Mitä mieltä olette näistä nimi vaihtoehdoista.
Meeri Venla Odessa
Saara Venla Maaria
Saana Henna Maria
Linnea Saana Maaria
Linnea Venla Maria
Iida Henna Maria
Sanni Maria
Sanni odessa
Vaikeeta keksiä nimi joka olisi sointuva,enkä tahtoisi nimeä joka on liian erikoinen,tai yleinen. Vaikeeta,mutta miltä noi kuulostaa,jos on hyviä nimi vaihtoehtoja antaa,niin otetaan kiitollisin mielin vastaan.
Nimi ehdotuksia
9
746
Vastaukset
- *****
Meeri Venla Odessa: Meeri nimi on ihan ok, Venla nimestä pidän, mutta Odessa nimestä en pidä yhtään!
Pitäisin itse enempi Meeri Venla Annika tai Meri Venla Annika
Saara Venla Maaria: Nätti nimi!!
hiukan kivempi nimi olisi Sara Venla Maria.
Saana Henna Maria: Tämäkin hyvä nimi.
Linnea Saana Maaria: Linnea nimestä en oikein pidä. Tykkäisin itse enempi nimestä Nea Saana Maria.
Linnea Venla Maria: Tämänkin muuttaisin Nea Venla Mariaksi! Tämä nimi oikeastaan kivempi kuin edellinen ehdotukseni.
Iida Henna Maria: Iida nimestä en pidä! Joten vaihtaisin esim. Iina Henna Mariaksi.
Sanni Maria: Nätti nimi myös tämä !
Sanni odessa: Sanni nimi ok, mutta Odessa nimestä en pidä!
Miltäs kuulostaisi nimi Venla Henna Maria tai Venla Maria? - sisiliskosisko
Linnea Saana Maaria on oikein suloinen ja perinteinen nimi!
Saana Maria olisi ihana myös. - ripakinttu
Nuita nimiä on jo kaikilla. Entä jotain vähän erikoisempaa noitten vauvamaisten rimssujen tilalle? Vaikkkkapaaaaa...hmmm...
Sari Aretha
Enna Marina
Rita Katinka noissa nimissä muka on?ihan normaaleja lapsen nimiä..
- aada
Saana Linnea
Saana Marleena
Saana Alisa - Paras
Et voi epäonnistua kun valitset Meeri Linnean, kaunis,persoonallinen eikä erikoinen kuten karmea Odessa.
- tätä
nimeä Meeri Linnea!
Kaunis nimi!! :) Laitan "nimiarkistooni", jos jonain päivänä saan tytön...
- iida
Hei!
Itse vierastan hieman Meeri nimeä, mutta Venla ja Odessa ovat molemmat tulevaisuudessa harkinnassa omilleni. Haluaisin ehdottaa Saana Venla Odessaa tai Saana Oona Odessa olisi sointuva. - Ehdottelija
Pelkästään Iida Maria tai Venla Maria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511