Kuka auttaisi

Helenaa..

Näyttää olevan taas olevan molemmat silmät mustana. Kaikki tietää, että sen avomies sitä muksii, mutta kun nainen vaan selittelee, että kävelin päin ovea.

20

2565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua löytyy

      kun Helena ei itse tajua, että muksiminen ei lopu ja että on olemassa auttajia, ei voi kukaan häntä auttaa. Hänen täytyy ensin alkaa kunnioittaa ja arvostaa itseään ja tajuta, että muunkinlaista elämää vielä on. Onnea matkaan.

      • jos ei auta?

        Mua sitten ottaa päähän nämä selittelyt, että kyllä sen itsen pitää alkaa kunnioittaa ja arvostaa itseään. Kyllä tälle asialle voi muutkin tehdä jotain! Ensimmäiseksi turpaan sille juopolle vanhalle äijän käppänälle, silmät mustaksi, sen jälkeen tietää miltä muijasta tuntuu.


    • tapauksen..

      Sen mies on surkea 160-senttinen rääpäle, joka saa turpiinsa koulupojiltakin. Sen takia se vetelee turpaan muijaansa, puolustukyvytöntä naista, kun ei muuhun pysty. Viina sotkee nekin vähät järjenhippeet mitä on sillä on jäljellä.

      • kapula

        muija ei anna toosaa


      • paha juttu
        kapula kirjoitti:

        muija ei anna toosaa

        jopas tuli taas yhdeltä sovinistilta kommentti, joka syyllisti pelkästään naisen: kun se ei anna! Voi teitä raukkoja miehiä, kun ette muuten pärjää, niin täytyy hakata naista. Olette surkimuksia.


    • että sen Helenan on haettava itse apua. Vasta kunnes tilanne kärjistyy liian kriittiseksi, on pakko ulkopuolistenkin puuttua asiaan. Mieluummin joku sukulainen tai vastaava. Sukulaisuuden ulkopuolelta on vaikeaa lähteä auttamaan. Koska Helena on (mitä ilmeisimmin) aikuinen nainen, on hänen itse tajuttava, että semmoisen meiningin on loputtava, ennen kuin henki menee. Tuollaiset tapauksen on helkkarin ikäviä ja tuollaisia tapahtuu Suomessa ja muuallakin satoja kertoja vuosittain =/

      • että olet nuori

        Koska sun mielestä tilanne on liian kriittinen. Muija on saanut 10 vuoden aikana ainakin 20 kertaa turpaan, eikö se riitä.


      • En hyväksy tuollaista
        että olet nuori kirjoitti:

        Koska sun mielestä tilanne on liian kriittinen. Muija on saanut 10 vuoden aikana ainakin 20 kertaa turpaan, eikö se riitä.

        Miehet ketkä lyövät naisia on säälittäviä, sellaisilta pitäis ottaa oikeus tavata naisia..tapais miehiä ni olis tasavertainen vastustaja


      • En hyväksy tuollaista kirjoitti:

        Miehet ketkä lyövät naisia on säälittäviä, sellaisilta pitäis ottaa oikeus tavata naisia..tapais miehiä ni olis tasavertainen vastustaja

        Helenan pitää pyytää ulkopuolisilta(suskulaiset/tuttavat) apua. Itse en ole tarvinnut naista tai lapsiani hakata.


      • vaikea saada tolkkua
        enoc kirjoitti:

        Helenan pitää pyytää ulkopuolisilta(suskulaiset/tuttavat) apua. Itse en ole tarvinnut naista tai lapsiani hakata.

        Pyyntö enocille. Älä kirjoita, jos et osaa kirjoittaa.


      • että olet nuori kirjoitti:

        Koska sun mielestä tilanne on liian kriittinen. Muija on saanut 10 vuoden aikana ainakin 20 kertaa turpaan, eikö se riitä.

        Lähde noin vaan toista auttamaan, saan vielä itse turpiini. Varsinkaan kun tämä Helena ei itse halua muiden sekaantuvan asioihinsa. Tiedän kyllä, millaista naisiin kohdistunut väkivalta on. Mutsillani oli väkivaltainen mies ja aina sai pelätä henkensä edestä.

        Miehestä ero, suojapaikka ja uusi elämä. Jos Helenalla ei ole voimia lähteä, on vaan toivottava, että hän saisi jonakin kauniina päivänä sen innoituksen, että lähtee. Se ei ole ainakaan minusta kiinni! En edes tunne koko ihmistä, koskaan kuullutkaan. Vaikea lähteä edes jeesaamaan sellaista, jota ei ole koskaan edes nähny.


    • Tämäkin vielä

      Tämä Helena, missä asuu? Tornipolullako? Sitten tunnen hänet.

      • yleistä Porvoossa

        Eikun Näsissä. Ikävää jos Tornipolullakin hakataan Helenaa.


    • kuin

      ero miehestä ja muutto erilleen.tutustuu toiseen mieheen jolla olisi kykyjä puolustaa naista. nostaa syytteen pahoinpitelystä ja henkisistä kärsimyksistä edellistä miestä kohtaa.

    • kukaan ei puutu asiaan

      Kyse on siitä, että Helena ei halua hakea ulkopuolisilta apua. Ei sukulaisilta, eikä tuttavilta. Hän ei myöskään halua erota miehestään. Voimmeko me auttaa Helenaa?

      • tulee apua

        Kyllähän sitä äijää vois vetää nokkaan, Näsissähän se asui.


      • erektio-ongelma?
        tulee apua kirjoitti:

        Kyllähän sitä äijää vois vetää nokkaan, Näsissähän se asui.

        Joku tuossa aikaisemmin väitti, että nainen ei muka anna. Saattaa se olla niinkinpäin, että miehellä ei vain seiso ja tämä ottaa niin koville, että mies raivopäissään muksii muijaansa.

        Rakkaus on sokea tässäkin asiassa. Helena varmaankin luulee rakastavansa tätä ukkoa ja uskoo parempaan huomiseen, varsinkin, jos ukko (huom. ei mies) on vielä lipeväkielinenkin.

        Ja taustalla saattaa olla myös huono itseluottamus. Miehen taholta mahdollisesti tapahtunut jatkuva haukkuminen ja mollaaminen on voinut saada Helenan uskomaan, että hänessä on jotain vikaa.

        Ja se taas saattaa osaltaan johtaa yksinjäämisen pelkoon, ehkäpä Helena kuvittelee, ettei enään kelpaa kenellekään ja joutuisi elämään loppuelämänsä yksin, mikäli eroaisi miehestään.

        Kaverit voisivat yrittää puhua järkeä Helenalle, joskin tälläisissä tapauksissa usein on kaveripiiristäkin luovuttu miehen suojelemiseksi tai sitten mies ei vain hyväksy naisen kavereita, koska pitää näitä uhkana.

        Mutta kyllä se sieltä itsestä on lähdettävä se halu muuttaa oman elämänsä suuntaa, toki ystävien ja sukulaisten tuki on tärkeää.


      • pointti..
        erektio-ongelma? kirjoitti:

        Joku tuossa aikaisemmin väitti, että nainen ei muka anna. Saattaa se olla niinkinpäin, että miehellä ei vain seiso ja tämä ottaa niin koville, että mies raivopäissään muksii muijaansa.

        Rakkaus on sokea tässäkin asiassa. Helena varmaankin luulee rakastavansa tätä ukkoa ja uskoo parempaan huomiseen, varsinkin, jos ukko (huom. ei mies) on vielä lipeväkielinenkin.

        Ja taustalla saattaa olla myös huono itseluottamus. Miehen taholta mahdollisesti tapahtunut jatkuva haukkuminen ja mollaaminen on voinut saada Helenan uskomaan, että hänessä on jotain vikaa.

        Ja se taas saattaa osaltaan johtaa yksinjäämisen pelkoon, ehkäpä Helena kuvittelee, ettei enään kelpaa kenellekään ja joutuisi elämään loppuelämänsä yksin, mikäli eroaisi miehestään.

        Kaverit voisivat yrittää puhua järkeä Helenalle, joskin tälläisissä tapauksissa usein on kaveripiiristäkin luovuttu miehen suojelemiseksi tai sitten mies ei vain hyväksy naisen kavereita, koska pitää näitä uhkana.

        Mutta kyllä se sieltä itsestä on lähdettävä se halu muuttaa oman elämänsä suuntaa, toki ystävien ja sukulaisten tuki on tärkeää.

        Ukolla ei seiso kuin tukka ja järki.


    • sivustakatsojaN

      jumalauta, taasko se s***anan Y. sitä lyö?
      ois aika sen saada itte kokea samaa.

      pitääpä illalla lähettää delegaatio
      tarkistamaan asian laita.....

      • pitelijä

        Kyllä se on just se Y.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe