Olen pelaiilut Interpokerissa, laitoin rahaa mastercardillani, enkä omaa netelleriä. Nyt tilillä olisi kuitenkin tonni ja toinen joka täytyisi kotiuttaa. Verot? Netellerrin- hankinta. Miten ois paras toimia?
Voitot himaan
5
1134
Vastaukset
- Interpoker
Niin juu tärkein kai unohtui , eli Interpokerin sivuilta noi hillot on kertyneet. Eli verotus ja kotiutus, omakohtaisista tiedoista suur kiitokset...
- Verokarhu
Aivan turha murehtia veroista jos olet voittanut vain tuhat euroa. Verottajaa ei voisi vähempää kiinnnostaa noin pieni summa.
Ei muuta kuin rahat pankkitilille. - JacksterX
Suosittelen Neteller -tilin perustamista. Siirrät Interpokerista rahat sinne ja kotiutat haluamasi summan (toki haluat pitää hieman pokerikassa netellerissä seuraavaa bonusta varten?) Interissähän 100$ bonus on kuukausittainen ja todellakin kannattaa käyttää!
Neteller -tili kannattaa perustaa dollaritilinä, sillä silloin vältyt turhilta valuuttamuunnoksilta (suurin osa pelipaikoista operoi dollareissa). Maksat valuuttamuunnoksen vain kerran kun kotiutat netelleristä pankkiisi.
Toimii nopeasti ja turvallisesti. Itse olen tehnyt yhden luottokorttisiirron netelleriin ja sen jälkeen kassa on pyörinyt omillaan ja siirrot ovat olleet sen jälkeen oman pankkitilin suuntaan. :)
Voitot on Interpokerilla verottomia (rekisteröity EU-alueelle). - mites?
JacksterX kirjoitti:
Suosittelen Neteller -tilin perustamista. Siirrät Interpokerista rahat sinne ja kotiutat haluamasi summan (toki haluat pitää hieman pokerikassa netellerissä seuraavaa bonusta varten?) Interissähän 100$ bonus on kuukausittainen ja todellakin kannattaa käyttää!
Neteller -tili kannattaa perustaa dollaritilinä, sillä silloin vältyt turhilta valuuttamuunnoksilta (suurin osa pelipaikoista operoi dollareissa). Maksat valuuttamuunnoksen vain kerran kun kotiutat netelleristä pankkiisi.
Toimii nopeasti ja turvallisesti. Itse olen tehnyt yhden luottokorttisiirron netelleriin ja sen jälkeen kassa on pyörinyt omillaan ja siirrot ovat olleet sen jälkeen oman pankkitilin suuntaan. :)
Voitot on Interpokerilla verottomia (rekisteröity EU-alueelle).Mul on toi tili euroina, ni saaks sitä muuten enää muutettua taaloiks?
- verottaja
Interpoker on rekisteröity eu:n alueelle, joten voitoista ei tarvitse maksaa veroa(pelin järjestäjä on hoitanut ne jo kotimaassaan, kaksois verotustahan ei EU salli).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797