Topfield TF 6000 COT näyttää huonoa kuvaa. Vaakajuovia menee. Poksia pidän videonauhurin päällä tv-tason alaosassa, joten voiko se vaikuttaa asiaan, vai mikä?
TF 6000 COT
11
6121
Vastaukset
- Nimetön
äläkä kysele.
- scart piuha
aiheuttaa joskus tuollaisia häiriöitä.
- Vika
Oon koittanut kadella eri scatilla ja eri scart paikassa mutta sama häirö vaan pysyy.
- Jone1
Mulla on sama boxi, mutta kaapeliversiona
ja häiriöt hävisi kokonaan, kun otti videoiden
ja telkun välillä olevan antennijohdon pois.
Tietenkään sitten ei enää näy analogista
puolta lainkaan.- ei auttanut
Ei auttanut ainakaan minulla.
- We've been to Duxford
ei auttanut kirjoitti:
Ei auttanut ainakaan minulla.
Lähti huoltamoon, mutta epäilen, mahtaako sielläkään korjaantua, kun lukee näitä edellisiä viestejä. Digi-tv-infosta sain ohjeita, piuhojen selvittämistä, häiriösuojattua jne.
- Boxi vaihdettu kertaalleen
Eikä auttanut. Jos ei homma selviä niin kaupan purku ja vaihto toiseen...
- ongelmat hävis
kun vaihdoin antennikaapelin erilleen muista puihoista.
- We've been to Duxford
... rautalangasta. Mitä tarkoitat? Antennipiuhastahan juuri mulla tulee kaikki!!
- Reinhold Pupu
Elikkä vaakajuovat ovat tunnettu vika, joka ei korjaannu kotikonstein. Kuitenkin helppo korjata huollossa. Näin kertoi Topfield.fi:n tuotetuki juuri.
- sama vika
Saitko tietoa, että onko korjaus maksuton myös takuuajan jälkeen? Huomasin juuri pitkään lasten huoneessa olleessa digiboksissa saman vian. Laite ei nyt ole kuin reilu pari vuotta vanha, joten sen puolesta vielä pitäisi kestää pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi793877Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693687Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks402203Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522169- 582064
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051133- 601099