Omavastuu kamppulassa

Muuttava

Onko kamppulassa asuvilla suurempi omavastuu osuus vakuutuksissa kuin muualla? Siellä kuulemma tapahtuu enemmän autovarkauksia kuin koko itäisellä uudellamaalla .

11

1281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiva

      ja kaskovaktuuksia ei kohta myönnetä ollenkaan kamppulalaisille ja kouluihin tulee pehmustetut pyöreät luokat.

    • omavastuu on

      Kyllä on, vaikka kamppulalaiset ei sitä myönnäkään. Niiden mielestä Kamppula on Porvoon paras asuinpaikka?

      • Ex-kamppula

        Minulta veivät siellä tornipolun parkista prätkän, ehti olla mulla kokonaiset 3 viikkoa! Ei koskaan löytynyt ja vakuutus korvasi.


      • torsti26
        Ex-kamppula kirjoitti:

        Minulta veivät siellä tornipolun parkista prätkän, ehti olla mulla kokonaiset 3 viikkoa! Ei koskaan löytynyt ja vakuutus korvasi.

        multa vietiin lamborghini ostarin parkkipaikalta viimevuonna, vakuutus eikä muukaan korvannu mitään joten ostin uuden seuraavana päivänä. imetään tissiä.


      • vietiin
        torsti26 kirjoitti:

        multa vietiin lamborghini ostarin parkkipaikalta viimevuonna, vakuutus eikä muukaan korvannu mitään joten ostin uuden seuraavana päivänä. imetään tissiä.

        Minulta vietiin ihmisarvo muuttaessani Kamppulaan, enkä saanut sitä takaisin, ennen kuin muutin sieltä pois. Nyt on taas asiat hyvin.


      • vietiin kirjoitti:

        Minulta vietiin ihmisarvo muuttaessani Kamppulaan, enkä saanut sitä takaisin, ennen kuin muutin sieltä pois. Nyt on taas asiat hyvin.

        yrittää puolustaa kyäänsä....
        Vakuutusyhtiöt eivät määrittele maksujaan asuinpaikan perusteella, jos ei siellä sodita ja Kamppulassa ei sodita. Muualla, kuin täällä nettisivuilla.Mulla on kasko eikä yhtään kalliimpi, kin muualla asuvilla...


      • fyrk finns
        enoc kirjoitti:

        yrittää puolustaa kyäänsä....
        Vakuutusyhtiöt eivät määrittele maksujaan asuinpaikan perusteella, jos ei siellä sodita ja Kamppulassa ei sodita. Muualla, kuin täällä nettisivuilla.Mulla on kasko eikä yhtään kalliimpi, kin muualla asuvilla...

        enoc todistaa olevansa kamppulasta kun noin lyhyeen tekstiin saa pari kirjoitusvirhettä....


      • vaan Kamppulassa
        fyrk finns kirjoitti:

        enoc todistaa olevansa kamppulasta kun noin lyhyeen tekstiin saa pari kirjoitusvirhettä....

        Miten se tietää mitä Kasko muualla asuvilla maksaa, pöljä.


      • Kamppulassa asuva
        vaan Kamppulassa kirjoitti:

        Miten se tietää mitä Kasko muualla asuvilla maksaa, pöljä.

        etttä ei ole asumispaikalla merkitystä vakuutusmaksun kannalta. Lue vakuutusehdot.
        Korvauksissa on eroa, ei asuinpaikan perusteella, vaan vahinkopaikan perusteella. "Pohjoismaiden ulkopuolella sattuvissa vahingoissa omavastuut kasvavat 2-4 kertaisiksi" sanotaan esim. IF vakuutuksen ehdoissa.


      • juttu, mutta
        Kamppulassa asuva kirjoitti:

        etttä ei ole asumispaikalla merkitystä vakuutusmaksun kannalta. Lue vakuutusehdot.
        Korvauksissa on eroa, ei asuinpaikan perusteella, vaan vahinkopaikan perusteella. "Pohjoismaiden ulkopuolella sattuvissa vahingoissa omavastuut kasvavat 2-4 kertaisiksi" sanotaan esim. IF vakuutuksen ehdoissa.

        Kamputsea on pohjoismaiden ulkopuolella.


      • Ziisus
        fyrk finns kirjoitti:

        enoc todistaa olevansa kamppulasta kun noin lyhyeen tekstiin saa pari kirjoitusvirhettä....

        Ei voi olla totta.

        Kuinka voi olla olemassa näinkin tyhmiä ihmisiä?
        En olisi uskonut, että Porvoossa asuu näin monia valitettavan alhaisen älykkyysosamäärän omaavia ihmisiä.

        Haukutaan Kamppulaa ja kamppulalaisia jatkuvalla syötöllä. Taitaa olla kyseisten henkilöiden aika laittaa peukku pystyyn ja tunkea se vaikka sinne missä ei aurinko paista.

        T. Entinen porvoolainen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe