Meillä kokeiltiin pari viikkoa maitotuotteita ja maha meni veteliksi ja kakka vihreeksi. Kiva ois saada vaihtelua vauvan (11kk) välipaloihin ja tuli mieleen nuo Yosat. Voikohan niitä antaa noin pienelle? Nehän on maidottomia, kolesterolittomia ja muutenkin terveellisiä. Onkohan liian makeita? Tietty kokeilemalla selviää mut jos jollain on kokemusta, kertokaa. Muksun juguja ollaan syöty mut ne peijakkaat on niin kalliita ja jos ei koko purkki vuorokaudessa mee, harmittaa enkä voi syödä niitä ite kun niissä on maitoa, Yosat sopii ja maistuu äidillekin!
Voiko Yosa-"jugurtteja" antaa àlle 1v:lle?
2
892
Vastaukset
- Huhtimamma
Olen antanut muistaakseni jo 8kk ikäisenä tytölleni Josa-jugurttia.Kysyin neuvolan lääkäriltä mielipidettään, eikä hän nähnyt mitään estettä.
- 9,5kk
Itse olen antanut myös yosa-"jogortteja", itse asiassa sitä mikä on luomua (punaiset marjat ainakin on). Makeudesta sen verran, että lisättyä sokeria on määrällisesti jotakuinkin saman verran kuin lapsille tarkoitetuissa hedelmäsoseissa. Vaikka Yosaan käytetään ns. tavallista sokeria ja lasten soseisiin hedelmäsokeria, niin sokeria kuitenkin.
Lasten soseista meidän neiti ei pidä - en kyllä yhtään ihmettele, ovat niin ihmeellisen öklön makuisia - mutta Yosa tuntuu maistuvan kuten myös itselleni!
Luomut on vähän kalliimpia, mut voihan niitä ei-luomujakin antaa, joskin niissä oli jotain säilöntäainetta joskaan en nyt muista mitä, oliko luontainen vai ei.
Eli todennäköisesti voit huoletta antaa lapsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733