Siis loppujen lopuksi ihan sama, mitä kukin operaattori tekee noiden 3g-kytkyjen tai nettohintaisten liittymiensä kanssa.
Olen aina vääristänyt tilastoja, koska minulla on useampia tarjous-prepaidi eri opr:lta ja sen lisäksi 4-8 "normaaliliittymää". Normaaleja ei laskuteta, ennen kuin opr:kohtainen raja täyttyy ja prepaideihin on jatkuvia tarjouksia, joissa saa X % kaupan päälle, kun kirjaat lisää (esmes DNA nyt, 10 c/min, mutta kirjaamalla lisää pp:lle saat 50 % = 5 c/min. Hah.
Kunhan käytän nuo 4 TF:ää ja 3 K1:stä laskutusrajaan asti, on Suomessa ulkomainen kilpailija, joka ensin pesee ja sen jälkeen ostaa SonElisan.
Puhun millä haluan ja Braunilla loput...
kytkyt ja 69-hinnat
aivan sama :)
1
662
Vastaukset
- ...
50% ei tarkoita kaksinkertaista vaan ainoastaan 1.5 kertaista. 7,5c/min
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875