Cheerleader

Copy

Cheerleader

http://www.sunpoint.net/~nettiseksi/

Olin eräänä iltapäivänä katsomassa jääkiekko-ottelua, ja se mihin se johtikaan, on melkoinen tarina. Satuin istumaan paikalle missä aivan eteeni ilmestyi yksi näistä nuorista upeista joukkueen tanssitytöistä! Siinä hän pyöritti nuoria lanteitaan ja kiinteää peppuaan, iloisesti vaaleat letit heiluen. Ottelunseuranta jäi väkisin vähemmälle aina kun tyttö nousi eteeni. Mikä pahinta., tyttö sattui olemaan yllättäen naapurin tyttö jonka perheen tunsin. Tuntui nololta katsella himoiten tuttavien tytärtä. Eikä tilannetta helpottanut ollenkaan se että kun tyttö tunnisti minut niin sain häneltä iloisen hymyn osakseni. Iloinen hymy samalla kun herkullinen peppu pyörii ja valkoiset letit heiluu... Minulla seisoi ja olo oli vaikea. Olin sentään 38 ja tyttö vasta 18! Ei silti, olen hyvin säilynyt, eikä ole hassumman näköinen. Kun tyttö istuu edessäni hän kääntyy ja kysyy että saisiko minulta kydin kotiin ettei tarvitsisi mennä bussilla. Sopii minulle, kerron. Saan palkakseni häikäisevän hymyn ja kiitoksen. Ja pian taas peppu pyörii ja pikkuhousut vilahtavat...


- ”Kiitos paljon kun sain kyydin! Juotko kahvia? Ketään ei ole kyllä kotona mutta voisin keittää.”


- ”No.. joo. Kiitos.”, sanon ja ajattelen että mitähän tästä vielä syntyy.


Ihailen tyttöä hänen touhutessa kahvin kanssa. Ilmassa on jännitystä, luulen että tytölläkin on mielessä muutakin kuin kahvi... Nousen ylös kun hän on kaatanut kahvit. Tartun hänen olkapäihinsä ja suutelen. Aluksi tyttö jäykistyy mutta vastaa pian suudelmaan. Käteni vaeltavat tytön vartalolla. Vyötäröllä, selässä, niskassa, pakaroilla. Nostan hametta ja käteni tuntevat pehmeät pyöreät pakarat. Nostan paidan ja riisun rintaliivit. Hengitämme molemmat raskaasti. Otan nuo upeat rinnat käsiini ja hyväilen, otan nännin suuhuni ja imen. Puristelen rintoja, suutelen, imen ja näykin hampaillani hellästi. Laskeudun polvilleni ja käteni sukeltavat hameen alle. Riisun pikkupöksyt. Nostan hameen ja katselen kaunista pillua. Painan kasvoni tuota tussua vasten samalla kun käteni hyväilevät noita täydellisiä pakaroita. Vedän hänet lattialle makaamaan ja avaan housuni, kaluni on kova ja valmis. Kumarrun kuitenkin vielä nuolemaan pillua ja tunnen sen olevan kostea ja valmis myöskin. Sitten asetun hänen päälleen ja tunkeudun sisään.


- ”Oiiiiih..”, tyttö vikisee kun kaluni tunkeutuu tiukkaan lihaan.


Nain ja nautin.


- ”Oih... oih... oih... ”


Kuuntelen tuota kaunista ääntä samalla kun penikseni runnoo sisään ja ulos. Sitten onkin minun vuoroni voihkaista kun saan järisyttävän orgasmin. Tunnen hellien käsien hyväilevän selkääni ja pehmeät reidet hankaavat omiani.


- ”Haluan sinua lisää.”, kuiskaan tytön korvaan.


- ”Anna minä autan vähän, käänny selälleen.”, tyttö sanoo.


Tunnen hoikat sormet penikseni ympärillä ja suljen silmäni, tuntuu hyvältä. Käsi hyväilee kaluani ja kiveksiäni. Sitten tunnen pehmeät huulet penikseni ympärillä. Huulet liikkuvat kaluni vartta pitkin ja kieli hyväilee. Luoja miten hyvältä se tuntuu! Avaan silmäni ja katselen kuinka nuo mehukkaat huulet puristuvat kaluni ympärille ja liukuvat edestakaisin. Ojennan käteni ja hyväilen hänen hiuksia ja poskea.. Penikseni hetkessä taas aivan kova.


Painan tytön pöydälle vatsalleen ja nostan hameen ylös. Luoja mikä näky! Tartun kiinteisiin mutta pehmeisiin pakaroihin ja puristan... hyväilen, hieron ja puristelen. Tuo herkkupeppu on nyt edessäni, paljaana. Peppu mitä miehet himoitsivat stadionilla sen pyöriessä seksikkäästi musiikin tahtiin. Kiinteiden reisien välissä nuori pillu kireänä ja kosteana, pehmeän karvoituksen ympäröimänä. Levitän pakaroita ja painan kasvoni reisien väliin. Otan tuon nuoren tussun suuhuni. Suutelen, nuolen, imen, upotan kieleni syvälle sisään, herkuttelen.


- ”oihh...”


Levitän herkkukannikat äärimmilleen ja kieleni löytää ujon ja tiukan pepunreiän.


-”Älä... ”


Kutitan kielelläni....


- ”Eii...”


Tunnen miten lantio värisee käsissäni. Sormeni tunkeutuu tiukkaan pilluun samalla kun kieleni kutittelee peppua. –


- ”Voiii.... hei.. älä... ole kiltti... ei sinne...!”


Upotan hampaani pehmeään pakaraan ja imen tuota herkullista namua.


- ”Hullu, sinne tulee jälki! Lopeta!”


Kieleni palaa takaisin pepunreiälle ja sormeni jatkaa kireässä pillussa ja klitoriksella. Hieron ja hyväilen. Jatkan ja jatkan kunnes...


- ”Ei.. voih... oiiii...!!”


Tunnen miten pillu supistelee sormeni ympärillä ja tytön lantio värisee. Siirrän huuleni pillulle ja tunnen miten lämmintä nektaria valuu suuhuni kun tyttö laukeaa. Nousen ylös ja asetan kovan penikseni märälle pillulle ja työnnyn sisään. Pillu on märkä ja liukas, silti ihanan tiukka...


- ”Uuhh...”


Nain tyttöä. Lantioni hakkaa pehmeitä pakaroita enkä kestä kauaa. Tunnen miten orgasmi tulee ja voihkaisten laukean tuonne kireään nuoreen vakoon...


- ”Haluan naida sinun peppua.”, sanon kun istumme vastakkain heidän olohuoneen tuoleilla ja juomme vettä.


- ”Hyi. Et ole tosissasi.”


- ”Sinulla on kaunis peppu, haluan sitä.”, sanon ja tyttö punastuu.


- ”En ole koskaan tehnyt sellaista. Ei se..... mahdu sinne.”


- ”Kokeillaan.”


- ”En tiedä.... olisitko varovainen?”


- ”Tietenkin. Onko sinulla jotakin rasvaa? Saippuaa?”


- ”Käyn katsomassa...”


Penikseni alkaa taas seistä pelkästä ajatuksesta että tuo herkkupeppu etsii rasvaa jotta voisin naida häntä noiden ihanien pakaroiden väliin. Suljen silmäni ja kuvittelen.


- ”Tämä on tällaista voidetta, käyköhän tämä?”


Avaan silmäni ja ihailen häntä. Lyhyt hame on edelleen päällä mutta tiedän ettei sen alla ole mitään.


- ”Onko teillä porkkanoita tai ohutta kynttilää?”


- ”Miksi??”


- ”Testataan vähän.”


Tyttö häviää jonnekin ja jään odottelemaan. Pian hän tulee käsissään porkkanapussi ja kynttilä. Olen vähällä purskahtaa nauruun, mutta hillitsen itseni. Otan voiteen ja ohuen kynttilän käteeni. Hieron voidetta kynttilään kunnes se kiiltelee liukkaana.


- ”Käänny ympäri ja nosta hametta.”


Tyttö kääntyy ja nostaa hametta.


- ”Kumarru.”, käsken ja tyttö nojaa pöytään.


Asetan suippokärkisen kynttilän pepunreiälle ja työnnän. Hitaasi se häviää tytön peppuun. Liikuttelen sitä hitaasti edestakaisin ja käsken häntä rentoutumaan.


- ”Miltä tuntuu?”, kysyn hetkenpäästä ja nautin seksikkäästä näystä.


- ”En tiedä.... ihan ok.”


