Unkariin 2006
Hei!
Onko kokemuksia ym. kommentteja
http://www.finnegans. fi/F1.htm
järjestämistä matkoista?
Matkatoimisto on CHX Travel
www.chxtravel.org/perafita
Uskaltaako lähteä?
Montoia
formula 1 unkari 2006
5
2339
Vastaukset
- Tutankhamen
Itse olen käyttänyt CHX:ltä varattuja lentoja käydessäni mm. Tukholmassa. Lennot ovat olleet Finnairilta ja edullisemmat kuin esim. Ebookersilla.Kavarini tosin kirjasi minut VIP-asiakkaaksi, joille kaikki on käsittääkseni jonkin verran edullisempaa.
Hyvin on kaikki toiminu.Seuraavakin reissu on Finnairilla ja varasin jo liput CHX:ltä.
Formulakisoihin lähtö taitaa jäädä sulla ensi kauteen, mutta taitaa sinne päästä CHX:n kautta silloinkin.Myyvät näköjään matkoja mm. Monacon, Iso-Britannian ja Unkarin GP:hen.Mukava olisi lähteä Kimia kannustamaan.Barcelonan GP-paketti, liput ja 3 yötä maksaa näköjään 325 euroa ilman lentoja.4 tähden hotelli.- mikäero
Mikä oli hinta ero suoraan Finnairin lipunmyynnistä ostetun ja chx:n välillä ?
- onkokaikkimukana
Esim edestakainen lento Helsinkistä Frankkiin maksaa Finnairin netissä 228 euroa ja chx:llä 238 euroa eli kymmenen euroa enemmän. Eli missä edullisuus ?
- Travellerman
onkokaikkimukana kirjoitti:
Esim edestakainen lento Helsinkistä Frankkiin maksaa Finnairin netissä 228 euroa ja chx:llä 238 euroa eli kymmenen euroa enemmän. Eli missä edullisuus ?
Vertailla kannattaa ja sieltä kannattaa ostaa mistä saa edullisimmin. CHX:ltä varatessa saa Finnairin Plussat ja CHX:N VIP-pisteet, mitkä ovat selvää rahaa seuraavaa varausta tehdessä.Vertailu on tosin vaikeaa, sillä muissa hakukoneissa saa lopullisen hinnan tietää vasta vahvistusvaiheessa. CHX:llä koko hinta näkyy heti.
- bta-utazas.hu
Terve, kirjoitan Unkarista. Olen matkatoimistossa työssä saat suoraan meiltäkin kaikki palvelut - paitsi lennot, katso Kilroytravelin lentoliput - F1 matkalle Budapestiin, jos tekisi mieli tulla. Tervetuloa sivullemme www.bta-utazas.hu tai kirjoita [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184