kui paljon ylipaino verottaa erektiota ja parantaako kunnon nosto
puoli heijari
1
1154
Vastaukset
- Vanha likainen mies vm.71
Kyllä laihdutus ja kunnon kohennus avittavat panohommia ja seisokkia monellakin tapaa.
Ensinnäkin itsetuntosi kohenee, mikä vaikuttanee suoraan libidoon.
Toisaalta, kun olet itse kohtuullisessa kuosissa, niin saat kenties pokattua muutakin kuin jäämaksuluokkaa 1A.
Siis ei mulla ainakaan ottaisi kovin hyvin eteen, jos mimmi olisi selkeästi läski. Sanon tämän silläkin uhalla, että minua haukutaan täällä pinnalliseksi tuhkamunaksi. (Minun munani yltää pinnalle, eikä siis ole läskin sisällä, eli ainakin puoliksi ovat oikeassa.)
Toisaalta hyvä fyysinen kunto edesauttaa sekä erektiota, että yleensä lemmentöissä tehtäviä manööverejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762386IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk631849- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131247Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90874
- 71842
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43815- 28813