Onko totta ettei akupunktiosta ole hyötyä ihmiselle jolla on kivennäisaineiden puutosta?
kivennäisaineet
4
1458
Vastaukset
- raiski56
Miksi haluaisit akupunktiota kivennäisainepuutokseen? Tiedätkö, mitä aineita sinulta puuttuu? Jos et, niin hivenainetesti sen paljastaa ja luontaistuotekaupoista löytyy sen jälkeen apu. Tosin et kertonut, mistä on kyse.
- patricia
Tarkoitin että onko akupunktiosta hyötyä jonkin vaivan hoidossa jos on hiven tai kivennäisaineiden puutosta. Nimittäin luin Susanna Ehdinin kirjasta että akupunktiosta ei olisi hyötyä jos on puutosta. Tiedän kyllä missä tämän voi selvittää mutta se maksaa aikast paljon. Syön Minalka nimistä valmistetta.
- heikki
patricia kirjoitti:
Tarkoitin että onko akupunktiosta hyötyä jonkin vaivan hoidossa jos on hiven tai kivennäisaineiden puutosta. Nimittäin luin Susanna Ehdinin kirjasta että akupunktiosta ei olisi hyötyä jos on puutosta. Tiedän kyllä missä tämän voi selvittää mutta se maksaa aikast paljon. Syön Minalka nimistä valmistetta.
akupunktio ei tuo mitään lisää kehoon ja näin ollen puutostiloissa se on huono vaihtoehto. esim. kiputila on liikatila ja siihen akupunktio on hyvä. puutetiloihin on moxa eli lämpöhoito,lisäravinteet,yrtit,ravinto yms. oikea vaihtoehto. kiinalainen lääketiede sisältää molempien hoidon sekä puute- että liikatilan. hoitoja tekee diagnoosin ja se määrittää mitä hoitoa asiakas tarvitsee.
- Hanna
Olen menossa perjantaina hivenainetestiin eli lääkäri ottaa minulta nipun käsittelemätöntä hiusta.Olen kuitenkin pohtinut, että onko kyseisestä testistä miten paljon hyötyä suhteessa hintaan, n.150€? Olen syönyt parin kuukauden ajan lääkärin määräämänä E-,C- ja B-vitamiineja sekä Carnosin fortea, kalanmaksaöjykapseleita ja kapseleita,jotka sisältävät useita hivenaineita.Eli nyt olisi ilmeisesti tarkoitus selvittää, onko kyseiset lisäravinteet korjanneet mahdollisia puutoksia elimistössä. Alun perin menin lääkäriin pitkään jatkuneiden ärtyvän suolen vaivojen ja kohtalaisen väsymyksen takia. Minulla on myös kilpirauhasen vajaatoiminta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364156Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481506Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1841276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ841036Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311032Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain441008Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62974
- 23906