Wolfenstein -Enemy Territory

Minä

Kertokaahan kokemuksia pelistä. Ei sitten mielellään mitään pelleilyjä vaan ihan asiallista tekstiä!

9

869

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doommaker

Ite oon pelannu kyseistä peliä semmoset 1,5 vuotta ja voin sanoa, että on ainakin testaamisen arvoinen peli.
      Jos etsit jotain ilmaista räiskintä peliä testaa ihmeessä.

• Ilmestymisestä asti suunnilleen pelannut, nyt vähän harvemmin ja välillä ollut pitempiki tauko. Mitäs siitä nyt sanois... hyvä peli ja koukkuun oon jääny :p Graffa vois olla parempaa, mut sehän ei ole se tärkein asia.

• asdasdasdasd

mut onha se aika vanha peli niin eihä siin ookkaa mitään nykypäivän graffoi, mut kyl ne ET:n pojat vois päivittää noi graffat

• HEADUP FIN

Aivan mahtava! oon koukussa. pelaan melkein aina kun voin. kannattaa ettii vaa sun netti yhteydelle sopivii servui jos aiot hommata sen.

• old fox

joo mul on ollu peli pitkään mut nyt on tullu joku et ei toimi sit ku ruutuun tulee et console ni siihenhän pitäis tulla tekstii mut vaan ei tule on asennettu uudestaan ja on päivitykset mul on ideat loppu olisko lisää

ihan loisto peli ihan koukus
        mut nyt ku ei pääs pelaa on kestämist
        :(

• Tona

ET on tosi hyvä peli: Mahtava peli- idea hyvine aselajineen, huiput tiimikeskustelut ja muutenki tosi IHQ. Grafa sais päivittää ja vähän realistisuutta osumiin

• Hates 1337

Joo, hauskaahan on, vaan on tässä yksi vika:
        Kuten köyntteri, niin myös et kärsii supermiehistä. Hitto, jos makaat pusikossa käytännössä näkymättömänä niin aina paikalle tulee kone-mies joka on kuin elävä aimbotti ja ampuu lugerilla päähän. Pläng! Pläts!
        Ja entäs pazerpussyt... Oi juma...

• Hates 1337 kirjoitti:

Joo, hauskaahan on, vaan on tässä yksi vika:
        Kuten köyntteri, niin myös et kärsii supermiehistä. Hitto, jos makaat pusikossa käytännössä näkymättömänä niin aina paikalle tulee kone-mies joka on kuin elävä aimbotti ja ampuu lugerilla päähän. Pläng! Pläts!
        Ja entäs pazerpussyt... Oi juma...

Vaikka kuinka olisit mielestäsi piilossa, niin joku supermies on ottanut itseltään pusikot pois. Tai sitten yksinkertaisesti sun perse paistaa sieltä.
        Lugeri on kyllä rankka ase :> Ja panzerilla on kiva ampua muiden iloksi.

• [TES] Smoke
        lammas-jr kirjoitti:

Vaikka kuinka olisit mielestäsi piilossa, niin joku supermies on ottanut itseltään pusikot pois. Tai sitten yksinkertaisesti sun perse paistaa sieltä.
        Lugeri on kyllä rankka ase :> Ja panzerilla on kiva ampua muiden iloksi.

Noi panzerit oikeasti ovat niin huoramaisia että huh huh! VArsinkin ne jotka käyttävät tätä asetta pelkästään tappamiseen! Tankin tuhoaminen on ok, mutta ei noobeiluun.
        Esim. pienissä mapeissa usein käytetään kyseistä asetta jotta saisi helposti tappoja paljon.
        JA sitten kun tulee esim panzer kulman takaa noin 3 metrin säteelle, se refleksissä vaan ampuu ittensä, minut ja oman pelaajan! SAnotaan EI panzereille!
        Ps. mp 40

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1865
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1330
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1000
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      781
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe