Lukiotyttöjen terveystarkastus

-----

Olipa kerran eräs vastavalmistunut miespuolinen terveydenhoitaja, joka teki työkseen terveystarkastuksia eräässä lukiossa. Sukupuolielinten tai tyttöjen rintojen tutkimus ei ohjelmaan virallisesti kuulunut, ja niinpä hän jättikin pojat sekä rumat, läskit ym. tytöt rauhaan. Kaikkien kauneimmat lukiotytöt hän kuitenkin pyysi riisumaan kokonaan alasti
ja kaluaan housussa seisottaen tunnusteli heidän rintojaan ja kopeloi alapäätä. Hän koetti saada tämän näyttämään aivan viralliselta tutkimukselta.
Monilta tytöiltä meni naama ihan punaiseksi mikä terkkaria erityisesti kiihotti. Kun tyttö oli sitten poistunut tutkimushuoneesta, hän runkkasi.
Terkkaria teki kovasti mieli päästä nussimaan tyttöjen kanssa muttei ollut vielä uskaltanut tehdä aloitetta koska pelkäsi saavansa potkut terkkarinvirasta.

3

18424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matu

...riisuivatko tytöt?

• gfdgf

Taas joku elämätön läskipää kirjottelee ja haaveilee teinitytöistä. Mikä vittu siinä on?

• gfdgdxgf

Taas tämmöinen elämänsä menettänyt runkkari, joka unelmoi teinitytöistä vaikka ei olisi mahdollisuuksia edes kurttumummoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe