Mitä mieltä te olette ranskalaisissa Angelika-elokuvissa näyttelevästä Michele Mercieristä? Minusta hän on aivan upea. Ostin Angelika-boxin Anttilasta kun nuo klassikot on julkaistu tätä nykyä dvd:llä ja kyllä oli nostalgista katsella ne kaikki.
Kävin myös Michele Mercierin nettisivuilla ja hän on edelleen tosi hyvännäköinen vaikka ikää on jo lähes 70 vuotta.
Michele Mercier = Angelika
7
1703
Vastaukset
- Max the warrior
Näyttelijänä ei vaan kummonen.
Muistan kyllä miten nuorta miestä 70-luvulla kiihotti ne kaula-aukosta ulos puristautuvat...hmmm, noh menipäs nyt nostalgiseksi... - marikki
Mä ostin sen boxin kans heti kun näin. Sitä ennen pistin YLE:lle vuosikaudet palautetta, että pistäisivät leffat uusinta kierrokselle.
- Sulevi
ja kaunis kyläkyllä.
- Petriläinen
Voi, Michele oli poikavuosieni märkä uni - ihan oikeasti. Minä kanssa jumaloin tuota naista ja miten upealta Michele näyttikään niissä puvuissa korsetti tiukkana ja pullat houkuttelevasti pullollaan. Ja kyllä Mercier näytteli/näyttelee siinä missä muutkin.
Jäi kuulemma vain tuon roolinsa vangiksi, eikä saanut enää muita hyviä rooleja toisin kuin näissä leffoissa miespääosaa (arpinaama Joffreyta) näytellyt Robert Hossein, joka on Ranskassa edelleen todella kova nimi.- Kiimaaa..
Minä olin taas nuorena tyttösenä ja vielä vanhempanakin ;) aivan hurmioitunut siihen arpinaamaiseen mieheen.Nyt on aivan pakko singahtaa Anttilaan ostamaan se boxi.
- Anonyymi
Hän valitettavasti menehtyi koronaan.
- SuSki69
Se on sit minunkin suunattava anttilaan ostoksille. On mielestäni yksi parhaimmista seikkailuelokuvista mitä olen koskaan nähnyt:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949