Piip-piip.
Kaivan kännykkäni esiin ja luen viestin. Harri haluaa tavata minut tänä iltana. Viestitän takaisin suostumukseni. Harri on mies, jonka kanssa olen ollut jonkinlaisessa suhteessa puolisen vuotta. Tosin suhde on ehkä liian mairitteleva sana kuvaamaan tilannetta. En oikein itsekään tiedä miksi sitä nimittäisin. En tiedä missä Harri asuu, mitä hän tekee työkseen tai edes sitä, onko hän naimissa. Nimettömässä ei ole koskaan sormusta tavatessamme, mutta kun olen yrittänyt kysellä hänen asioistaan, hän on vaihtanut puheenaihetta tai vastannut epämääräisesti. Joskus minusta tuntuu, että Harri pitää yhteyttä vain saadakseen minulta seksiä. Hän on kyllä siinä asiassa varsin pätevä ja ottaa myös naisen nautinnon huomioon, joten se ei sinänsä kovin paljon haittaa minua. Ja kyllähän me välillä menemme myös leffaan tai vietämme muuten yhteisiä hetkiä. Mutta Harri on usein teillä tietämättömillä monia päiviä tai jopa viikkoja, ilmestyy sitten taas yhtäkkiä ja haluaa tavata. Mutta ei kai se välttämättä perheestä johdu… ehkä hänellä on kiireinen työ?
Sovittuna aikana ovikello soi. Avaan oven ja Harri astuu sisään. Hänellä on mukanaan jonkinlainen paketti.
- Hei, mitäs tuolla paketissa on?
Harri hymyilee ystävällisesti.
- Yllätyslahja sinulle, muru.
Harri ei ole sellainen mies joka jakelisi yleensä lahjoja, joten uteliaisuuteni herää. Harri avaa paketin, ja kaivaa sieltä esiin käsiraudat. Hän iskee silmää minulle.
- Uusi lelu petitouhuihin, mitäs sanot?
Tunnen pienen kuumotuksen leviävän sisälläni. Yksi syy, jonka takia olen jatkanut Harrin kanssa kaikesta salaperäisyydestä huolimatta, on hänen kyvykkyytensä sänkyhommissa. Jos suhde kerran rakentuu lähinnä seksin varaan, niin onpahan edes hyvää seksiä. Käsirautojen kanssa hän ei ole aiemmin käynyt kylässä, vaikka tuntuukin olevan seksin suhteen idearikas mies. Harri kiinnittää käsiraudat sängyntolppiin ja katsahtaa sitten minuun.
- Jospa sinä olisit raudoissa näin ensimmäisellä kerralla?
- Mikäs siinä, se kyllä minulle sopii.
Alamme riisuutua. Harrin elin näyttää jo pullottavan mukavan näköisesti housuissa ja tunnen kiihottuvani. Epämääräisestä suhteestamme huolimatta en ole ollut muiden miesten kanssa niin sanotun seurustelumme aikana. Onhan minulla sormet joita käyttää mikäli hänen kummalliset poissaolovaiheensa venyvät pitkiksi. Asetun makuulleni vuoteelle ja Harri kiinnittää ranteeni käsirautoihin, nousee sitten sänkyyn ja levittää reiteni levälleen. Harri työntää hieman yllättäen sormensa sisääni.
- Oletkin näköjään jo odottanut minua, sen verran märkää tuntuu olevan.
Mies vetää sormensa pois ja ohjaa sitten jalkoväliini jotain isompaa ja paksumpaa. Kullin työntyessä sisääni inahdan kiihtymyksestä. Harri on hyvin varusteltu mies ja osaa myös käyttää taikavarpuaan. Hän nuolaisee kovettuneita nänninnipukoitani ja hivelee rintojani ja vartaloani työntäessään kaluaan rytmikkään tehokkaasti kostuneeseen pilluuni. Voihkin nautinnosta Harrin murahdellessa rajujen työntöjensä tahdissa, jotka upottavat kivikovan kalun syvälle jalkoväliini kerran toisensa jälkeen. En pysty vastaamaan hänen hyväilyihinsä koska käteni on lukittu sängynpäätyyn, voin vain vastaanottaa lähes avuttomana sisääni tunkeutuvan raudanlujan kullin edestakaisen liikkeen. Tunnen olevani pantavana ilman että minulla on mitään mahdollisuutta vaikuttaa minua panevan miehen tekemisiin. Nostan kuitenkin sääreni hänen lantionsa päälle ja yritän painaa häntä alaspäin, pakottaa työntymään vieläkin syvempään sisääni. Harrin ääni on käheä kun hän urahtaa minulle jotain.
- Miltäs tämä tuntuu, oliko jo ikävä kovaa kalua?
