Onko kamppulassa asuvilla suurempi omavastuu osuus vakuutuksissa kuin muualla? Siellä kuulemma tapahtuu enemmän autovarkauksia kuin koko itäisellä uudellamaalla .
Omavastuu kamppulassa
11
1281
Vastaukset
- ei kiva
ja kaskovaktuuksia ei kohta myönnetä ollenkaan kamppulalaisille ja kouluihin tulee pehmustetut pyöreät luokat.
- omavastuu on
Kyllä on, vaikka kamppulalaiset ei sitä myönnäkään. Niiden mielestä Kamppula on Porvoon paras asuinpaikka?
- Ex-kamppula
Minulta veivät siellä tornipolun parkista prätkän, ehti olla mulla kokonaiset 3 viikkoa! Ei koskaan löytynyt ja vakuutus korvasi.
- torsti26
Ex-kamppula kirjoitti:
Minulta veivät siellä tornipolun parkista prätkän, ehti olla mulla kokonaiset 3 viikkoa! Ei koskaan löytynyt ja vakuutus korvasi.
multa vietiin lamborghini ostarin parkkipaikalta viimevuonna, vakuutus eikä muukaan korvannu mitään joten ostin uuden seuraavana päivänä. imetään tissiä.
- vietiin
torsti26 kirjoitti:
multa vietiin lamborghini ostarin parkkipaikalta viimevuonna, vakuutus eikä muukaan korvannu mitään joten ostin uuden seuraavana päivänä. imetään tissiä.
Minulta vietiin ihmisarvo muuttaessani Kamppulaan, enkä saanut sitä takaisin, ennen kuin muutin sieltä pois. Nyt on taas asiat hyvin.
vietiin kirjoitti:
Minulta vietiin ihmisarvo muuttaessani Kamppulaan, enkä saanut sitä takaisin, ennen kuin muutin sieltä pois. Nyt on taas asiat hyvin.
yrittää puolustaa kyäänsä....
Vakuutusyhtiöt eivät määrittele maksujaan asuinpaikan perusteella, jos ei siellä sodita ja Kamppulassa ei sodita. Muualla, kuin täällä nettisivuilla.Mulla on kasko eikä yhtään kalliimpi, kin muualla asuvilla...- fyrk finns
enoc kirjoitti:
yrittää puolustaa kyäänsä....
Vakuutusyhtiöt eivät määrittele maksujaan asuinpaikan perusteella, jos ei siellä sodita ja Kamppulassa ei sodita. Muualla, kuin täällä nettisivuilla.Mulla on kasko eikä yhtään kalliimpi, kin muualla asuvilla...enoc todistaa olevansa kamppulasta kun noin lyhyeen tekstiin saa pari kirjoitusvirhettä....
- vaan Kamppulassa
fyrk finns kirjoitti:
enoc todistaa olevansa kamppulasta kun noin lyhyeen tekstiin saa pari kirjoitusvirhettä....
Miten se tietää mitä Kasko muualla asuvilla maksaa, pöljä.
- Kamppulassa asuva
vaan Kamppulassa kirjoitti:
Miten se tietää mitä Kasko muualla asuvilla maksaa, pöljä.
etttä ei ole asumispaikalla merkitystä vakuutusmaksun kannalta. Lue vakuutusehdot.
Korvauksissa on eroa, ei asuinpaikan perusteella, vaan vahinkopaikan perusteella. "Pohjoismaiden ulkopuolella sattuvissa vahingoissa omavastuut kasvavat 2-4 kertaisiksi" sanotaan esim. IF vakuutuksen ehdoissa. - juttu, mutta
Kamppulassa asuva kirjoitti:
etttä ei ole asumispaikalla merkitystä vakuutusmaksun kannalta. Lue vakuutusehdot.
Korvauksissa on eroa, ei asuinpaikan perusteella, vaan vahinkopaikan perusteella. "Pohjoismaiden ulkopuolella sattuvissa vahingoissa omavastuut kasvavat 2-4 kertaisiksi" sanotaan esim. IF vakuutuksen ehdoissa.Kamputsea on pohjoismaiden ulkopuolella.
- Ziisus
fyrk finns kirjoitti:
enoc todistaa olevansa kamppulasta kun noin lyhyeen tekstiin saa pari kirjoitusvirhettä....
Ei voi olla totta.
Kuinka voi olla olemassa näinkin tyhmiä ihmisiä?
En olisi uskonut, että Porvoossa asuu näin monia valitettavan alhaisen älykkyysosamäärän omaavia ihmisiä.
Haukutaan Kamppulaa ja kamppulalaisia jatkuvalla syötöllä. Taitaa olla kyseisten henkilöiden aika laittaa peukku pystyyn ja tunkea se vaikka sinne missä ei aurinko paista.
T. Entinen porvoolainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405