Minkäslainen yöelämä siellä on?
Luin jostain että alkoholia ei tarjoilla kuin 23.30 saakka viikolla, pitääkö paikkansa? Eli menevätkö ne silloin kiinni.
(öööh...oikea suomituristi taas menossa ryyppäämään...no ei, onnistuu se hauskuus vaikka pubissa istukkaan)
dublinin yöelämä
2
1064
Vastaukset
- Ilo ilman
Kyllä Dublinin pubeissa tarjoilu pelaa aamuyön tunneille asti. Olut kuohuaa ja laulu raikaa. Yökerhoista ei ole kokemuksia, mutta Temple Barin pubeista kyllä. Suosittelen lämpimästi kaiken ikäisille (siis ei tietysti alaikäisille). Eikä ole edes pakko vetää suomalais(irlantilais)kansallisia perskännejä ja silti on meno mahtavaa.
Kaikki laulavat ja kovaa. Ihmiset ovat ystävällisiä ja seurallisia.Ihan varmasti jos vähänkin on itse ilosella mielellä ja ilmeellä niin on hauskaa. - Dublinissa
Moi,
Pubit ovat viikolla auki noihin aikoihin, mutta yökerhot ja isommat paikat aamutunneille. Paikallisesta alkosta saat viunaa puoleenyöhön, ja kioskeista pullon viskiä läpi yön :D
Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904