Saan voihkaistua vastauksen vaikka tuntuu kuin jalkovälini olisi lähestymässä räjähdyspistettä
- Tuntuu ihanalta, ihana kulli, nussi minua…
Sitten saan ihanasti sisälläni räjähtävän orgasmini ja aivan heti sen jälkeen myös Harri omansa.
Makaan hiljaa hikisillä lakanoilla ja toivun rajusta paneskelusta, kun Harri kierähtää pois päältäni ja menee takaisin pakettinsa luokse. Hän vetää esiin uuden esineen: mustan siteen. Harri tulee hymyillen luokseni ja pujottaa sen pääni ympärille.
- Laitetaanpa vielä tämä.
Annan Harrin pujottaa siteen silmilleni, ja mitenkäs minä sitä voisin estääkään, sänkyyn käsiraudoilla kahlittuna. Silmäni peittyvät enkä näe enää yhtään mitään, vähäisinkään valonkajastusta tai hämärää hahmoa ei erotu siteen lävitse, vain pelkkää mustuutta. Sokaistuna ja kädet kahlittuina tunnen, kuinka polviini tartutaan ja vahvat kädet työntävät reiteni erilleen. Muistan äkkiä, että en tiedä Harrista loppujen lopuksi paljoakaan, ja kylmä väristys käy lävitseni. Sitten jokin laskeutuu jalkoväliini, ja tajuan sen olevan miehen pää vasta, kun huulet koskettavat häpykumpuani ja tunnen lämpimän, pehmeän mutta määrätietoisen elimen työntyvän pilluvakooni. Harrin kieli tavoittaa klitorikseni, ja hänen hieroessaan sitä osaavasti, tunnen valtaisan kiihkon vavahduksen sisälläni. Harri nuolee minulle taidokkaasti kieltään käyttäen uuden orgasmin. Nytkähdellessäni sen kourissa edes oma kehoni ei pysty viestittämään minulle tuntemuksiaan. Vasta hetken kuluttua, kun alan toipua takaisin maan päälle siitä taivaasta johon Harri minut nuoli, tunnen tajuntani rajoilla kuinka hävylläni tapahtuu jonkinlaista liikehdintää ja kuuluu omituinen kilahdus, kuin lukko napsautettaisiin kiinni. Sitten valo täyttää taas maailman, kun side poistetaan silmiltäni. Seuraavaksi käsirautojen lukko aukeaa. Olen vapaa, mutta kädet ovat hieman puutuneet oltuaan luonnottomassa asennossa, eikä kaikki muutenkaan tunnu olevan aivan kohdallaan, mutta en vielä oikein ymmärrä miksi. Harri hymyilee vierelläni ystävällisesti.
- Eikös ollutkin mukavaa?
- Mahtavaa, tosi ihanaa.
Vastaukseni on täysin rehellinen. Harri osaa todellakin hommansa, ja äskeinen pelonsekainen huolestumiseni häipyy jo hämärien muistojen joukkoon. Kokemushan oli fantastinen. Työnnän käteni jalkoväliini, ehkä kiittääkseni sitäkin minulle suodusta nautinnosta, mutta en tavoitakaan tuttua pehmeän häpykarvoituksen ja lämpimän ihon tuntua. Sen sijaan sormeni tunnustelevat kovaa pintaa joka ei ole ihmisen ihoa, vaan tuntuu pikemminkin metalliselta. Noustessani seisaalleni vilkaisen alaspäin ja näen, että jalkovälissäni on jonkinlainen metallinen läppä.
Katson kummastuneena häpykumpuni peittävää hökötystä.
- Mikä tämä on?
Harri virnistää tyytyväisenä katsahtaessaan esinettä.
- Parasta totutella siihen, saat pitää sitä jonkun aikaa. Tiedäthän että entisaikoina oli käytössä siveysvyöt, joilla varmistettiin että nainen pysyi uskollisena? Tämä on nykyaikainen sovellus, tosin tätä kutsutaan huoravyöksi.
- Mikä ihmeen huoravyö? Ota tämä heti pois.
Harri katsoo minuun ankaran näköisenä samalla pukeutuen.
- Minä joudun lähtemään joksikin aikaa pois ja onhan minun varmistuttava, että käyttäydyt soveliaasti sillä välin. Vaikka läppä näyttää yksinkertaiselta, niin se on erittäin taitavasti suunniteltu ja valmistettu. Se on todella kevyt ja kuten huomaat, näyttää oikeastaan pelkältä metallinpalaselta. Se ei aiheuta mitään hygieenisiä tai terveydellisiä ongelmia ja virtsaaminen ynnä muut ruumiintoiminnot onnistuvat myös. Se on ikään kuin tulppa joka päästää kyllä läpi sen mitä tulee sisältä ulos, mutta ei mitään sellaista mikä yritetään laittaa ulkoa sisään. Voisit oikeastaan kiittää minua, sinua on nyt mahdotonta raiskata. Tuon levyn läpi ei mene penis, sormi eikä mikään muukaan. Se on myös kiinnitetty niin, että ilman avainta sitä ei pysty poistamaan muutoin kuin leikkaamalla kirurgisesti koko alapääsi irti. Vaikutus sukupuolielämääsi olisi kylläkin silloin sama kuin huoravyön kanssa.
- Helvetin perkele, nyt tämä vehje lähtee pois ja heti.
Harri astelee ovelle.
- Ainoastaan minulla on avain jolla huoravyö voidaan irrottaa. Sinulle voi tulla kiusaus mennä näyttämään sitä lääkärille tai poliisille, mutta silloin et ehkä koskaan enää näe minua, ja ilman minua ja avaintani tuo tulppa pysyy paikoillaan päiviesi loppuun asti. Ilmoitan sinulle kun tulen takaisin.
- Vai ilmoitat. Ei kuule taida olla takaisin tulemista.
Harri lähtee. Minä menen ovelle alastomuudestani piittaamatta ja huudan hänen peräänsä muutaman valitun sanan, mutta Harri ei ole kuulevinaan.
Huoravyöksi kutsuttu levy häpykumpuni edessä on todella tiukka. Tosin Harri puhui totta, laite suodattaa jollain lailla läpi kaiken mitä sen toiselta puolelta tulee eikä pissalla käyminen tuota mitään ongelmia. Yritän koko illan kääntää ja vääntää levyä irti vaikka miten, mutta se ei hievahdakaan. Tilaan seuraavaksi päiväksi ajan gynekologilta. Tämä tutkii levyä kummastuneena.
- Enpä ole ennen tällaista nähnyt. Jotain erikoisseosta tämä on, eikä tätä voi leikata pois millään leikkurilla koska se on aivan sinun ihoasi vasten. Lääketieteellinen leikkauskaan ei tule kysymykseen. Nähdäkseni tämä on muuten ihan vaaraton, mutta estää kokonaan vaginaalisen sukupuolielämän mukaan lukien masturbointi. Kehottaisin menemään poliisin puheille.
En kuitenkaan mene, koska tiedän että poliisi ei voisi tehdä levylle sen enempää ja Harri avaimineen alkaa näyttää ainoalta toivolta saada hökötys irti. Alan odottaa hänen seuraavaa yhteydenottoaan.
Huoravyön aiheuttama pakkoselibaatti alkaa jo muutaman päivän kuluessa tuntua yllättävän voimakkaasti. Lukiessani eroottista tarinaa internetistä sormeni hakeutuu vanhasta tottumuksesta kohti jalkoväliä, jossa se töksähtää vasten armotonta metallinpalasta. Yöpöydän laatikon vibraattori on yhtä käyttökelvoton kuin sormikin. Puutteessa ajatukseni hakeutuvat yhä useammin seksiin ja jatkuva tyydyttämättömyys vain kasvattaa kiimani määrää. Alan kostua ja kiihottua pienimmistäkin syistä. Yritän soittaa Harrin kännykkänumeroon. Kukaan ei vastaa.
Kolme viikkoa on kulunut, kun Harri vihdoin soittaa ja ilmoittaa palanneensa kaupunkiin. Olen yhä raivoissani hänelle, mutta myös äärettömän onnellinen. Vihdoinkin pääsen eroon huoravyöstä ja sen aiheuttamasta täydellisessä puutteessa elämisestä. Päästän Harrin sisään asuntooni, ja ensi töikseni kehotan häntä kaivamaan avaimen esiin.
- Haluan päästä irti tästä vyöstä mahdollisimman pian.
Harri painautuu minua vasten ja syleilee tiukasti. Tunnen hänen kovettuneen kalunsa housujen lävitse sen painautuessa vasten reittäni, ja pilluni kostuu hetkessä aivan märäksi. Ei hemmetti, kolme viikkoa ilman mitään aktiviteettia on tietysti ikävää, mutta ei sen pitäisi aiheuttaa tällaista kiimaa varsinkaan, kun olen aikonut antaa Harrille kenkää elämästäni heti kun vyö on irrotettu.
- Otapa sitten housut pois, niin katsotaan.
Kiskon housut pois jaloistani ja Harri polvistuu eteeni. Hän kaivaa takataskustaan esiin erikoisen näköisen häkkyrän, joka ei näytä miltään tavalliselta avaimelta, ja työntää sen huoravyön lukkoon. Kuuluu kilahdus ja vyö putoaa kolahtaen lattialle. Saman tien Harrin kasvot työntyvät vapautuneeseen jalkoväliin ja hänen kielensä tunkeutuu häpyhuulten välistä kolme viikkoa koskemattomana olleeseen naiseuteni pyhimpään. Suustani pääsee sarja voihkaisuja Harrin kielen lipoessa minua, annan hänen jatkaa nuolemista kaikista mieheen viimeisen kolmen viikon aikana kohdistamistani vihamielisistä ajatuksista huolimatta. Orgasmi räjähtää upeampana kuin ehkä koskaan ennen elämässäni.
Harri kaataa minulle kahvia. Olemme naineet koko illan kuin kaniinit, enemmän kuin kertaakaan aiemmin sinä aikana jonka olemme tunteneet toisemme. Paheksun mielessäni omaa käytöstäni. Vaikka olenkin ollut muutaman viikon ilman, minun olisi pitänyt hillitä itseni paremmin. Harri on sentään syypää koko tilanteeseen. Juodaan nyt sitten kahvit, mutta sen jälkeen tämä on ohi. Harri näyttää mietteliäältä.
- Aika hyvät kyydit tarjosit tänään.
Mulkaisen miestä vihamielisesti.
- Niin kai, kun minulla oli se pahuksen vyö kolme viikkoa. Kyllä siinä paineita kertyy.
Kaiken lisäksi kahvi maistuu oudolta. Mies osaa kyllä nussia, se on myönnettävä, mutta kahvinkeittotaito ja empatiantuntemiskyky olisivat plussaa.
- Siitä minun pitikin puhua. En nimittäin kertonut ihan koko totuutta viimeksi. Huoravyön tarkoitus on kyllä pitää nainen siveellisenä. Ja siinähän se onnistuukin varsin mainiosti. Mutta sillä on toinenkin tarkoitus.
- Vai on. Näytänkö kiinnostuneelta.
Yritän näyttää mahdollisimman välinpitämättömältä. Oloni on äkkiä jotenkin väsähtänyt. Harri ei näytä piittaavan siitä.
- Katsos kun huoravyössä ollessaan nainen ei mitenkään pysty tyydyttämään omia seksuaalisia tarpeitaan, kuten huomasitkin. Ei muiden kanssa eikä omin voimin, ei apuvälineillä eikä ilman. Kun nainen on aikansa vyötettynä, niin hänellä luonnollisesti halut kasvavat. Kaiken lisäksi huoravyö on aivan kiinni häpykummussa, hieroutuen sitä vasten joka hetki ja lisäten seksuaalista painetta, jonka tyydyttäminen on kuitenkin mahdotonta. Joten kun vyö sitten riisutaan, sen kantajalla on erittäin kova tarve tyydyttää patoutuneet halunsa.
Silmäni meinaavat painua väkisinkin kiinni Harrin luennoidessa. Mies sen sijaan ei näytä lainkaan väsyneeltä, vaikka ei ole edes maistanut keittämäänsä kahvia.
- Voisi sanoa niinkin, että vyössä ollessaan nainen on aina madonna, ja vyön poistamisen jälkeen hänestä tulee huora, halusi hän sitä tai ei. Sinun kohdallasi se toimi loistavasti. Saatkin seuraavaksi olla vyötettynä hieman pidempään.
Herätessäni huomaan, että olen nukkunut lähes kellonympäryksen verran. Hitto vieköön, Harrin minulle tarjoamassa kahvissa taisi olla muutakin kuin kofeiinia.. En muista ihan tarkkaan, koska hän lähti asunnoltani. Olin niin väsynyt eilen illalla, että taisin nukahtaa heti hänen lähdettyään. Itse asiassa en muista hänen lähtöään. En kai ole voinut nukahtaa ennen kuin…
Paha aavistus nousee mieleeni, sysään peiton syrjään ja katson jalkoväliini. Sinne, takaisin hävylleni armottomasti kiinnitettynä huoravyö on kuin tuijottava paha silmä.
