Onko totta ettei akupunktiosta ole hyötyä ihmiselle jolla on kivennäisaineiden puutosta?
kivennäisaineet
4
1468
Vastaukset
- raiski56
Miksi haluaisit akupunktiota kivennäisainepuutokseen? Tiedätkö, mitä aineita sinulta puuttuu? Jos et, niin hivenainetesti sen paljastaa ja luontaistuotekaupoista löytyy sen jälkeen apu. Tosin et kertonut, mistä on kyse.
- patricia
Tarkoitin että onko akupunktiosta hyötyä jonkin vaivan hoidossa jos on hiven tai kivennäisaineiden puutosta. Nimittäin luin Susanna Ehdinin kirjasta että akupunktiosta ei olisi hyötyä jos on puutosta. Tiedän kyllä missä tämän voi selvittää mutta se maksaa aikast paljon. Syön Minalka nimistä valmistetta.
- heikki
patricia kirjoitti:
Tarkoitin että onko akupunktiosta hyötyä jonkin vaivan hoidossa jos on hiven tai kivennäisaineiden puutosta. Nimittäin luin Susanna Ehdinin kirjasta että akupunktiosta ei olisi hyötyä jos on puutosta. Tiedän kyllä missä tämän voi selvittää mutta se maksaa aikast paljon. Syön Minalka nimistä valmistetta.
akupunktio ei tuo mitään lisää kehoon ja näin ollen puutostiloissa se on huono vaihtoehto. esim. kiputila on liikatila ja siihen akupunktio on hyvä. puutetiloihin on moxa eli lämpöhoito,lisäravinteet,yrtit,ravinto yms. oikea vaihtoehto. kiinalainen lääketiede sisältää molempien hoidon sekä puute- että liikatilan. hoitoja tekee diagnoosin ja se määrittää mitä hoitoa asiakas tarvitsee.
- Hanna
Olen menossa perjantaina hivenainetestiin eli lääkäri ottaa minulta nipun käsittelemätöntä hiusta.Olen kuitenkin pohtinut, että onko kyseisestä testistä miten paljon hyötyä suhteessa hintaan, n.150€? Olen syönyt parin kuukauden ajan lääkärin määräämänä E-,C- ja B-vitamiineja sekä Carnosin fortea, kalanmaksaöjykapseleita ja kapseleita,jotka sisältävät useita hivenaineita.Eli nyt olisi ilmeisesti tarkoitus selvittää, onko kyseiset lisäravinteet korjanneet mahdollisia puutoksia elimistössä. Alun perin menin lääkäriin pitkään jatkuneiden ärtyvän suolen vaivojen ja kohtalaisen väsymyksen takia. Minulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20411866
- 585569
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462887Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k212872- 432498
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342083Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381905
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71797