Minkälainen Kuntomaailma on?

Kannattaisko mennä :)

Minkälaista/tasoista porukkaa käy kuntomaailmassa, lähinnä torikeskuksessa? Entä minkä hintaista on siellä käynti? Kuukausikortti, kertakortteja..? Pitääkö heti ryhtyä jäseneksi? Pystyykö vaan kesän ajaksi ottamaan paketin? Kiitos vastauksista!

11

4105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuntoilija33

Perseestä. Valorinteellä on hyvä sali.

• marika__

Itse liityin viime marraskuussa ja vuosi oltava väh jäsenenä.Enkä päivääkään ole katunu.50euroa/kk (ei opiskelija alea prkl),jumppia päivittäin monia ja sali(2)käytettävissä 5-22 pyhänä ja arkena.Tietty saa esim 10krt kortteja ym.Solarium ei sis hintaan. Tosi mukava ja viihtysä paikka, porukkaa nuorista mummoihin ja taviksista fitneksiin. Ja mikä parasta kun saa reenata rauhassa, ukkojen kyyläämiseen kyllästyneenä :)

• miks meninkään

Mua ärsyttää tuo, että hinta on eri ilamn mitään syytä, mulla on 51 euroa...

Aion vaihtaa kunhan vuosi menee umpeen, reiluun meinikiin jonnekin.

Ja pukukaapit on kerätty jostain konkurssipesistä, ainakin 5 erilaista ja joka toisen ovi ei mene kiinni. romua.

• Ppa
        miks meninkään kirjoitti:

Mua ärsyttää tuo, että hinta on eri ilamn mitään syytä, mulla on 51 euroa...

Aion vaihtaa kunhan vuosi menee umpeen, reiluun meinikiin jonnekin.

Ja pukukaapit on kerätty jostain konkurssipesistä, ainakin 5 erilaista ja joka toisen ovi ei mene kiinni. romua.

Jep..Ja naapurista ei heruenempää..tekopirteyttä, ja paha mieli.

• minun mielestäni

Ehdottomasti parasta, että siellä ei ole miehiä. Saa olla rauhassa. Väkeä toisiaan mummosta teiniin - lihavista kiinteisiin.

• Anonyymi

Siis missä naisille kuntosali? ja onko solarium?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis missä naisille kuntosali? ja onko solarium?

Mitä järkee oli kaivaa 20 vuotta vanha aloitus ? Googlella löydät kyseisen puljun tiedot kun viitsit etsiä

• 11vkuntomaailmadsa

Ahjokeskus on ainaki sellane paikka että siellä käy pää osin kova tavotteisia raudanlujia kehonrakentajia/bodareita miehiä ja fitness/bodari mimmejä. Paikkahan ei ole mitenkään erityisen viihtyisä ja kuten aiemmin on mainittu kaapit ovat kaikki erilaisia ja ei mee kiinni. Paikan plussat ei ole viihtyisässä ulkonäössä ja hienoissa tiloissa vaan siinä että sieltä löytyy kaikki tarvittavat laitteet. GoGon, Sun muut testanneena sanon että yhtähyviä laitteita ja koneita saa etsiä. T. 11vkuntomaaimassa

• Anonyymi

Saako J.kylästä mistään annustappeja.

• Anonyymi

Suosittelen Jyväskylän eliittiyrittäjille suunnattua Liikuntakeskus Klub 1. Laitteet viimeisen päälle ja vaikka käy miehiä eivät tuijota,kun pääosin akateemista väkeä ja omaavat käytöstavat. Henkilökunta paikalla jatkuvasti.

• Anonyymi

Aivan, olen kerran käynyt siellä ja sivistyneen keskustelun korkea taso yllätti minutkin, vaikka olen siihen jo lapsena kotona tottunut. Useat keskustelivat Alvasta ja oletin heidän puhuvan Edisonista. Myös kuvataide tuntui olevan esillä keskusteluissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      80
      3529
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe