Sandrew Metronome on ilmoittanut Feeniksin killan Suomen julkaisupäiväksi 1.8.2007!!. Eli siis kaksi ja puoli viikkoa maailman ensi-illan(13.7.2007) jälkeen. Tämä johtuu siitä että kesällä elokuvissakäynti on hiljaista lomakauden vuoksi. Samasta syystä kolmas Potter-leffa tuli Suomeen vasta elokuussa vaikka muualla maailmalla se saapui elokuviin jo kesäkuussa
Feeniksin killan Suomen ensi-ilta 1.8.2007!!
5
731
Vastaukset
- ...
mutta osaamme käydä itsekin lukemassa tämän hp-faneista.
- hermi.granger
Ei kaikki osaa sieltä lukea.
Saisi aijjemmin tulla :g.- weasley.r
totta puhut! arvaa ootanko tota leffaa jo :P
- animagus
Fanit menisivät takuulla katsomaan leffan kesälläkin (jos vain pääsevät; sekö leffateattereita pelottaa etteivät pääse?)! Onneksi nyt ei joudu odottamaan ihan yhtä kauaa kuin Azkabania, vaikka kyllä tämäkin pinnaa ehtii kiristämään.
- .-.-.-
UK:ssa se tuli jo toukokuussa ja monissa muissa maissa heinä-ja syyskuussakin. Nekin kuuluu maailmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2037016
- 594632
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384278- 713249
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237