Markus Huitsi

Nimetön

Onko kukaan nähnyt keikalla? radiosta kuullut tosi hyviä biisejä...

9

1483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saila L

Oon nähnyt Markuksen useinkin keikalla, viimeksi tän kuun alussa Keurusselällä. Huippu hyvä on...

• kesällä

etsiä paikka missä ko.mies esiintyy. Sain joululahjaksi levyn ja nam, pitkästä aikaa tosi hyvä kokonaisuus. Laulu on kuin tasan tarkkaan tarkoittais sanomallaan.

• Sirppuli
        kesällä kirjoitti:

etsiä paikka missä ko.mies esiintyy. Sain joululahjaksi levyn ja nam, pitkästä aikaa tosi hyvä kokonaisuus. Laulu on kuin tasan tarkkaan tarkoittais sanomallaan.

Joo, minä ostin levyn. Siinä on kyllä melkein kaikki hyviä biisejä. Nykyään melkein aina on vain 1-2 hyvää, ja loput ihan "täyte"-kamaa

• Juhy

jo siitä, että Markus on laulanut lähes koko ajan ku bändi esiintyy.

• Saara

niin, Markuksen olenä nähnyt keikalla, laulaa tosiaankin 4 settiä. Kukahan senkin yleisen 2 krt 45 min. solistille on oikein keksinyt?
      Se on kyllä melko vähän, kun kuitenkin artistia nimeenomaan menen kuuntelemaan ja maksan jopa 14 eqeä lipusta. Markus on iloinen poikkeus valtavirrasta ja lisäksi tosi hyvät biisit/ohjelmisto!

• ccchh

Onks tää se Lahden lähihoitaja murhaaja?

• asfgiofg

Ei voi olla sillä median mukaan murhaaja on hyvin tunnettu. Ikinä en ole kuullut mistään Markus Huitsasta, aivan ö-luokan miehiä.

• Hyertti

Laulaa mustalaisille linnassa seuraavat 15 vuotta. Mutta kun on homo,niin lienee muutenkin kovassa käytössä siellä, muunakin kuin laulajana. Ankeat olot tulee olemaan kun puolustuskyvyttömän ihmisen puukott, 66 kertaa puukolla. Muutakin kuin alkoholia ja miestä käyttänyt.

• Näin.voi.käydä

Eipäs liioitella, päässee 12-14 vuodella jos/kun on vankilassa kiltisti. Avovankilaan kuuden vuoden kuluttua, lomat alkaa pyöriä, ura lähtee uuteen nousuun kun pääsee eroon viinasta ja huumeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe