Mitä mieltä te olette ranskalaisissa Angelika-elokuvissa näyttelevästä Michele Mercieristä? Minusta hän on aivan upea. Ostin Angelika-boxin Anttilasta kun nuo klassikot on julkaistu tätä nykyä dvd:llä ja kyllä oli nostalgista katsella ne kaikki.
Kävin myös Michele Mercierin nettisivuilla ja hän on edelleen tosi hyvännäköinen vaikka ikää on jo lähes 70 vuotta.
Michele Mercier = Angelika
7
1486
Vastaukset
- Max the warrior
Näyttelijänä ei vaan kummonen.
Muistan kyllä miten nuorta miestä 70-luvulla kiihotti ne kaula-aukosta ulos puristautuvat...hmmm, noh menipäs nyt nostalgiseksi... - marikki
Mä ostin sen boxin kans heti kun näin. Sitä ennen pistin YLE:lle vuosikaudet palautetta, että pistäisivät leffat uusinta kierrokselle.
- Sulevi
ja kaunis kyläkyllä.
- Petriläinen
Voi, Michele oli poikavuosieni märkä uni - ihan oikeasti. Minä kanssa jumaloin tuota naista ja miten upealta Michele näyttikään niissä puvuissa korsetti tiukkana ja pullat houkuttelevasti pullollaan. Ja kyllä Mercier näytteli/näyttelee siinä missä muutkin.
Jäi kuulemma vain tuon roolinsa vangiksi, eikä saanut enää muita hyviä rooleja toisin kuin näissä leffoissa miespääosaa (arpinaama Joffreyta) näytellyt Robert Hossein, joka on Ranskassa edelleen todella kova nimi.- Kiimaaa..
Minä olin taas nuorena tyttösenä ja vielä vanhempanakin ;) aivan hurmioitunut siihen arpinaamaiseen mieheen.Nyt on aivan pakko singahtaa Anttilaan ostamaan se boxi.
- Anonyymi
Hän valitettavasti menehtyi koronaan.
- SuSki69
Se on sit minunkin suunattava anttilaan ostoksille. On mielestäni yksi parhaimmista seikkailuelokuvista mitä olen koskaan nähnyt:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398