Vanha totuus

Tuli mieleen

Ken vitsaa säästää se lastaan vihaa.

2

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieltää penskojaan pieksämästä...

• itse kokenut

ei piestä mutta kuri oikeissa käsissä on oikein, kyllä lapsen pitää tietää ja tajuta mitä se saa tehdä ja mitä ei!! ei lapsia pidä hakata, korvatillikka ja risua persiille ni opettaa lapsia kummasti..ei liikaa , mutta kuka kaipaisi korvatillikkaa tai selkää..ni silleen sitä opitaan!! itse pärjään puhumalla mutta kyllä nykyajan lapset on kurittomia mutta se tulee näistä ylilyönneistä että kaikki kielletään ja luuletteko että lapset ei sitä tajua käyttää hyödykseen..etenkin uhmaiässä!! mä sanon että kaikki kunnon ja kauan hyväksi todetut kasvatusopit kielletään ja jäljellä ei oo ku sellasia ihmisiä et ku sanot pahan sanan ni itku tulee ja pää sekoaa ja sit ties mitä..ohhoh..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      14
      4303
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      18
      3115
    3. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      65
      2932
    4. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      136
      2628
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      27
      1854
    6. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      11
      1814
    7. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      369
      1591
    8. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      61
      1526
    9. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      74
      1525
    10. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      24
      1226
    Aihe