Hesari on 20 % asialehti

tseme

Laskekaapa huviksenne.

Hesarin sisällöstä on nykyään noin 40 % mainoksia, 20 % ilmoituksia ja 20 % sarjakuvia ym. hömpänpömppää. Lisäksi mukana tulee vähintään yksi mainosliite.

Ja se "asiasisältö"... Tänäänkin Hesari katsoi tarpeelliseksi puolustaa iltapäivälehtien mauttomia lööppejä. Oikein pääkirjoitussivulla!

Se siitä korkeatasoisesta journalismista. Taitaa olla tärkeämpää tukea samaan konserniin kuuluvaa roskalehteä nimeltä Ilta-Sanomat, kuin pitää huolta tiedonvälityksen tasosta.

5

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki lehdet nykyään jauha sontaa?

    • rahanvallan

      edistäminen ja suomen liittäminen yhä lujemmin kasaarimafiaan joka on kaapannut vallan jenkeissä ja jonka eurooppalainen versio on ns. Bilderberg ryhmä, jota Rotschildien pankkiirisuku hallitsee...

      • ollaan...

        11/9 oli Mainilan laukaukset NWO:lle ja USA:n hegemonialle, vai kiistääkö joku sen?

        Öljy ja maakaasu ovat nyt USA:n hallussa ja kun Iran sotku etenee niin yhä paremmin.

        Terrorismi on Slogan kuten oli Kommunismikin. Oopiumia kansalle, joka juopuu mielellään ja alistuu jopa kolmannen valtakunnan tasoisiin ihmisoikeuksiin uskonsa nimissä.

        Bush Jr. hallinto käyttää yhä retoriikkaa vaikka alkaa jo puhua suoraan imperialismistaan, mutta monet muut tahot USA:ssa ovat jo kertoneet avoimesti uuden Rooman doktriinin.

        Suomikin haluaa olla Keisarin hellässä huomassa ja voittajien puolella ja miksei?

        EU, NATO, WTO, WB, IMF, war on terro, al kaida,bin laateni,talebaanit jne jne kyllä kansa tietää....


      • ja niin
        ollaan... kirjoitti:

        11/9 oli Mainilan laukaukset NWO:lle ja USA:n hegemonialle, vai kiistääkö joku sen?

        Öljy ja maakaasu ovat nyt USA:n hallussa ja kun Iran sotku etenee niin yhä paremmin.

        Terrorismi on Slogan kuten oli Kommunismikin. Oopiumia kansalle, joka juopuu mielellään ja alistuu jopa kolmannen valtakunnan tasoisiin ihmisoikeuksiin uskonsa nimissä.

        Bush Jr. hallinto käyttää yhä retoriikkaa vaikka alkaa jo puhua suoraan imperialismistaan, mutta monet muut tahot USA:ssa ovat jo kertoneet avoimesti uuden Rooman doktriinin.

        Suomikin haluaa olla Keisarin hellässä huomassa ja voittajien puolella ja miksei?

        EU, NATO, WTO, WB, IMF, war on terro, al kaida,bin laateni,talebaanit jne jne kyllä kansa tietää....

        tämäkin. Tämä läntinen, hekisyytensä kadottanut ja mekanistunut sivilisaatio elää jo laskukauttaan jonka merkkejä Oswald Spenglerin mukaan ovat mm. militarismin lisääntyminen, rahan valta ja teknologian synnyttämät kulutusjuhlat.
        Länsimaiden perikato kirja on viisaan miehen kirja ja kaikki mitä siinä on kirjoitettu näyttää tapahtuvan jostain syystä kuten Spengler kirjoitti pian sata vuotta sitten.


    • asiaa?

      hesarin päämäärä on ovelasti kulissien takana ajaa maailmaa illuminaatin haltuun
      Illuminaatin takana on kasaarijuutalaisten mafia ja sen jäseniä on suomessakin. Ne tulivat tänne Venäjältä kun venäläiset tuhosivat Kasaarivaltion n1000 ja senjälkeen osa heistä hajautui ympäri itä-Eurooppaa
      Heidän pyhä kirjansa on Talmud ja tarkoitus on tuhota kristinusko ja muutkin uskonnot ja alistaa koko maailma totalitaariseen NWO
      suunnitelmaan...
      rapparit ovat heidän salaseuransa...
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000352&posting=22000000002823123

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe