Hesari on 20 % asialehti

tseme

Laskekaapa huviksenne.

Hesarin sisällöstä on nykyään noin 40 % mainoksia, 20 % ilmoituksia ja 20 % sarjakuvia ym. hömpänpömppää. Lisäksi mukana tulee vähintään yksi mainosliite.

Ja se "asiasisältö"... Tänäänkin Hesari katsoi tarpeelliseksi puolustaa iltapäivälehtien mauttomia lööppejä. Oikein pääkirjoitussivulla!

Se siitä korkeatasoisesta journalismista. Taitaa olla tärkeämpää tukea samaan konserniin kuuluvaa roskalehteä nimeltä Ilta-Sanomat, kuin pitää huolta tiedonvälityksen tasosta.

5

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki lehdet nykyään jauha sontaa?

    • rahanvallan

      edistäminen ja suomen liittäminen yhä lujemmin kasaarimafiaan joka on kaapannut vallan jenkeissä ja jonka eurooppalainen versio on ns. Bilderberg ryhmä, jota Rotschildien pankkiirisuku hallitsee...

      • ollaan...

        11/9 oli Mainilan laukaukset NWO:lle ja USA:n hegemonialle, vai kiistääkö joku sen?

        Öljy ja maakaasu ovat nyt USA:n hallussa ja kun Iran sotku etenee niin yhä paremmin.

        Terrorismi on Slogan kuten oli Kommunismikin. Oopiumia kansalle, joka juopuu mielellään ja alistuu jopa kolmannen valtakunnan tasoisiin ihmisoikeuksiin uskonsa nimissä.

        Bush Jr. hallinto käyttää yhä retoriikkaa vaikka alkaa jo puhua suoraan imperialismistaan, mutta monet muut tahot USA:ssa ovat jo kertoneet avoimesti uuden Rooman doktriinin.

        Suomikin haluaa olla Keisarin hellässä huomassa ja voittajien puolella ja miksei?

        EU, NATO, WTO, WB, IMF, war on terro, al kaida,bin laateni,talebaanit jne jne kyllä kansa tietää....


      • ja niin
        ollaan... kirjoitti:

        11/9 oli Mainilan laukaukset NWO:lle ja USA:n hegemonialle, vai kiistääkö joku sen?

        Öljy ja maakaasu ovat nyt USA:n hallussa ja kun Iran sotku etenee niin yhä paremmin.

        Terrorismi on Slogan kuten oli Kommunismikin. Oopiumia kansalle, joka juopuu mielellään ja alistuu jopa kolmannen valtakunnan tasoisiin ihmisoikeuksiin uskonsa nimissä.

        Bush Jr. hallinto käyttää yhä retoriikkaa vaikka alkaa jo puhua suoraan imperialismistaan, mutta monet muut tahot USA:ssa ovat jo kertoneet avoimesti uuden Rooman doktriinin.

        Suomikin haluaa olla Keisarin hellässä huomassa ja voittajien puolella ja miksei?

        EU, NATO, WTO, WB, IMF, war on terro, al kaida,bin laateni,talebaanit jne jne kyllä kansa tietää....

        tämäkin. Tämä läntinen, hekisyytensä kadottanut ja mekanistunut sivilisaatio elää jo laskukauttaan jonka merkkejä Oswald Spenglerin mukaan ovat mm. militarismin lisääntyminen, rahan valta ja teknologian synnyttämät kulutusjuhlat.
        Länsimaiden perikato kirja on viisaan miehen kirja ja kaikki mitä siinä on kirjoitettu näyttää tapahtuvan jostain syystä kuten Spengler kirjoitti pian sata vuotta sitten.


    • asiaa?

      hesarin päämäärä on ovelasti kulissien takana ajaa maailmaa illuminaatin haltuun
      Illuminaatin takana on kasaarijuutalaisten mafia ja sen jäseniä on suomessakin. Ne tulivat tänne Venäjältä kun venäläiset tuhosivat Kasaarivaltion n1000 ja senjälkeen osa heistä hajautui ympäri itä-Eurooppaa
      Heidän pyhä kirjansa on Talmud ja tarkoitus on tuhota kristinusko ja muutkin uskonnot ja alistaa koko maailma totalitaariseen NWO
      suunnitelmaan...
      rapparit ovat heidän salaseuransa...
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000352&posting=22000000002823123

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe