Eka kertaa menossa Rodokselle ja kyseiseen hotelliin... Kertokaa kokemuksia ;)
Rodos, hotelli Cactus
6
8321
Vastaukset
- katsomassa
Kyseisestä hotellista on ollut keskusteluja kreikka.net:ssä rodos palstalla. Itsekin kyseiseen hotelliin olen ensiviikolla lähdössä.
- ///
En ole ko. hotellissa asustanut, mutta sijainniltaan on yksi Rodoksen parhaimmista.
- SIJAINTI
olla ihan hyvä mutta itse hotelli on aika nuhruinen,tuntuu olevan suomi-juoppojen suosiossa.
- muistat
SIJAINTI kirjoitti:
olla ihan hyvä mutta itse hotelli on aika nuhruinen,tuntuu olevan suomi-juoppojen suosiossa.
Se hotelli joka on suomijuoppojen suosiossa on kylläkin RIVIERA.
- Vili
muistat kirjoitti:
Se hotelli joka on suomijuoppojen suosiossa on kylläkin RIVIERA.
Tosiaan,miten kaikki juopot onnistuvat majoittumaan Rivieraan?Onko se Janniksen takia,mahtava tyyppi,vai säästetäänkö majoituskustannuksista että olis varaa ryypätä??
- rhodes again
itse suosittelen enemmänkin hotellia Seven Palms, siisti, pieni ja edullinen..
kuvat ja arvostelut täällä:
http://tinyurl.com/3m3bcqe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400