Kaluni on kivikova sykkii, odottaen vuoroaan. Liikuttelen vielä hetken kynttilää pepunreiässä edestakaisin ja vedän sen sitten pois. Painan tytön pöytää vasten ja voitelen kovan penikseni. Asetan se noiden herkkupakaroiden väliin ja työnnän. Terska häviää peppuun...


- ”Aih...”


Tartun nuoriin pehmeisiin lantioihin ja työnnän lisää. Kova penikseni tunkeutuu ahtaaseen reikään, se puristaa niin että kipeää tekee.


- ”Uh..”, tyttö huohottaa ja vaikeroi


Hitaasti, sentti sentiltä penikseni häviää peppuun. Olen pohjassa ja lantioni painautuu tytön kiinteitä pakaroita vasten. Alan liikkumaan..


- ”Voihh.. voih...”, tyttö vaikeroi


Nuoret kiinteät pakarat puristuvat penikseni ympärille kun nain tuota herkkupeppua hänen voihkiessa. Tilanne on äärettömän kiihottava enkä halua laueta heti. Välillä pysähdyn pohjaan saakka ja hyväilen nuorta vartaloa. Rinnat ovat pyöreät ja kiinteät, niitä on hyvä puristella ja kiusata terhakoita nännejä. Lopulta en kestä enää pitempään vaan lisää hieman vauhtia. Kunnes säkenöi ja laukean tuonne tiukkojen pakaroiden väliin.


Eikä se jäänyt viimeiseksi kerraksi…

http://www.sunpoint.net/~nettiseksi/

5

8066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -J-

      juttu

    • lukija

      Mitenkäs tuo linkki oikein liittyy tuohon novelliin? Ymmärtääkseni nimimerkistäsi tuo oli kopioitu jostain, mutta mistä? Erittäin hyvä novelli kuitenkin.

      • julia

        se on kopioitu quntelesta!
        www.quntele.fi
        kannattaa käydä lueskelemassa muitakin tarinoita!!


    • Jaakko

      Tosiaan quntelesta kopsittu.

    • Anonyymi

      Minun tyttö kiinostui joukkue tansista, harjoitteli paljon kotona ja välillä oli kavereitakin harjoittelemassa olohuoneessa kaikki sivuun että sai tilaa. Katsoin mielellään kun nuoret teki liikkeitään pinet ohuet treeni housurt päällä ja urheiluliivit.
      Täytyy sanoa kun tevivät liikkeitään nuori urheilijan pylly on se kaunis toisinaan piillun huulet pullotti selvästi läpi tietyissä liikkeissä osa tytöistä teki liikkeitä aivan minun edessä kuin esitelläkseen itseään, toisinaan vähän seksistisissä liikkeissä osalla nännit näkyi läpi pieninä tappeina, Liisa yksi tytöistä oli vähän kehittyneempi hymyili monesti kun nännit nöpötti näkyvillä, näytin joskus peukkua kun liikkeet meni hyvin läpi Liisa hymyili silloin aina nätisti varmaan arvasi miksi näytin. Kuskasin tyttöjä monesti reeneihin ja takaisin kun oli asunto auto.
      Siellä ajaessa osa vaihtoi vaatteitaan käytävällä nätit mandariinin kokoiset rinnat oli kivaa katsoa, osalla oli karvoitus osalla oli vain viiva osalla oli aivan paljaskarvaton pillu. Liisa usein vaihtoi siten että näin pillun kunnolla. Osa aina vähän loukkautuu treeneissä. Oli osakilpailu jossa oli useita kilpailuja. Katsoin kun Liisa linkutti nilkkaa, juoksin laittamaan kylmää nilkkaan, valmentaja sanoi pitääköhän kydä lääkärillä Liisa linkutti minun kannatellessa autoon, ajoin auton isolle parkkipaikalle ja menin katsomaan nilkkaa,
      Liisa levitti jalkoja vielä oli päällä kisa-asu, levitteli jalkoja ja sanoin lonkka ei ainakaan kärsinyt ja ojen sijalan syliin toinen oli lattialla, pillun huulet pullotti asun alta, pyritin nilkka sievästi valitti vähän ja meni seljälleen tunnustelin pohkeita ja reittä kunnolla Liisa katsoi kattoon silmät meni kiinni kun hieroin lähelle haaroja, sanoin käänny hieroin jalkaa ja pitkin vedoin välillä ylös, värähti siinä on vähän kipeää, käsi oli pyllyn poskella otin hieronta öljyä ja tiputin sanoin on kylmää.
      Hieroin jalkaa ja pyllyä katsoin koko ajan pillua työnsin muka jalkaa sivuttain koukkuun silloin aukeni vähän asu ja ja putosi huulten väliin, sieltä näkyi märkä pillu hieroin vielä jonkin aikaa.
      Liisa kääntyi seljälleen katsoi kattoa ja kysyi eikö sinulla ala seisomaan kun nurta pyllyä hierot, Olin vähän aikaa hiljaa ja sanoin alkaa. Liisa nousi istumaan, näytä, näytä nyt, olen haaveillut että näkisin. Nousin ylös ja laskin housut, Liisa katsoi minua ja kalua ruskeat silmät katsoi ylös saanko koskea? Varovasti otti kiinni tunsin hengityksen kalussa katseli sitä ja välillä ylös puristi kaksin käsin ja liikutti kättä, näinkö pitää tehdä, sanoin ei sis tehdä mitään. Liisa katsoi kalua ja liikutti käsiään, ihanan tuntuinen tämä on puhalteli kärkeen suukotti sitä, on se kiiltävä kohta iso suu avautu ja otti sisään yritin perääntyä kynnet painui pakaroihin veti syvälle, kohta huokail ja sanoi oikeaa kyrpää, olen vain kokeillut housujen päältä kaverilta, mutta tämä on oikea hyväili pusseja sievästi ja nuoli välillä sanoin että älä pitkään katsoi ylös ja jatkoi tusi että jännityn lisää nuoli ja imi lisää kerkisin sanoa nyt ja silloin laukesin osa meni suuhun osaa halusi katsoa lipoi kielellä mitä sai ja nieli.
      Pyyhin kalua paperilla Liisa levähti sängylle. Kokeilin pillunpäältä puristi heti jalat yhteen mutta avasi hyväilin sievästi sormella pillun vakoa kuiskasi en ole ennen tuntenut näin, vedin housuja pois, aivan paljas pillu pienet huulet suukotin reisiä maistui voide lähenin ja lähenin pientä pillua kun suukotin kääntyi kaarelle heti tein niin sievästi kuin voi tehdä nousin ja suutelin rintoja liisa työnsi rintoja selkä kaarella esille sormella samalla hyväilin pimpsaa näin että nauttii ekakertaa painoi päätä alemmas suukotin ja nuolin sievästi lantio alkoi liikkua yritti pitää jaloilla kiinni alkoi vapisemaan ja orgasmin värähteli pitkään. Menin viereen kuiskasi saat olla minun ensimmäinen, en halua poikaa sitä tekemään.
      Kaivoin sulttaanin ja asetin paikoilleen Liisan katsoessa, laitoin rasvaa, nostin Liisan minun päälle, arasteli pitkään sitten nosti lantiota ja alkoi laskeutua näin että tekee kipeää sanoin keskeytä jos tuntuu siltä sain kalun sisään makasi päällä ei puhunut mitään lantio alkoi liikkua, kuiskasi ole tehnyt tätä äidin doldolla.
      Liisa alkoi liikkua ja nosti vartaloa suukotin rintoja kuiski ihanaa dildolla saa tehdä pitkään nyt tuntuu että tulen hetiiiih ja tipahti päälle tärisi ja rutisti minua, kuiskas eka kerta hymyili ja suukotti, katsoi minua ja liikkui ja liikkui ihanaa saan vielä lisää nuori pylly liikkui kuin kani huusi hiljaa voi voi saan taas kun alkoi supistelemaan laskin sisään silloin silmät aukeni ja puristi syvään ihanaa tunnen ihanaa kalu sykki pitkään aina välillä, kuiskasi tuleeko aina kunpaisuu sanoin tulee sinuun, halasi ja makasi päällä. Noustiin onneksi lähellä ei ollut autoja.
      Istuttiin jonkin aikaa ja puhuttiin. Kertoi että oli huomannut kuinka katson sen vartaloa, oli tuntunut hyvältä. Sanoi että kukaan ei saa tietää koskaan, istui syliin ja kuiskasi saanhan joskus saanhan, olen nyt nainen, tiedätkö tuntuu vieläkin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe