdotuksia tulemaan!
Söpö nimi
20
3742
Vastaukset
- Anna-Iisa
Iina
Ilona
Alisa
Alina
Olivia
Oona
Anni
Inka
Toiseksi nimeksi vaikkapa Elviira, Helinä, Susanna, Sofia, Linnea - ----
Mielestäni Veera on kaunis nimi. Teidän mielestä on varmasti hassua, mutta käännettynä venäksi se tarkoittaa Uskoa. Venäjällä sekä Usko(Vera), Toivo(Nadja) ja Rakkaus(Lybov) ovat naisten nimiä.
- Täti
Samaa mieltä Veera-nimestä :)
Tässä vielä muutama muu nimiehdotus: Auni, Leea, Minja, Nella, Neela, Usva, Tessa, Hilve, Amanda, Elena, Sinja, Lilja, Lilli, Vilma... - Anonyymi
Täti kirjoitti:
Samaa mieltä Veera-nimestä :)
Tässä vielä muutama muu nimiehdotus: Auni, Leea, Minja, Nella, Neela, Usva, Tessa, Hilve, Amanda, Elena, Sinja, Lilja, Lilli, Vilma....
.
.
- sisiliskosisko
jompikumpi noista. Tokanimeksi Odessa.
- olisi
Milka ? Tai Silja
- mansikkalaatikko
Oiii Odessaaaaa, sä helmi Mustanmereeeeen... Tätä biisiä voi laulaa lentäessään sinne lomalle.
Jos lapsen ukki on kova porvari, saattaa kyllä loukkaantua. Mutta jos vasemmalle kallellaan, niin ilahtuu varmaan kovasti.
- tarja 2
iiris Olivia,Säde Linnea,Liisi Emilia,Sini Maaria,Bertta Tuulia
- sarkku
Iiris tuli ekana mieleen..
Aamu
Ilona
Irina
Oili
Auri
Alla
Ulla
Aava
Inkeri
Assi
Ariel
Alma
Iina
Iines
Ulrika
esim. Alma Inkeri
Oili Elviira
Iines Olivia
Iina Annele
Aamu Ilona - aada
Aino, Anni, Aada, Aini, Asta, Armi, Adelin, Adriana, Aurora, Aliisa,
Iisa, Iiris, Iines, Inessa, Isla,
Outi, Usva,
Minusta paras voisi olla Aliisa, Iisakin olisi sopiva, Iiris ihana! - Evanna
Isla voisi olla kiva.
- neena
Hei!
Tiedän, ettette toivoneet e-nimeä, mutta minulle tuli heti ensimmäisenä mieleen Emma ja halusin kuitenkin sitä ehdottaa. Toiseksi nimeksi esim.
Emma Amanda
Olivia
Ilona
Amalia
Meea Matilda
Matilda etunimenäkin tosi söötti! Onnea nimenvalintaan ja mukavaa vappua. - Seni
Iines Eveliina
Anni Matleena
Opri Inkeri
Ulla Ilona
Heini Orvokki
Leeni Annika
Selma Linnea
Senni Elviira - elonora
ovat Veeti ja Kiira. Ei kylläkään sovi niin hyvin yhteen mutta siitä ovat olleet kiitollisia nyt jo 16 vuotiaat lapseni.
- Anonyymi
Seela
Nella
Julia
Sofia
Kiia
Meea - Anonyymi
Julia liisa seela meea kiia nelle tessa neela sofia Linnea isla ovat söpöt nimet
- Anonyymi
Ellie Magdalena
Elin Maaria
Elina olivia
Eeli Janiina
Ellen Annica - Anonyymi
Janni Annika
Tiina susanna
Jenneli amanda
Ronja irina
Sofia Eleonora
Miika oliivia
Karen margareetta
Jenni-ann rosanna
Sandra virve Anneli
Pia Elina
Katarina sarianne
Johanna Eleonora - Anonyymi
Matilda ois ihana Ja minun nimi on Matilda
- Anonyymi
Matilda
Elviira
Olivia
Emmi
Venny
Oili
Nella
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882