BULGARIA???nessebar??

kukka

Onko kukaan menossa häämatkalle Bulgariaan kesällä? tai onko kukaan käynny häämatkalla siellä? millaista siellä on?

4

1234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimo-05

Olen ollut Bulgariassa kesällä -03, Sunny Beachilla ja Nessebarissa. En tosin häämatkalla, mutta voin oman kokemukseni kertoa.

Nessebarhan on viitisen km SB:lta, vanha kaupunki on ihan kaunis mukulakivikatuineen ja vanhoine kirkonraunioineen, uudempi puoli kaupungista on sellaista "tavallista" turistialuetta. Sunny Beachin puolella on hyvät ja puhtaat hiekkarannat, mutta siihen se melkein jääkin. Hotelleja ja ravintoloita sekä krääsäkojuja riittää. Nessebar ei ole pelkästään turisteja varten rakennettu kuten SB, mutta aikamoinen turistipesä sekin on. Ihmiset kulkevat paljon Nessebarin ja SB:n välillä.

Itse vietimme aika paljon aikaa Nessebarin vanhassa osassa, ihan mukavia ravintoloita löytyi muutama. Löhörantoja siellä ei tainnut olla, rantaviivaa voi kuitenkin kulkea kävellen ja jäädä vaikka rantakiville paistattelemaan päivää. Alue on kuitenkin tosi pieni ja itse en saisi siellä oikein viikkoa kulumaan. Toki jos tykkää löhötä välillä SB:n puolella tai tehdä retkiä muualle Bulgariaan, niin viikko kuluu mukavammin, kuka mistäkin tykkää.

Itse en pidä sitä kovinkaan hyvänä häämatkakohteena, lähinnä "pakko-päästä-aurinkoon"- kohteena :) Se on kyllä aika varmaa aurinkoaluetta, mutta se taitaakin olla suurin nähtävyys.

• Matkaaja

Olen käynyt muutoin siellä (Sunny Beach) ja en kauheasti tykännyt. En menisi toisen kerran. Ranta oli ok ja Nessebar ihan kiva. Ja halpaa toki oli. Siitä on kyllä muutama vuosi kun kävin ja voi olla, että on muuttunut. Häämatkalle en varsinkaan menisi. Mutta nämä on makuasioita,e hkä joku pitääkin.

• Matkaaja

Tuli mieleen, että muutama tuttuni on kehunut kovasti Kroatiaa. Mutta itse en ole käynyt. Ihan vaan, jos muut vaihtoehdot kiinnostaa...

• kukka

Kiitos vastauksista.me päätettii lähteä mallorcaan:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2724
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2560
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      177
      2410
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      151
      2049
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1654
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1099
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      83
      837
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      777
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      722
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      151
      713
    Aihe