bmw kestää! muut tulee romuna perässä.
kestää
6
1988
Vastaukset
- el_lupo
että kaikki vehkeet saadaan rikki huonolla hoidolla.
- Hondisti
En mielestäni ole hoitanut vehjettäni erityisen hyvin, eikä se rikki ole mennyt kovassakaan käytössä. Miten el_lupo on vehkeensä rikki saanut ja saiko sen vielä hoidettua kuntoon?
- el_lupo
Hondisti kirjoitti:
En mielestäni ole hoitanut vehjettäni erityisen hyvin, eikä se rikki ole mennyt kovassakaan käytössä. Miten el_lupo on vehkeensä rikki saanut ja saiko sen vielä hoidettua kuntoon?
olen seurannut joidenkin tapaa käsitellä mopoja, veneitä, autoja ym. Oikein pahaa tekee joskus nähdä vehkeitä jotka jätetään kuin rukkaset nurkkaan käytön jälkeen. Sitten kun vehkeet ei pelitä, niin haukutaan ne huonoiksi ja ostetaan uudet tilalle. Tiedän sellaisenkin tapauksen jossa vaihteistoöljyjä ei oltu koskaan vaihdettu.
Itse pidän laitteeni kunnossa. Crossi kotari pääsi joskus rupsahtamaan, mutta näinhän kovassa käytössä siinä lajissa joskus käy. - Hondisti
el_lupo kirjoitti:
olen seurannut joidenkin tapaa käsitellä mopoja, veneitä, autoja ym. Oikein pahaa tekee joskus nähdä vehkeitä jotka jätetään kuin rukkaset nurkkaan käytön jälkeen. Sitten kun vehkeet ei pelitä, niin haukutaan ne huonoiksi ja ostetaan uudet tilalle. Tiedän sellaisenkin tapauksen jossa vaihteistoöljyjä ei oltu koskaan vaihdettu.
Itse pidän laitteeni kunnossa. Crossi kotari pääsi joskus rupsahtamaan, mutta näinhän kovassa käytössä siinä lajissa joskus käy.Jaa mooottorikulkuneuvoista tässä oli kyse, vehkeestä luulin puhuttavan.
- kestää
Itse ajanut Kawan GTR tonnilla 197 tkm ja aina vain kestää.
- sulla..
Ei kawa hassumpi, kestää.
Itselläni on 290 000 km mennyt r100rs, vm -82.
Tuntuu menevän vielä vaikka toiset samanverta...
Ei ku kivaa motokesää kaikille oikeille motoristeille. Hyviä ja kestäviä pyöriä on monia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2183265- 582766
Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk172419Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I192396Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve631859Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841820Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401802Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro161779Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.841622Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65945