Aurat ja väreily näkökentässä

Just Me

Olen opetellut jonkin aikaa aurojen katsomista ja tänään kun yritin katsoa peilin kautta omaa auraani, näin pääni ympärillä noin 4-5 cm paksun vaalean "kehyksen" joka näytti välillä vihertävältä, siniseltä ja välillä keltaiselta. Hetken kuluttua aloin nähdä eräänlaisia "aaltoja". Ilmiötä on melko hankala yrittää kuvailla. Ne liikkuivat säännöllisesti alhaalta ylöspäin ja noin sekunnin välein tuli aina uusi aalto. Niiden aikana en nähnyt
auraani. Olo tuntui rauhalliselta ja hyvältä. Osaako joku sanoa, että mitä tämä aaltoilu on?

9

5792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kautta

Jaahas, että senkö näkee sitten peilin kauttakin..

Pointtihan on kaikessa "näkemisessä" (eli intuition kautta alitajunnasta näköhavainnoksi kaivamisessa) juuri katseen tarkennus. Peili on siinä oikein hyvä apuväline. Jujuhan on väsyttää silmät tai esittää niille turhan vaikeita haasteita (kuten pimeässä katseen tarkentaminen) niin kauan että ne luopuvat leikistä ja antavat periksi, rentoutuvat. Siitä seuraa harhoja näkökentässä, jotkut sanovat kemikaalien heittelyksi, toiset lihasjännitysten purkautumiseksi sähköisesti, jotkut intuition herättelyksi. Kuka mitenkin.

Peili, pimeys, heijastavat ja vääristävät pinnat. Kaikki käy.

• andre

opetettu IAC:n kurssilla sen olevan ihmisen holochakra, siis eräänlaista energiaa joka yhdistää ihmisen psykosoman(tunnetaan esim. henkiruumiina), fyysiseen kehoon. Ite oon nähny melkein kahden vuoden ajan tuon vaalean hunnun ja jokaisella ihmisellä on sellainen. Värejä en ole vielä onnistunut omasta vaaleesta hohteestani erottaa, mutta kaverini hohteesta olen.

• Savis

Kuinka olet opetellut tuota? Itseänikin kiinnostaisi... Minulla on ollut kiinnostusta rajatietoon jo pitkään, mutta nyt se on suorastaan herännyt minussa. Astraalimatkoihin haluaisin tutustua ja auran näkemisen oppiminen olisi mahtavaa.

Jos jollakulla on hyviä ohjeita ja aikaa ja kärsivällisyyttä niin voisit mailata [email protected]

Kiitos etukäteen!

• mäni

Olet aivan oikeassa. Kaikella on aura. Elottomilla jutuilla se on vain heikompi.

• greenpriest

jep aurat ovat kiva mysteeri, niistä aaloista en vielä itsekään tiedä, koska olen vasta alkanut tutkimaan tätä aura mysteeriä. suosittelisin sulle ihan kirjoja jotka auroista ja chakroista kertovat. mullakin on niitä tilanteita kun näen kavereissa auroja toisinaan ne on vaaleita "kehyksiä", toisinaan värillisiä, enimmäkseen punainen ja vihreä on näkynyt ihmisistä. kerran vaivuin sellaiseen olotilaan kun hiljennyin ja suljin silmäni, niin näin palloihin muodostuvan värit ja uskoisin että nämä olivat minun aurani värit, ensimmäinen pallo muodosti kelta vihreän pallon jonka päällä loisti kultainen sivahdus, (tulkinnan mukaan kultaa ei esiinny kuin ihan vähän auroissa) sitten toinen pallo oli keskeltä tummanpunainen vähän niinkuin punaviini, tai veri, ja reunoilta violetti/lila/laventeli ja alhaalta hieman sinertävä ja kolmas pallo oli kokonaan musta. mikä hieman pelottikin mutta kun luin tulkinnan näistä väreistä http://www.varjojenkirja.com/sateenkaari.html tuolta niin ihan hyvin ne sopivat minuuun ne väri tulkinnat, lisäksi sain tietooni että auran värit vaihtuvat ajoittain ihmisen kasvaessa. mutta jos saan tietoon noista aalloista niin ilmoitan kyllä, koska niinkuin mainitsin minulla on menoillaan tiedon etsintä.

• 18 ikävuoteen

saakka. Luulin kaikkien niitä näkevän, kunnes kysyin kaverilta: "Eikös olekin komeat värikehät tuolla miehlää?: Johon sain vain kummeksuvan katseen ja sanat: mitkä värikehät" Silloin vasta totesin, ei niitä kaikki näe.

• uuujjss
        18 ikävuoteen kirjoitti:

saakka. Luulin kaikkien niitä näkevän, kunnes kysyin kaverilta: "Eikös olekin komeat värikehät tuolla miehlää?: Johon sain vain kummeksuvan katseen ja sanat: mitkä värikehät" Silloin vasta totesin, ei niitä kaikki näe.

sulle selviää se aura ja kaikki muu siihen liittyvä tieto kun haluat ja alat ottamaan siitä selvää. kuunnelkaa ja tutkiskelkaa henkistä itseänne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1718
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      925
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      167
      784
    Aihe