bmw kestää! muut tulee romuna perässä.
Vastaukset 6
- el_lupo
että kaikki vehkeet saadaan rikki huonolla hoidolla.
- Hondisti
En mielestäni ole hoitanut vehjettäni erityisen hyvin, eikä se rikki ole mennyt kovassakaan käytössä. Miten el_lupo on vehkeensä rikki saanut ja saiko sen vielä hoidettua kuntoon?
- el_lupo
Hondisti kirjoitti:
En mielestäni ole hoitanut vehjettäni erityisen hyvin, eikä se rikki ole mennyt kovassakaan käytössä. Miten el_lupo on vehkeensä rikki saanut ja saiko sen vielä hoidettua kuntoon?
olen seurannut joidenkin tapaa käsitellä mopoja, veneitä, autoja ym. Oikein pahaa tekee joskus nähdä vehkeitä jotka jätetään kuin rukkaset nurkkaan käytön jälkeen. Sitten kun vehkeet ei pelitä, niin haukutaan ne huonoiksi ja ostetaan uudet tilalle. Tiedän sellaisenkin tapauksen jossa vaihteistoöljyjä ei oltu koskaan vaihdettu.
Itse pidän laitteeni kunnossa. Crossi kotari pääsi joskus rupsahtamaan, mutta näinhän kovassa käytössä siinä lajissa joskus käy. - Hondisti
el_lupo kirjoitti:
olen seurannut joidenkin tapaa käsitellä mopoja, veneitä, autoja ym. Oikein pahaa tekee joskus nähdä vehkeitä jotka jätetään kuin rukkaset nurkkaan käytön jälkeen. Sitten kun vehkeet ei pelitä, niin haukutaan ne huonoiksi ja ostetaan uudet tilalle. Tiedän sellaisenkin tapauksen jossa vaihteistoöljyjä ei oltu koskaan vaihdettu.
Itse pidän laitteeni kunnossa. Crossi kotari pääsi joskus rupsahtamaan, mutta näinhän kovassa käytössä siinä lajissa joskus käy.Jaa mooottorikulkuneuvoista tässä oli kyse, vehkeestä luulin puhuttavan.
- kestää
Itse ajanut Kawan GTR tonnilla 197 tkm ja aina vain kestää.
- sulla..
Ei kawa hassumpi, kestää.
Itselläni on 290 000 km mennyt r100rs, vm -82.
Tuntuu menevän vielä vaikka toiset samanverta...
Ei ku kivaa motokesää kaikille oikeille motoristeille. Hyviä ja kestäviä pyöriä on monia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459