Solifer Speed

Ostettu jo

Ostin tänään Solikan ja laittavat huomenna kuntoon. Huomasin vaan että olin ostavanani hopea-mustan XTR50:sen, mutta kävin pihalla katsomassa niin olikin musta Solifer Speed malli. Tietääkö kukaan mitä eroa on tavallisella pelillä tai Speed versiolla? Onko muuta eroa kuin ulkonäkö? Speed mallissakin oli mukana tuo takaboksi. Muuten peli tuntui hyvältä. Palstalla tuntuu että kaikki jauhaa samaa asiaa, onko Suomalainen vai ei? On varmasti enemmän Suomalainen kuin kinkkipelit, ainakin kasattu taallä jos ei muuta. Ja onko väliä, jos on muuten hyvä peli niin kuin kehutaan. Taitaa kinkkimopoilijoille olla kova pala kun on omansa ehtineet hankkimaan ja nyt tekis mieli kunnon solikkaa ;) Kertokaa kokemuksia jotka on ko. pelillä ajaneet.

4

1076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Solikkaa

Sulla on tullut siihen ilmeisesti speedin tarra..
      Speed mallissa ei ole mukana takakoteloa vaan hiukan muotoiltu siiveke. Eturengas näyttäisi "turpeamalta". Oliskohan tuo valko-sininen väritys vain speed mallissa. Eli käytännössä ei taida kovin paljoa eroa.

Eilen sain viestiä että Speed mallia saa Vapun jälkeisellä viikolla.

• mukana

Oli paketissa takalaatikko mukana. Laitavat huomenna pelin kasaan, takalaatikon kiinni ja rekisteröivät. Saan illalla solikan sitten alle. Takana tosiaan oli Speed-tarrat, kirjoitus punaisella. Muuten peli on täysin musta ja Solikan merkkiä ei ole keulassa. Ohjekirjaa tässä jo lueskellaan ja ihmetellään miten jaksaisi ja malttaisi ajaa sisään 300km nätisti ;)

• pavsku
        mukana kirjoitti:

Oli paketissa takalaatikko mukana. Laitavat huomenna pelin kasaan, takalaatikon kiinni ja rekisteröivät. Saan illalla solikan sitten alle. Takana tosiaan oli Speed-tarrat, kirjoitus punaisella. Muuten peli on täysin musta ja Solikan merkkiä ei ole keulassa. Ohjekirjaa tässä jo lueskellaan ja ihmetellään miten jaksaisi ja malttaisi ajaa sisään 300km nätisti ;)

oho.täällä toinenkin ihmettelijä minun lisäksi.mulla kävi sama homma.tilasin hobby hallista solifer exportin joka piti olla 2 värinen jne.sain solifer speed. aivanniinkuin noista kahesta olisi tehty sekotus. mulla on solifer speed tarrat ja kokonaan musta.speedissä on solifer exportin valot (speedissä pitäisi olla 2 pientä lamppua edessä) ja mullekki tuli se boxi. ihmeellistä.

• speedin omistaja
        pavsku kirjoitti:

oho.täällä toinenkin ihmettelijä minun lisäksi.mulla kävi sama homma.tilasin hobby hallista solifer exportin joka piti olla 2 värinen jne.sain solifer speed. aivanniinkuin noista kahesta olisi tehty sekotus. mulla on solifer speed tarrat ja kokonaan musta.speedissä on solifer exportin valot (speedissä pitäisi olla 2 pientä lamppua edessä) ja mullekki tuli se boxi. ihmeellistä.

kuin export

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2238
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      418
      2140
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      780
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      774
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe