formula 1 unkari 2006

montoia

Unkariin 2006
      
Hei!

Onko kokemuksia ym. kommentteja

http://www.finnegans. fi/F1.htm

järjestämistä matkoista?

Matkatoimisto on CHX Travel

www.chxtravel.org/perafita

Uskaltaako lähteä?

Montoia

5

2317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutankhamen

      Itse olen käyttänyt CHX:ltä varattuja lentoja käydessäni mm. Tukholmassa. Lennot ovat olleet Finnairilta ja edullisemmat kuin esim. Ebookersilla.Kavarini tosin kirjasi minut VIP-asiakkaaksi, joille kaikki on käsittääkseni jonkin verran edullisempaa.
      Hyvin on kaikki toiminu.Seuraavakin reissu on Finnairilla ja varasin jo liput CHX:ltä.
      Formulakisoihin lähtö taitaa jäädä sulla ensi kauteen, mutta taitaa sinne päästä CHX:n kautta silloinkin.Myyvät näköjään matkoja mm. Monacon, Iso-Britannian ja Unkarin GP:hen.Mukava olisi lähteä Kimia kannustamaan.Barcelonan GP-paketti, liput ja 3 yötä maksaa näköjään 325 euroa ilman lentoja.4 tähden hotelli.

      • mikäero

        Mikä oli hinta ero suoraan Finnairin lipunmyynnistä ostetun ja chx:n välillä ?


      • onkokaikkimukana

        Esim edestakainen lento Helsinkistä Frankkiin maksaa Finnairin netissä 228 euroa ja chx:llä 238 euroa eli kymmenen euroa enemmän. Eli missä edullisuus ?


      • Travellerman
        onkokaikkimukana kirjoitti:

        Esim edestakainen lento Helsinkistä Frankkiin maksaa Finnairin netissä 228 euroa ja chx:llä 238 euroa eli kymmenen euroa enemmän. Eli missä edullisuus ?

        Vertailla kannattaa ja sieltä kannattaa ostaa mistä saa edullisimmin. CHX:ltä varatessa saa Finnairin Plussat ja CHX:N VIP-pisteet, mitkä ovat selvää rahaa seuraavaa varausta tehdessä.Vertailu on tosin vaikeaa, sillä muissa hakukoneissa saa lopullisen hinnan tietää vasta vahvistusvaiheessa. CHX:llä koko hinta näkyy heti.


    • bta-utazas.hu

      Terve, kirjoitan Unkarista. Olen matkatoimistossa työssä saat suoraan meiltäkin kaikki palvelut - paitsi lennot, katso Kilroytravelin lentoliput - F1 matkalle Budapestiin, jos tekisi mieli tulla. Tervetuloa sivullemme www.bta-utazas.hu tai kirjoita [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      527
      5730
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    3. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      87
      1894
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1749
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1305
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1025
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe