Minkälaista/tasoista porukkaa käy kuntomaailmassa, lähinnä torikeskuksessa? Entä minkä hintaista on siellä käynti? Kuukausikortti, kertakortteja..? Pitääkö heti ryhtyä jäseneksi? Pystyykö vaan kesän ajaksi ottamaan paketin? Kiitos vastauksista!
Minkälainen Kuntomaailma on?
6
3980
Vastaukset
- kuntoilija33
Perseestä. Valorinteellä on hyvä sali.
- marika__
Itse liityin viime marraskuussa ja vuosi oltava väh jäsenenä.Enkä päivääkään ole katunu.50euroa/kk (ei opiskelija alea prkl),jumppia päivittäin monia ja sali(2)käytettävissä 5-22 pyhänä ja arkena.Tietty saa esim 10krt kortteja ym.Solarium ei sis hintaan. Tosi mukava ja viihtysä paikka, porukkaa nuorista mummoihin ja taviksista fitneksiin. Ja mikä parasta kun saa reenata rauhassa, ukkojen kyyläämiseen kyllästyneenä :)
- miks meninkään
Mua ärsyttää tuo, että hinta on eri ilamn mitään syytä, mulla on 51 euroa...
Aion vaihtaa kunhan vuosi menee umpeen, reiluun meinikiin jonnekin.
Ja pukukaapit on kerätty jostain konkurssipesistä, ainakin 5 erilaista ja joka toisen ovi ei mene kiinni. romua. - Ppa
miks meninkään kirjoitti:
Mua ärsyttää tuo, että hinta on eri ilamn mitään syytä, mulla on 51 euroa...
Aion vaihtaa kunhan vuosi menee umpeen, reiluun meinikiin jonnekin.
Ja pukukaapit on kerätty jostain konkurssipesistä, ainakin 5 erilaista ja joka toisen ovi ei mene kiinni. romua.Jep..Ja naapurista ei heruenempää..tekopirteyttä, ja paha mieli.
- minun mielestäni
Ehdottomasti parasta, että siellä ei ole miehiä. Saa olla rauhassa. Väkeä toisiaan mummosta teiniin - lihavista kiinteisiin.
- 11vkuntomaailmadsa
Ahjokeskus on ainaki sellane paikka että siellä käy pää osin kova tavotteisia raudanlujia kehonrakentajia/bodareita miehiä ja fitness/bodari mimmejä. Paikkahan ei ole mitenkään erityisen viihtyisä ja kuten aiemmin on mainittu kaapit ovat kaikki erilaisia ja ei mee kiinni. Paikan plussat ei ole viihtyisässä ulkonäössä ja hienoissa tiloissa vaan siinä että sieltä löytyy kaikki tarvittavat laitteet. GoGon, Sun muut testanneena sanon että yhtähyviä laitteita ja koneita saa etsiä. T. 11vkuntomaaimassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809