Michele Mercier = Angelika

Taina V

Mitä mieltä te olette ranskalaisissa Angelika-elokuvissa näyttelevästä Michele Mercieristä? Minusta hän on aivan upea. Ostin Angelika-boxin Anttilasta kun nuo klassikot on julkaistu tätä nykyä dvd:llä ja kyllä oli nostalgista katsella ne kaikki.

Kävin myös Michele Mercierin nettisivuilla ja hän on edelleen tosi hyvännäköinen vaikka ikää on jo lähes 70 vuotta.

7

1486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Max the warrior

Näyttelijänä ei vaan kummonen.

Muistan kyllä miten nuorta miestä 70-luvulla kiihotti ne kaula-aukosta ulos puristautuvat...hmmm, noh menipäs nyt nostalgiseksi...

• marikki

Mä ostin sen boxin kans heti kun näin. Sitä ennen pistin YLE:lle vuosikaudet palautetta, että pistäisivät leffat uusinta kierrokselle.

• Sulevi

ja kaunis kyläkyllä.

• Petriläinen

Voi, Michele oli poikavuosieni märkä uni - ihan oikeasti. Minä kanssa jumaloin tuota naista ja miten upealta Michele näyttikään niissä puvuissa korsetti tiukkana ja pullat houkuttelevasti pullollaan. Ja kyllä Mercier näytteli/näyttelee siinä missä muutkin.

Jäi kuulemma vain tuon roolinsa vangiksi, eikä saanut enää muita hyviä rooleja toisin kuin näissä leffoissa miespääosaa (arpinaama Joffreyta) näytellyt Robert Hossein, joka on Ranskassa edelleen todella kova nimi.

• Kiimaaa..

Minä olin taas nuorena tyttösenä ja vielä vanhempanakin ;) aivan hurmioitunut siihen arpinaamaiseen mieheen.Nyt on aivan pakko singahtaa Anttilaan ostamaan se boxi.

• Anonyymi

Hän valitettavasti menehtyi koronaan.

• SuSki69

Se on sit minunkin suunattava anttilaan ostoksille. On mielestäni yksi parhaimmista seikkailuelokuvista mitä olen koskaan nähnyt:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      64
      4365
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3485
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3150
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2608
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2307
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2079
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1984
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      192
      1870
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe