NintenDogs koodeja/vinkkejä?

Esci93

Onko NintenDogsiin olemassa mitään hyödyllisiä/hauskoja/näppäriä koodeja?
Olen kuullut vain yhdestä. Sellaisesta, että, jos harmaa koiraansa, niin saa yhden trainer pointsin per minuutti!
Muita olemassakaan?

9

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annie93

Sen harjausjutun lisäksi on tällainen; jos kilpailuissa pärjäät huonosti, voit painaa poweria, mutta muista painaa ajoissa, ettei peli ehdi tallentua! Itse en kyllä käytää tuota tekniikkaa... ;)

Muita en tiedäkään...
      Toivottavasti oli apua! :D

• Esci93

Tuosta olen kuullut, mutta minusta se ei ole kovin "järkevä" kikka. Kiitos kuitenkin! :)

• Miba...

Voisitko kertoa miten sen koiran saa silleen harmattua? ^^

• Koirazii

Ehei, koiraa ei voi harmata. Hänellä tuli kirjoitusvirhe, ja hän tarkoitti sanaa: Harjata. No jos neuvoja kaipaatte, käykääpä sivulla: www.nintendogs.urli.net

• kissafani280

mulla on "koodi" en muista sen nimme mut sillä saa kaikki koirarodut kenneliin ja kaikki esineet, lelun ja ihan kaikkee!

• Xejer

For you, Kissafani280, se ei kyllä ole koodi. Nintendogsiin EI OLE KOOEDEJA. En tarkoita olla epäystävällinen, mutta tarkoitat ilmeisesti action replay-pakettia, jonka voi hankkia ihan tavis nintendogsiin. Sillä saa täyteen kaikki lelut, rahat, trainerpointsit, rodut jne.

Ja sitten siitä paljon puhutusta pennuttamisesta.

Ensinnäkin, se on totta. Mutta sen onnistumiseen tarvitaan japanilainen shiba inu -peliversio, joka on siis hieman muunneltu versio, eri kansilla mm. Suomessa, tuo labradoripeli. Japanilaiset kehittivät tällaisen peliin kuuluvan idean. En mene vannomaan, ettei se kuitenkaan onnistuisi tavisversioillakin (varsinkin labbis), mutta tarkoilla ohjeilla onnistut siinä, jos omistat shibapelin.
      Toki netti on täynnä kaikenlaisia huijauksia action replayllä, jossa on pienennetty koiria... Mutta hakekaa shibapeliä, ne ovat yleensä totta.

-Kotiin kaksi samanrotuista koiraa (u n)
      -Ruoaksi vain natural. bagia tai dr. food. ja maito
      -kumpaakaan EI lenkeille, ei kisoihin, se vain hidastaa. Ehdottomasti ei narttua.
      - saa harjata tai pestä
      loput ohjeet löytyvät shibapelin omistajilta mm. youtubesta. HOX:- vältä action replayn käyttäjiä..

• kissafani2801

Mä oon kissafani280! oikeesti!
      Mul siis on se dog trainer vai mikä olikaan ja pystyykö sillä labbisversiollasaada pentuja?

• xejer

Tarkotatko Dog Trainerilla siis trainer pisteitä? Okei, no sun kantsis kerätä ensin 9999 tr-pointsii. Homma onnistuu paremmin. Ja sikäli mikäli se on suomalaisessa totta, myös labradorissa onnistuu. Kuin myös muissa (luultavasti).
      Voin neuvoo sua, itselläni on ollut nintendogs n. 5 vuotta:D
      Nyt on tullut vähemmän pelattua kun sain 3dsn ja dogs & catsin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1625
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      125
      1424
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1260
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1153
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1028
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      999
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      213
      799
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      763
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      733
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      698
    Aihe