bmw kestää! muut tulee romuna perässä.
kestää
6
1942
Vastaukset
- el_lupo
että kaikki vehkeet saadaan rikki huonolla hoidolla.
- Hondisti
En mielestäni ole hoitanut vehjettäni erityisen hyvin, eikä se rikki ole mennyt kovassakaan käytössä. Miten el_lupo on vehkeensä rikki saanut ja saiko sen vielä hoidettua kuntoon?
- el_lupo
Hondisti kirjoitti:
En mielestäni ole hoitanut vehjettäni erityisen hyvin, eikä se rikki ole mennyt kovassakaan käytössä. Miten el_lupo on vehkeensä rikki saanut ja saiko sen vielä hoidettua kuntoon?
olen seurannut joidenkin tapaa käsitellä mopoja, veneitä, autoja ym. Oikein pahaa tekee joskus nähdä vehkeitä jotka jätetään kuin rukkaset nurkkaan käytön jälkeen. Sitten kun vehkeet ei pelitä, niin haukutaan ne huonoiksi ja ostetaan uudet tilalle. Tiedän sellaisenkin tapauksen jossa vaihteistoöljyjä ei oltu koskaan vaihdettu.
Itse pidän laitteeni kunnossa. Crossi kotari pääsi joskus rupsahtamaan, mutta näinhän kovassa käytössä siinä lajissa joskus käy. - Hondisti
el_lupo kirjoitti:
olen seurannut joidenkin tapaa käsitellä mopoja, veneitä, autoja ym. Oikein pahaa tekee joskus nähdä vehkeitä jotka jätetään kuin rukkaset nurkkaan käytön jälkeen. Sitten kun vehkeet ei pelitä, niin haukutaan ne huonoiksi ja ostetaan uudet tilalle. Tiedän sellaisenkin tapauksen jossa vaihteistoöljyjä ei oltu koskaan vaihdettu.
Itse pidän laitteeni kunnossa. Crossi kotari pääsi joskus rupsahtamaan, mutta näinhän kovassa käytössä siinä lajissa joskus käy.Jaa mooottorikulkuneuvoista tässä oli kyse, vehkeestä luulin puhuttavan.
- kestää
Itse ajanut Kawan GTR tonnilla 197 tkm ja aina vain kestää.
- sulla..
Ei kawa hassumpi, kestää.
Itselläni on 290 000 km mennyt r100rs, vm -82.
Tuntuu menevän vielä vaikka toiset samanverta...
Ei ku kivaa motokesää kaikille oikeille motoristeille. Hyviä ja kestäviä pyöriä on monia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388