kivaa!

näyttelyyn!

vihdoinkin jossakin järjestetään muutakin kun vain nettinäyttelyitä,yksi kotilo"kennel" on nimittäin alkanut pitää oikeita kotilonäyttelyitä helsingissä!

24

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-fani.

      Yhteys tietoja? Vaikka en kyllä pääsiskää koska on 2h ajomatka.

      • en muista..

        kiertelin akaattikotiloiden kasvattajien sivuilla,yksillä aika hienoilla sivuilla oli sellanen linkki jollekkin kasvattajan sivulle,en muista,mutta voin vielä etsiä..


      • vivi
        en muista.. kirjoitti:

        kiertelin akaattikotiloiden kasvattajien sivuilla,yksillä aika hienoilla sivuilla oli sellanen linkki jollekkin kasvattajan sivulle,en muista,mutta voin vielä etsiä..

        www.sprettie.urli.net
        kysykää viekussa siltä.itse olen ainakin näillä näkymin menossa.


      • tiial..
        vivi kirjoitti:

        www.sprettie.urli.net
        kysykää viekussa siltä.itse olen ainakin näillä näkymin menossa.

        näyttelyt ovat myös minulla tulossa,siis ihan oikea näyttely,sivuilla. www.freewebs.com/achatines


      • kotilo-ja-gekkofani
        tiial.. kirjoitti:

        näyttelyt ovat myös minulla tulossa,siis ihan oikea näyttely,sivuilla. www.freewebs.com/achatines

        oikeita näyttelyitä on tulossa myös Tamanak's tapaan! Näyttely tullaan pitämään Tampereella!

        Niistä myöhemmin, kun se ajankohtaistuu, mun sivuilla. http://www.freewebs.com/tamanaks


    • tiia..

      achatinesin seuraava oikea näyttely on tulossa 13.5.06! näyttely järjestetään helsingissä.se on tietysti epävirallinen,eihän alaikäinen muuta voi järkätäkkään:D

      • Sprett

        Heippa!!

        Kiitti vivi, kun tiedottelit tosta mun näyttelyistä. Ollaan siis järkkäämässä ja oletan, että toukokuun puolella jo. Teijan pitäisi saada itselleen vaan aksu ja sitten menoksi!!

        Olisi ihan viralliset palkinnot, mutta näyttelyt tietty ihan epäviralliset, kun alaikäsiä ollaan. Palkinnot, kun ostetaan joudutaan hieman rahaa ottamaan 2 € kotilolta.. Onkohan se vähän liikaa, en tie ??


      • kotilo-ja-gekkofani
        Sprett kirjoitti:

        Heippa!!

        Kiitti vivi, kun tiedottelit tosta mun näyttelyistä. Ollaan siis järkkäämässä ja oletan, että toukokuun puolella jo. Teijan pitäisi saada itselleen vaan aksu ja sitten menoksi!!

        Olisi ihan viralliset palkinnot, mutta näyttelyt tietty ihan epäviralliset, kun alaikäsiä ollaan. Palkinnot, kun ostetaan joudutaan hieman rahaa ottamaan 2 € kotilolta.. Onkohan se vähän liikaa, en tie ??

        kun näyttelyitä aion pitää, en minkäänlaista maksua ota, vaikka aion sekä ruoka, että jonkinlaista rahallista palkintoakin (luultavasti) antaa voittajille, sekä toiseksi ja kolmanneksi tulleille...


      • tiia..
        kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:

        kun näyttelyitä aion pitää, en minkäänlaista maksua ota, vaikka aion sekä ruoka, että jonkinlaista rahallista palkintoakin (luultavasti) antaa voittajille, sekä toiseksi ja kolmanneksi tulleille...

        niin,no mäkin ehkä otan 1e/kotilo,ostan sillä noi ruusukkeet voittajille:)) onkos osallistujia?


      • kotilo achatina
        tiia.. kirjoitti:

        niin,no mäkin ehkä otan 1e/kotilo,ostan sillä noi ruusukkeet voittajille:)) onkos osallistujia?

        typerä kone ei päästä sivuillesi.. :( mutta missäpäin näyttelyn pidät? olisin ehkä kiinnostunut tulemaan mukaan. riippuu tietenkin paikasta. onko näyttelyssä mitään 'vaatimuksia' ja voiko alle vuotiaalla kotilolla osalistua?


      • kotilo-ja-gekkofani
        kotilo achatina kirjoitti:

        typerä kone ei päästä sivuillesi.. :( mutta missäpäin näyttelyn pidät? olisin ehkä kiinnostunut tulemaan mukaan. riippuu tietenkin paikasta. onko näyttelyssä mitään 'vaatimuksia' ja voiko alle vuotiaalla kotilolla osalistua?

        mun näyttelyistä tietoa: (kopsasin tuolta "kotilofoorumi Tropiikki" osiosta xD)

        Olen suunnitellut näin alustavasti, että näyttelyt tullaan pitämään eecan talon kerhohuoneessa, jollei mitään estettä tule. Kerhohuone on tosin hänen taloaan vastapäätä olevassa talossa, mutta kuitenkin eecan talolaistenkin käytössä xD. Ja junat kulkevat rautatieasemalle, tietty ja expresseillä pääsee linkka-asemalle...Joten olenkin ajatellut, kaikki linkalla ja junalla tulevat noudamme joko linja-auto-asemalta tai rautatieasemalta (riippuupi siitä, kummalla kulkuneuvolla tulee enemmän väkeä..)
        ja siitä jatkamme kaikkien tultua paikallisen bussilinjan 22 pysäkille, joka vie meidät näyttelypaikalle.:)

        lisätietoja tulee ainakin mun sivuille kun tämä vielä enemmän ajankohtaistuu, eecakin siitä saattaa mainita sivuillaan (?)

        Hieman näin alustavasti näyttelyistä:

        Tuomareina toimimme siis Eeca ja minä. Näyttelyissä on kaksi pääluokkaa, niinsanottu pet-luokka ja Champion-luokka, jossa kotilon kaikki piirteet, kuoren kuluneisuus yms. otetaan tarkasti huomioon...kauneuskilpailu siis xD Ja Pet-luokassa kiinnitetään enemmänkin huomiota aksun käyttäytymiseen käsitellessä ja luonteeseen jne...Joten aksut, joiden kuori on kovasti kulunut, tai jos aksullasi on joku pieni epämuodotuma esim. yksi ylimääräinen silmä) niin ilmoittautukaa Pet-luokkaan. Jos taas kuori muut paikat ovat tip-top-kunnossa, Champion-luokkaan kannattaa ilmoittautua...

        Voi toki ilmnoittautua kumpaankin...xD

        ja lisää tosiaan (niin kuin en olisi lörpötellyt jo riittämiin ^^') tulee sivuilleni...


        Että siinä vaatimukset jne..


      • kotilo achatina
        kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:

        mun näyttelyistä tietoa: (kopsasin tuolta "kotilofoorumi Tropiikki" osiosta xD)

        Olen suunnitellut näin alustavasti, että näyttelyt tullaan pitämään eecan talon kerhohuoneessa, jollei mitään estettä tule. Kerhohuone on tosin hänen taloaan vastapäätä olevassa talossa, mutta kuitenkin eecan talolaistenkin käytössä xD. Ja junat kulkevat rautatieasemalle, tietty ja expresseillä pääsee linkka-asemalle...Joten olenkin ajatellut, kaikki linkalla ja junalla tulevat noudamme joko linja-auto-asemalta tai rautatieasemalta (riippuupi siitä, kummalla kulkuneuvolla tulee enemmän väkeä..)
        ja siitä jatkamme kaikkien tultua paikallisen bussilinjan 22 pysäkille, joka vie meidät näyttelypaikalle.:)

        lisätietoja tulee ainakin mun sivuille kun tämä vielä enemmän ajankohtaistuu, eecakin siitä saattaa mainita sivuillaan (?)

        Hieman näin alustavasti näyttelyistä:

        Tuomareina toimimme siis Eeca ja minä. Näyttelyissä on kaksi pääluokkaa, niinsanottu pet-luokka ja Champion-luokka, jossa kotilon kaikki piirteet, kuoren kuluneisuus yms. otetaan tarkasti huomioon...kauneuskilpailu siis xD Ja Pet-luokassa kiinnitetään enemmänkin huomiota aksun käyttäytymiseen käsitellessä ja luonteeseen jne...Joten aksut, joiden kuori on kovasti kulunut, tai jos aksullasi on joku pieni epämuodotuma esim. yksi ylimääräinen silmä) niin ilmoittautukaa Pet-luokkaan. Jos taas kuori muut paikat ovat tip-top-kunnossa, Champion-luokkaan kannattaa ilmoittautua...

        Voi toki ilmnoittautua kumpaankin...xD

        ja lisää tosiaan (niin kuin en olisi lörpötellyt jo riittämiin ^^') tulee sivuilleni...


        Että siinä vaatimukset jne..

        tampere on liian kaukana..


      • kotilo achatina
        tiia.. kirjoitti:

        niin,no mäkin ehkä otan 1e/kotilo,ostan sillä noi ruusukkeet voittajille:)) onkos osallistujia?

        niin, siis missäpäin suomea?


      • kotilo a.
        kotilo achatina kirjoitti:

        niin, siis missäpäin suomea?

        siis sehän menijo, ja ois ollu hesas xD


      • tiia..
        kotilo a. kirjoitti:

        siis sehän menijo, ja ois ollu hesas xD

        siis tarkoititko sprettien vai mun näyttelyä? mun näyttelyn piti olla 13.5.06,mutta se siityi 30.5.06,koska ei ollut osallistujia...


