Mitä kutsukorttiin kirjoitetaan?
kirjoitetaanko kutsuun esm. mistä löytyy häälahjalista ja häälahjatili?
miten ne kerrottaisiin hienotunteisesti?
entä ajo ohje? tungetaanko sekin samaan kutsuun?
entä jos on vain yksi sivu kutsukortissa ja johon tekstiä tulee? vai voisiko tehdä lisäsivun?
auttakaa tyhmää,
en ole ikinä ollut häissä, enkä kutsuakaan saanut, joten siksi ihan outo asia minulle.
kutsukortin teksti
6
6265
Vastaukset
- rouva jo
Meillä kortti oli yksivuinen ja yksinkertainen. Koska muuta selitettävää oli paljon, kirjoitimme mukaan kirjeen, jonka toisella puolella oli ajo-ohje karttana ja selityksenä ja toisella puolella muu info: häälahjalista, kaason/ seremoniamestarin/ bestmanin puhelinnumerot, pyyntö ruoka-aineallergioiden ilmoittamisesta, yhteystiedot hotelliin, josta hinta oli pyydetty jo valmiiksi jne... siis koko paketti. Ja hyvin toimi!
- netti taitoja
voit tehdä nettiin sivut joissa on häidenteema, lahjalistat, kartat, kuvia hääparista...
Niin korttiin ei tarvitse laittaa kuin netti osoite - hissu
netti taitoja kirjoitti:
voit tehdä nettiin sivut joissa on häidenteema, lahjalistat, kartat, kuvia hääparista...
Niin korttiin ei tarvitse laittaa kuin netti osoiteja mummot ja kummit varmaankin ne tiedot sieltä löytää?... ei ehkä kuitenkaan.
- järkierkki
hissu kirjoitti:
ja mummot ja kummit varmaankin ne tiedot sieltä löytää?... ei ehkä kuitenkaan.
Minä olen mies ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että käytännöllisyys kunniaan. Eli siis lahjalista ehdottomasti nettiin ja siitä kertova teksti kutsuihin. Helppo hankkia lahja ja toisaalta saa hyviä lahjoja. Häät on kuitenkin järjettömän suuri taloudellinen panostus. Me oltiin viime viikonloppuna häämessuilla ja meinataan käyttää bulevardin häälahjalistapalvelua eli www.bulevardi.fi/haat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453679Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1083514Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202472Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42285100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa331163Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut171031- 134833
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28830Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34744