Seuraavat kuukaudet ovat elämäni ylivoimaisesti pisimmät. Yritän soittaa Harrille, mutta nauhoitettu viesti ilmoittaa tylysti, että numero ei ole käytössä. Harrista ei kuulu mitään kuukauteen, kahteen eikä kolmeen. Täydellinen selibaatti tuntuu siltä, kuin se kestäisi vuosisatoja. Huoravyö hieroutuu jatkuvasti vasten häpyäni, kiihottaen minua valtavasti ja samaan aikaan täysin estäen minkäänlaisen tyydytyksen saamisen. Kiimaisena sykkivä pilluni kouristelee huoravyön alla ja vaatii sisäänsä kullia, sormea, dildoa tai ihan mitä tahansa. En pysty tyydyttämään sen vaatimusta. Pilluni kostuu koko ajan pienimmistäkin syistä. Kun olen ollut huoravyössä viisi kuukautta, minusta tuntuu kuin olisin pysyvästi märkä. Huomaan kadulla tuijottavani vastaantulevia miehiä peittelemättömän himokkaasti. Heidän naisseuralaisiltaan saan kiukkuisia katseita, jotka on varattu liian innokkaille, lutkahtaville naisille. Elokuvien tai television rakastelukohtaukset saavat minut kuumenemaan niin, että raavin epätoivoisesti kynsilläni jalkovälini peittävää huoravyötä ikään kuin se aukeaisi sillä tavalla. Keskittyminen arkielämän asioihin vaikeutuu, kun kaupan vihannestiskilläkin alan miettiä tuorekurkun monenlaisia käyttömahdollisuuksia. Pelkään että en kuule Harrista enää koskaan, että joudun elämään loppuikäni tuon mustan metalliläpän alla tavoittamattomissa roihuavan polttavan himon vankina. Se on ensimmäisenä mielessäni aamulla herätessäni ja viimeisenä illalla ennen nukahtamistani. Joskus tunnen melkein menettäväni tajuntani jalkovälissäni lakkaamatta sykkivän kiiman kouriessa sisuksiani.
Vihdoin, viiden pitkän kuukauden kuluttua, puhelimeni soi ja kuulen Harrin tutun äänen.
- Olen asuntosi edessä odottamassa. Tule viiden minuutin kuluessa autooni, tai ajan pois ja saat jatkaa huoravyössä elämistä.
Olen autossa alle minuutin kuluttua.
Harri ei sano sanaakaan automatkan aikana. En näe huoravyön avainta missään, joten katson myös parhaaksi olla hiljaa. Vasta kun vyö on turvallisesti irrotettu ja olen vihdoin vapaa, tulen sanomaan Harrille suorat sanat. Ajamme melko pitkään ennen kuin auto kaartaa pimeän omakotitalon pihalle jossain syvällä maaseudulla. En tiedä missä olemme, tai miten löytäisin tänne tarvittaessa uudelleen. Harri avaa kohteliaasti auton oven minulle ja astumme sisään taloon, sitten edelleen huoneeseen jonka ainoa kalustus on sen keskelle sijoitettu suurikokoinen sänky. Nurkissa näkyy kaikenlaista epämääräistä rojua, olen erottavinani jopa kahleita.
- Ryhdypä riisuutumaan, tyttöseni. Sinun on oman etusi vuoksi syytä olla alastomana, kun tulen takaisin. No, siis alastomana muuten kuin sen yhden asian osalta, sillehän sinä et voi mitään.
Harri virnistää sen sanoessaan ja poistuu sitten.
Alan riisuutua. Harri ei onneksi ole katselemassa, koska jo pelkkä yksinäinen riisuutuminen saa oloni todella kiihottuneeksi. Kun olen lopulta täysin alaston, lukuun ottamatta tietysti huoravyötä, ovi kolahtaa takanani. Käännyn ympäri ja näen Harrin, joka on astunut huoneeseen pelkkä pyyheliina yllään. Katseeni hakeutuu välittömästi hänen jalkoväliinsä, jossa näyttää jököttävän varsin lupaavasti. Harri astelee määrätietoisesti suoraan luokseni pudottaen tullessaan pyyhkeen maahan. Isokokoinen, jäykkänä seisova kulli, joka on aikoinaan tarjonnut minulle niin monia nautinnollisia hetkiä, seisoo röyhkeästi pystyasennossa. Minua panettaa tahtomattanikin taas aivan valtavasti. Harri osoittaa sänkyä.
- Mene tuohon sängylle kontallesi, niin irrotetaan tuo vyö.
Hyppään sängylle melkein yhdellä loikalla ja asetun nelinkontin. Vihdoinkin se hetki on koittanut, josta olen haaveillut lähes puolen vuoden ajan. Harri asettuu sängyn laidalle seisaalleen, kuulen miten avain työnnetään lukkoon, kuuluu kilahdus ja pieni ylimääräinen paino putoaa pois jalkovälistäni. Yritän nousta saman tien ylös, mutta Harrin vahva käsi painaa selkääni ja estää aikeeni.
- Pysy siinä sängyllä juuri tuolla tavalla, kontallasi ja peppu ylhäällä, niin katsotaan vähän tuota sinun pilluasi.
Viimeisen viiden kuukauden aikana olen moneen kertaan kironnut Harrin nimen alimpaan helvettiin. Olen miettinyt kaikenlaisia enemmän tai vähemmän järjettömiä kostosuunnitelmia hänen varalleen. Viiden kuukauden mittainen kiduttava pakkoselibaattini on kokonaan tuon miehen syytä. Mutta kun mies nyt antaa määräyksiään, en käykään hänen kimppuunsa vaan nostan nöyrästi takapuoleni ylös, levitän jalkojani ja annan pilluni hänen käyttöönsä. Huoravyö on viimeisten kuukausien aikana todellakin tehnyt minusta todella pahassa munan puutteessa olevan nartun.
Olen sängyllä nelinkontin, kädet kyynärpäitä myöden lakanalla, jalat harallaan ja pylly pystyssä. Pilluvakoni on levällään takanani olevan Harrin katseltavana. Koko tilanne on nöyryyttävä. Haluaisin olla kylmästi piittaamatta miehen lähentelyistä. En kuitenkaan voi mitään sille, että kun Harri työntää sormensa tussuvakooni ensimmäisenä kontaktina viiteen kuukauteen, pilluni herahtaa välittömästi läpimäräksi ja minulta pääsee kiihottunut vinkaisu. Häpeän puna nousee kasvoilleni ja puren huultani pysyäkseni hiljaa. Mutta kun sormi liikahtelee sisälläni, suustani nousee väkisinkin äänekästä kiimaista voihketta. Harrin ääni kuulostaa huvittuneelta.
- Täällähän on ihan läpimärkää, taidat olla hiukan puutteessa.
Hän astelee nyt eteeni. Silmieni edessä kohoaa isokokoinen kullinvarsi jonka juurella roikkuu pari muhkeita kiveksiä.
- Haluaisitko saada hiukan parrua tuonne kiimavakoosi, viime kerrastahan onkin jo aikaa.
En sano mitään, mutta jalkovälissäni tykyttävä mulkunpuute on sanomattakin ilmeinen, koska kosteus valuu sieltä reisilleni. Mies naurahtaa ivallisesti ja siirtyy sitten taakseni näkymättömiin. Hän sivelee hetken paljasta pakaraani pyllistellessäni siinä hänen edessään peppu koholla. Kuulen miehen kapuavan sängylle taakseni, hänen kiivetessään kullin kova varsi hipaisee hetken reittäni. Uskomattoman kiihottuneena nostan pyllyäni ylemmäs ja levitän jalkojani vielä enemmän haralleen tarjoten pilluani miehen käytettäväksi.
- Vai on tytön tavara jo levitetty näytille. Tuommoinen kiimainen narttu taitaakin tarvita oikein kunnon panoa. Mitä sinä halusitkaan, kerro Harri-sedälle.
Mies työntää taas sormenpäänsä vakooni ja liikuttelee sitä sisälläni lisäten entisestään kiihottuneisuuttani. Ynähdän vastauksen kiihkoissani.
- Pane minua, työnnä se sisään…
- Mikä ja mihin? Kerro mitä haluat, huora.
- Kulli sisään, työnnä se minun pilluuni ja nussi minua kunnolla, pane minua nyt.
Anellessani Harria panemaan tussuani tunnen itseni lutkaksi. Jalkovälini sykkii rajusti kovan elimen kaipuussaan.
- Tiesinhän minä että sinä olet kullinkipeä pikkuhuora.
Harri naurahtaa ja täyttää sitten viimein elimellään huoravyön sisääni luoman tyhjyyden.
Jäykkänä seisova kulli työntyy voimakkaasti sisääni, sen teräksisen kova varsi painuu syvälle tussuun miehen alkaessa panna minua takaapäin. Suustani nousevat villit voihkaisut peittävät alleen miehen ähkäisyt, kun hänen paksu elimensä höylää sisuksiani vastustamattomalla voimalla. Tarjoan takapuoltani miehelle paremmin pantavaksi niin että kovana seisova kulli uppoaa märkään tussuuni antaen ihanaa nautintoa. Lämmin, kivettynyt sauvanvarsi tuntuu valtavan hyvältä työntyillessään pilluni syvyyksiin. Juuri tällaisesta kunnon panosta olen uneksinut koko sen pitkän ajan, jonka olen viettänyt huoravyöhön kahlittuna. Harri nussii minua takaapäin niin kuin kiimaista narttua pitääkin. Mies kourii rintojani samalla kun hänen lemmensauvansa takoo sisälläni uusia syvyysennätyksiä. Pilluni on niin läpikotaisin märkä, että kookas kalu uppoaa aivan pohjille saakka, mutta siitä huolimatta Harri tarttuu pakaroihini ja edesauttaa siten työntöjään jalkovälissäni sykkivään tussuun. Rietas pyllistykseni tarjoaa miehelle märkää pillua nussittavaksi. Onnen kyyneleet virtaavat poskilleni, kun minua pannaan kovemmin kuin koskaan ennen, tai siltä se ainakin tuntuu siveysvyöni tehtyä minusta kullia sisäänsä halajavan pikkuhuoran. Kun orgasmi lopulta tulee, se täyttää minut aivan kokonaan.
Harri on pudonnut puuskuttaen vierelleni, kun makaan sängyllä vatsallani kyynelteni tahriessa lakanan. Harvinaista kyllä, Harri tointuu ennen minua, ja hänen kalunsa alkaa jo nousta uuteen kukoistukseen miehen sivellessä kädellään alastoman vartaloni muotoja. Katseeni osuu hetkeksi huoravyöhön, joka lojuu nyt lattialla aivan viattoman näköisenä. Harri örähtää uudet ohjeensa kuin olisi itsestään selvää, että tottelen. Niin kuin se kai onkin.
- Selällesi siitä, huora. Jalat haralleen ja pillu valmiiksi.
Käännyn tottelevaisesti selinmakuulle sängyllä jossa minua äsken pantiin rajusti takaapäin. Huoravyössä viettämäni aika on kasannut sisääni valtavat seksuaaliset paineet jotka on yksinkertaisesti pakko saada purettua. Levitän reiteni auki niin että pilluni on tarjolla miehelle, kun hän kiepsahtaa jalkojeni väliin. Mies kourii kädellään rintojani samalla kun hänen lantionsa laskeutuu alemmas ja isokokoinen mulkku työntyy sisääni. Jäykkä lämmin kanki alkaa hieroa kiimaisena sykkivää pilluani. Reisieni väliin tunkeutuvan kalun käyrä varsi saa minut jälleen nopeasti hurmokseen. Huomaan hokevani puoliääneen ohjeita Harrille.
- Kulli sinne, nussi syvälle…
Minä tartun vuorostani miehen pakaroihin ja yritän työntää niitä itseäni kohti saadakseni tuon jumalaisen kalun syvälle pilluuni. Saankin, moneen kertaan, hyvin syvälle. Se on niin iso ja paksu, tuo kanki joka painuu tussuni kosteuteen. Jo toisen kerran se saa minut suunniltani ajaessaan minua kohti orgasmia, joka on aivan yhtä mahtava kuin ensimmäinenkin.
Eläimellisessä, hurjassa kiimassa ja sen aikaansaamassa massiivisessa orgasmissa on yksi huono puoli, ainakin tällaisessa tilanteessa. Partneri toipuu nopeammin kuin mihin sitä itse pystyy. Niinpä en oikein kunnolla edes tajua mitä tapahtuu, puhumattakaan että olisin vielä valmis estelemään, kun Harri nousee viereltäni, noukkii huoravyön lattialta ja puuskahtaa melkein kuin itsekseen.
- No niin, pillusi suhisee sen verran kuumana että nyt laitetaan kansi päälle.
Harri tarttuu nilkkoihini ja levittää reiteni apposen auki. Yritän heikosti vastustella, mutta en voi mitään, kun hän alkaa sovitella tuota pikku esinettä taas häpykumpuni päälle. Toinnun kunnolla oikeastaan vasta sitten, kun huoravyön lukko naksahtaa äänekkäästi kiinni ja varmistaa taas koskemattomuuteni epämääräiseksi ajaksi tulevaisuuteen.
Istumme autossa. Harri ajaa minua takaisin kotia kohti. Pilluani on pantu tänään oikein kunnolla, tavalla joka normaalisti riittäisi pidemmäksikin aikaa. Mutta nyt tunnen, miten pikkuhousujeni alle kätketty huoravyö hieroo häpykumpuani kiihottavasti heti jos vähänkään liikahdan tai vaihdan asentoani auton istuimella. Katson Harriin anovasti.
- Tämä olisi vähän helpompaa, jos voisit edes sanoa, koska seuraavan kerran pääsen nussittavaksi.
Harri katselee tietä, ei vilkaise minuun.
- Ei käy. Se voi tapahtua huomenna tai se voi tapahtua monen kuukauden kuluttua. Minä ilmoitan sitten.
Hän kääntyy lopulta hetkeksi minun puoleeni ja väläyttää hymyn, joka on kai tarkoitettu ystävälliseksi.
- Mutta voin kyllä ilahduttaa sinua vähän. Pari kaveriani on kiinnostunut kokemaan, millaiset tarjoilut huoravyössä olevalta naiselta voi saada. He tulevat jossain vaiheessa kokeilemaan sinua.
Ajatus sykähdyttää minua suuresti, vaikka aiemmin en olisi lainkaan pitänyt ajatuksesta olla huorana useamman miehen käytössä. Vaikka seuraavaan kertaan olisi lyhyempikin aika, niin tiedän jo nyt, että huoravyön ansiosta tulen olemaan todellinen märkäpillu. Kaverit tulevat luultavasti saamaan elämänsä panot. Käteni hakeutuu jalkoväliini. Sen eteen kiinnitetty huoravyö värähtää kosketuksestani tavalla, joka kostuttaa pimppiäni ihanasti, mutta samalla niin petollisesti, tyydytyksen minulta kieltäen.
Huoravyö
15
16905
Vastaukset
- ....................
jatkoa,ehdottomasti !!
- vdvd
Onko tuollaisia huoravöitä oikeasti olemassa?
- HdTV
Hyvin kirjoitettu ja mielenkiintoinen tarina. Aivan kuin olisi tosi tarinaa lukenut.
- OSB
tuollaista huoravyötä ole olemassakaan eikä sen tarkoitus toimi normaalielämässä. Ainakin minä saan orgasmin esim. seksifilmiä katsellessani. Niin voi tehdä tämä kohdehenkilökin. Mutta tarinaan tulisi lisämielenkiintoa, jos kerrottaisiin esim. siitä, kuinka tämä nainen "viettelee" Harrin tulemaan mahdollisimman nopeasti.
- Siveyttä koteihin
OSB kirjoitti:
tuollaista huoravyötä ole olemassakaan eikä sen tarkoitus toimi normaalielämässä. Ainakin minä saan orgasmin esim. seksifilmiä katsellessani. Niin voi tehdä tämä kohdehenkilökin. Mutta tarinaan tulisi lisämielenkiintoa, jos kerrottaisiin esim. siitä, kuinka tämä nainen "viettelee" Harrin tulemaan mahdollisimman nopeasti.
Kyllähän noita saa kaupasta.
En nyt uskalla mainostaa, mutta esimerkiksi googlesta kun laitatte hakusanaksi "chastity belt", niin tulee melkoinen määrä myyjienkin linkkejä.
Välineet ovat nykyään mukavan pieniä ja jos nainen pukeutuu väljän normaalisti, niin ulkopuoliset eivät huomaa mitään. Hygieniakin toimii nykyaikaisissa siveysvöissä oikein hyvin.
Ei muuta kuin tilaamaan ja laittamaan vaimo selibaattiin!
- Nimetön
tommosen kun vois kokea aidostikkin :)
- Katja
Kerrassaan loistava tarina, pitää varmaan lähteä täältä töistä puuhailemaan jotain hauskempaa ;)
- namnamnam
oli todella hyvin kirjotettu ja mielettömän kiihottava :P
jostain kumman syystä mieleen sykähti vaan se karvapaljous viiden kuukauden jälkeen, mut eihän se siusta johdu :D- peesee
entäs menkat. viiden kk veret niin ei hyvältä haise.
- RoomMate
Oikeastaan en pitänyt.. pakottaminen aktin aikana on ihanaa, mutta ajatus siitä että elät koko ajan miehen ehdoilla on pelkästään ahdistava.
- nuori typy
Välittämättä hygieniaseikoista ym. täytyy sanoa, että tuo tarina teki minut todella märäksi.. JATKOA!! :) Nainen vois muuten siinä lopullisessa tarinassa vapautua tuosta vyöstään, niin ei minunkaan sisäinen feministini kovin kovaa huutaisi..
- nirvanoiiiiiiiiih
nainen ei halua enään luopua h-vyöstä.
Eikä kieltäydy toisista miehistä.
Vyön laittajalla on muitakin naisia h-vyössä, joita hän myy käytettäväksi. Naiset eivät tiedä toisisrtaan. Mutta tälle hän kertoo heistä ja saa näin vielä antavaman avoimemman ja palvelevamman oih tahtoo olla ja antava - deksu
nirvanoiiiiiiiiih kirjoitti:
nainen ei halua enään luopua h-vyöstä.
Eikä kieltäydy toisista miehistä.
Vyön laittajalla on muitakin naisia h-vyössä, joita hän myy käytettäväksi. Naiset eivät tiedä toisisrtaan. Mutta tälle hän kertoo heistä ja saa näin vielä antavaman avoimemman ja palvelevamman oih tahtoo olla ja antavaHienoa, että kaikkien aikojen kinky novelli on tehnyt paluun suomi24jään! Kiitos!
- WildPink_
deksu kirjoitti:
Hienoa, että kaikkien aikojen kinky novelli on tehnyt paluun suomi24jään! Kiitos!
olen lukenut tämän kinkytarinan aikaisemminkin, mutta uudestaan luettunakin on kiehtova, mutta vain fantasiana;)
- piiks
WildPink_ kirjoitti:
olen lukenut tämän kinkytarinan aikaisemminkin, mutta uudestaan luettunakin on kiehtova, mutta vain fantasiana;)
TÄHÄN PITÄÄ SAADA JATKOA!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1112406- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169