      • kotilo-ja-gekkofani
        kotilo achatina kirjoitti:

        tampere on liian kaukana..

        linkat ja junat ;)


      • kotilo achatina
        tiia.. kirjoitti:

        siis tarkoititko sprettien vai mun näyttelyä? mun näyttelyn piti olla 13.5.06,mutta se siityi 30.5.06,koska ei ollut osallistujia...

        joo, sun tarkoitin.. missäpäin hesaa muutes pidät näyttelyn? jos olisi suhtkoht lähellä, voisin tulla! mutta en kuiteskaan asu hesas.. nii missäpäin? keskustassa?


      • tiia..
        kotilo achatina kirjoitti:

        joo, sun tarkoitin.. missäpäin hesaa muutes pidät näyttelyn? jos olisi suhtkoht lähellä, voisin tulla! mutta en kuiteskaan asu hesas.. nii missäpäin? keskustassa?

        pidän näyttelyt helsingin reunalla,paloheinässä.kotilo achatina,etkös sinä asu siinä lähellä,vantaan puolella? luin noita keskusteluja nimittäin:) täällä päin ei paljon kotilohulluja asu,4 vain.


      • kotilo achatina
        tiia.. kirjoitti:

        pidän näyttelyt helsingin reunalla,paloheinässä.kotilo achatina,etkös sinä asu siinä lähellä,vantaan puolella? luin noita keskusteluja nimittäin:) täällä päin ei paljon kotilohulluja asu,4 vain.

        jes! see on kyllä melko lähellä! vaa n.15 minuuttia autolla! haluisn ehkä tulla, jos äiti suostuis viiä. mitkä luokat näyttelyssä on? voisin osallistua 10 kuisella T.K Capuccinolla.. onko siinä lähellä jtn. kuppuja tms?


      • tiia..
        kotilo achatina kirjoitti:

        jes! see on kyllä melko lähellä! vaa n.15 minuuttia autolla! haluisn ehkä tulla, jos äiti suostuis viiä. mitkä luokat näyttelyssä on? voisin osallistua 10 kuisella T.K Capuccinolla.. onko siinä lähellä jtn. kuppuja tms?

        ok,toivottavasti äitisi suostuu.oma äitinikään ei ole oikein innostunut...jos on kaunis sää,näyttely pidetään ulkona räällä suurella nurmikentällä.näyttelyssä on luokat: champion=erittäin kauniille kotiloille junior=alle 8 kk ikäiset kotilot AVO=avoin luokka johon kaikki pääsevät,kuoren kunnosta ym. huolimatta


      • tiia..
        tiia.. kirjoitti:

        ok,toivottavasti äitisi suostuu.oma äitinikään ei ole oikein innostunut...jos on kaunis sää,näyttely pidetään ulkona räällä suurella nurmikentällä.näyttelyssä on luokat: champion=erittäin kauniille kotiloille junior=alle 8 kk ikäiset kotilot AVO=avoin luokka johon kaikki pääsevät,kuoren kunnosta ym. huolimatta

        siis ei räällä vaan eräällä xD muuten,kun kirjoitit kuppu,mitäs tarkoitit? oliko virhe?


      • k. achatina
        kotilo achatina kirjoitti:

        jes! see on kyllä melko lähellä! vaa n.15 minuuttia autolla! haluisn ehkä tulla, jos äiti suostuis viiä. mitkä luokat näyttelyssä on? voisin osallistua 10 kuisella T.K Capuccinolla.. onko siinä lähellä jtn. kuppuja tms?

        tarkoitinkin siis kauppoja.. xD minkä ikäinen muuten olet? (ei ole pakko vastata, kiinnostaa vain.. olitko 14?)


      • tiia...
        k. achatina kirjoitti:

        tarkoitinkin siis kauppoja.. xD minkä ikäinen muuten olet? (ei ole pakko vastata, kiinnostaa vain.. olitko 14?)

        en ole 14,olen vasta 12:S


      • vivi
        Sprett kirjoitti:

        Heippa!!

        Kiitti vivi, kun tiedottelit tosta mun näyttelyistä. Ollaan siis järkkäämässä ja oletan, että toukokuun puolella jo. Teijan pitäisi saada itselleen vaan aksu ja sitten menoksi!!

        Olisi ihan viralliset palkinnot, mutta näyttelyt tietty ihan epäviralliset, kun alaikäsiä ollaan. Palkinnot, kun ostetaan joudutaan hieman rahaa ottamaan 2 € kotilolta.. Onkohan se vähän liikaa, en tie ??

        voishan sitä tehä jotenkin sillai et seniorit saa vaik hieman alennusta mutta pääasiassa ois toi 2€


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe