Skeittaajista

Kalle

puhuttiin jollakin palstalla noin vuosi sitten jolloin skeittaajia haukuttiin h-ksi.
Nyt on asiassa julkaistu USA: ssa uutta tietoa joka tukee tätä käsitystä.Tutkimuksen mukaan skeittaajat ovat tyttömäisempiä kuin ne pojat jotka harrastavat esim. jalkapalloilua tai jääkiekkoilua.
Skeittaajia rinnastettiin lähinna balettitanssin harrastajiin (liikkeet ja temput ovat samantapaisia).Varttuneemmat skeittaajat olivat yleensä ilman tyttöystävää

36

1867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sentään...

      heh heh.. olipas hauska juttu.
      Valitettavasti tuo ei oikein päde missään kohdin...

      Tunnen pikkuveljeni kautta monta skeittaria ja sen lisäksi monta homoa, yksikään skeittareista ei ole homo, eikä yksikään tuntemistani homoista ole koskaan skeitannut...

      Pikkuveljéni ei myöskään ole homo, eikä millään lailla naisellinenkaan sen puoleen XD

      että se siitä teoriasta.Oishan se aika hauskaa jos kaupunki ois täynnä skeittaavia homoja! Ainakin sai taas hyvät naurut.. XD

      Mikähän harrastus sitten lesboihin pätee..?

      • Emma

        on skeittaaja ja homo.Mutta ymmärsimme sen vasta aika myöhään.


      • homokin
        Emma kirjoitti:

        on skeittaaja ja homo.Mutta ymmärsimme sen vasta aika myöhään.

        voi skeitata, mutta minkään harrastuksen peusteella ei voi sanoa/tietää, onko kyseinen ihminen homo vai ei...


      • Elina

        sanoit.Tuttavapiirisi näyttää muodustavan skeittaajista ja homoista. Hyvin näyttävät viihtyvän yhdessä.Hmmm..


      • Elina
        homokin kirjoitti:

        voi skeitata, mutta minkään harrastuksen peusteella ei voi sanoa/tietää, onko kyseinen ihminen homo vai ei...

        oli juttu H:gin kalsarinäyttelystä joku aika sitten.
        Kertoivat että skeittaajat ja homot käyttävät samanlaisia kalsareita.


      • molempia
        Elina kirjoitti:

        sanoit.Tuttavapiirisi näyttää muodustavan skeittaajista ja homoista. Hyvin näyttävät viihtyvän yhdessä.Hmmm..

        ..mutta eivät kyllä ole samaa porukkaa vaan skeittarit tunnen ainastaan veljeni kautta ja homot ihan muista piireistä, eivät siis liiku samassa porukassa taikka tunne toisiaan...

        Et sie voi ihan tosissas uskoa että jonkun harrastuksesta voi sanoa onko ihminen homo vai hetero!?

        hohhoijakkaa.. XD


      • aika..
        Elina kirjoitti:

        oli juttu H:gin kalsarinäyttelystä joku aika sitten.
        Kertoivat että skeittaajat ja homot käyttävät samanlaisia kalsareita.

        .. kaikkea sitä kuulee... XD


    • ....

      isot aikuiset miehet,jotka harrastavat skeittaamista?Ei kyllä tyttömäisyyttä löydy!!!

      • Katja

        näkyä ei ole olemassakaan kuin iso aikuinen äijä joka taiteilee kuin balettiprinsessa pienellä laudalla. Olisivat niin ettei toiset näe niitä.
        Narsistejahan ne ovat, ne tykkää kun toiset
        " ihailee " niitä.Kauhistuttava näky!!!


      • siinä
        Katja kirjoitti:

        näkyä ei ole olemassakaan kuin iso aikuinen äijä joka taiteilee kuin balettiprinsessa pienellä laudalla. Olisivat niin ettei toiset näe niitä.
        Narsistejahan ne ovat, ne tykkää kun toiset
        " ihailee " niitä.Kauhistuttava näky!!!

        missä muutkin, koitappa itse, ei olekaan ihan helppoa..
        Ja kuka ei tykkäisi ihailusta tai haluaisi tunnustusta siitä missä on hyvä..


      • Irma
        siinä kirjoitti:

        missä muutkin, koitappa itse, ei olekaan ihan helppoa..
        Ja kuka ei tykkäisi ihailusta tai haluaisi tunnustusta siitä missä on hyvä..

        niinhän balettitytötkin


      • taida...
        Katja kirjoitti:

        näkyä ei ole olemassakaan kuin iso aikuinen äijä joka taiteilee kuin balettiprinsessa pienellä laudalla. Olisivat niin ettei toiset näe niitä.
        Narsistejahan ne ovat, ne tykkää kun toiset
        " ihailee " niitä.Kauhistuttava näky!!!

        olla nähnyt balettia sen enempää kuin kunnon skeittaustakaan.Vertaus kun on aika ontuva.Mieluummin annan lapseni harrastaa niin balettia kuin skeittaustakin,kuin pyöriä lähiössä ympärikännissä.Juopottelu kun ei kuulu skedemaailmaan.


    • Arska

      ole mikään uusi asia.Samasta asiasta puhuttiin Hesarin ylesöpalstalla pari vuotta sitten.
      Asia voi katsoa myös näin:
      1.Kuvitelkaa jotakin moottoripyöräjengiin kuuluvaa
      skeittaamassa.
      2. Kuvitelkaa skeittaajaa moottoripyöräjengin keskuudessa.
      Kuvitellut tilanteet ontuvat juuri koska moottori-
      pyöräjengiläiset ovat ' kovia miehiä '.
      Skeittaajat ovat sitten niiden vastakohta, eli naisellisempia.
      Ei skeittaaminen ole mikään miehinen homma, kyllä se niin on miesten kannalta. Nynnyjen homma pomppia laudanpätkän päällä tuntikaupalla menemättä minnekään.

      • moni

        moottoripyöräharrastaja skeittaa myös!Se on se vauhti,vaara ja temput.Ei ole kyllä homostelun kanssa mitään tekemistä,eikä täällä olevat näköjään tunne lajia.Käykää jossain nettisaitilla katsomassa joku kova videopätkä,että olisi edes jotain hajua aiheesta.


      • moottoripyörä-
        moni kirjoitti:

        moottoripyöräharrastaja skeittaa myös!Se on se vauhti,vaara ja temput.Ei ole kyllä homostelun kanssa mitään tekemistä,eikä täällä olevat näköjään tunne lajia.Käykää jossain nettisaitilla katsomassa joku kova videopätkä,että olisi edes jotain hajua aiheesta.

        harrastaja.Moottoripyöräjengiläiset useimmiten taas ovat ääliöitä kokkelinvetäjiä,mukana rikollisessa toiminnasssa ja skeittimaailmaan ei moinen kuulu.Jos sellainen on 'oikean miehen mitta',niin mielummin sitten vaikka homo kuin idiootti prätkäjengiläinen!Moni räppääjä,snoukkaaja,bmx:lla temppuileva ja extreme-lajeja harrastava,harrastaa myös skeittausta ja tytötkin ovat alasta kiinnostuneet.


    • ....

      Ei jumalauta, te ette tajuu mistään mitään. Skeittaajat ei ole yhtään sen naisellisempia, kuin lätkäpelaajat, eikä skeittausta voi verrata balettiin ja skeittaus on parempi harrastus ku baletti, koska siinä saa enemmän liikuntaa ja skeittaajat on yhtä homoi ku balettitanssijat

      • Herra Saku

        ovat naisellisempia kuin itse tajuavat. Heidät voidaan rinnastaa hyvin balettitanssijoihin sillä erolla että niillä on se pirun koliseva lauta jalkojen alla.
        Meidän porukassa ainakin skeittaajia pidetään homoina ja on ihan yhdentekevää mitä ne itte sanoo.


      • ja muut rinteillä veivaajatkin
        Herra Saku kirjoitti:

        ovat naisellisempia kuin itse tajuavat. Heidät voidaan rinnastaa hyvin balettitanssijoihin sillä erolla että niillä on se pirun koliseva lauta jalkojen alla.
        Meidän porukassa ainakin skeittaajia pidetään homoina ja on ihan yhdentekevää mitä ne itte sanoo.

        ovat?

        Taitaisit ansaita nobelin
        valtavan viisaasta
        kirjoituksestasi...


    • Homoi?!

      Mistähän olet tämän tiedon lukenut? Wikipediasta? Ei miten ihminen voi olla noin tyhmä, etä lähtee väittelemään asiasta mistä ei itse tiedä yhtään mitään. Eikö snoukkaajat ole yhtä homoi ku samanlaisia temppuja nekin tekevät?

      • Masa

        senhän kaikki jätkät tietää että skeittajat oon
        nynnyjä ja homoja. Ei ne mitään oikeita miehiä oo.
        Tööt.


    • Että kaikkea kanssa

      Sopii käydä kokeilemassa sitä laudanpätkää ja kirjoitaa sitten oliko "homojen" hommaa...voipi tulla hiki kenelle urheilíjalle vaan, on aika kovaa hommaa ja tyttömäisyys kaukana,saati sitten baletti =)
      Tunnen monia suomalaisia ja ulkolaisia skeittaajia ammattini puolesta, yksikään ei ole homo! Katselkaa vaan viereenne arvostelijat, moniko on piilohomo kavereistanne?!!

    • Einari

      eihän se homous tule esille ihan nuorena. Kyllä skeittaaminen muistuttaa paljonkin balettitanssia.
      Joku kirjoitti jossain ' vauhdin hurmasta'. Kyllä fillarilla päsee nopeammin eteenpäin kuin typerällä skeittilaudalla ja lisäksi on joku päämäärä kuin seistä tyhmänä paikalla tunnista toiseen naapureita häiritsemässä.
      Eihän se porukka itse tieteenkään tajua mitään ennenkuin vuosia myöhemmin: Eiks meillä balettitytöillä ollut silloin hauskaa???

      • sä....

        et ainakaan tiedä skeittaamisesta yhtään mitään!Ei skeittilaudalla ole tarkoituskaan mennä eteenpäin niin kuin fillarilla.Taidat sitten kuulua prätkäjengiin,yhtä idiootilta ainakin vaikutat.Kulttuurielämykset taitaa muutenkin olla suurelta osalta täällä aika vähissä,kun ei oikein tiedä baletistakaan mitään.Hyvä sivistynyt joukko!!!Oletteko jonkun vanhempia kaikki??se parhaiten nauraa...


      • 50+
        sä.... kirjoitti:

        et ainakaan tiedä skeittaamisesta yhtään mitään!Ei skeittilaudalla ole tarkoituskaan mennä eteenpäin niin kuin fillarilla.Taidat sitten kuulua prätkäjengiin,yhtä idiootilta ainakin vaikutat.Kulttuurielämykset taitaa muutenkin olla suurelta osalta täällä aika vähissä,kun ei oikein tiedä baletistakaan mitään.Hyvä sivistynyt joukko!!!Oletteko jonkun vanhempia kaikki??se parhaiten nauraa...

        olipa hauska näky kerran kaupungilla, joujoublingbling-man kulki polleana valkoisissa lökäpöksyissä,persvako vilkkuen. Ei siinä mittään, mutta kalsarinreunat näky ja niissä luki ympäriinsä liki kissankokoisin kirjaimin kani kani kani kani.
        Meinasin pullaan tukehtua oli niin hilpeä näky. Päiväni oli pelastettu!


      • vaan
        50+ kirjoitti:

        olipa hauska näky kerran kaupungilla, joujoublingbling-man kulki polleana valkoisissa lökäpöksyissä,persvako vilkkuen. Ei siinä mittään, mutta kalsarinreunat näky ja niissä luki ympäriinsä liki kissankokoisin kirjaimin kani kani kani kani.
        Meinasin pullaan tukehtua oli niin hilpeä näky. Päiväni oli pelastettu!

        kateellinen,kun itselläsi ei ole varaa karl kanin tuotteisiin.Ei ihme,että näytät mattinykäselle.


      • joujoublingbling-mänin
        vaan kirjoitti:

        kateellinen,kun itselläsi ei ole varaa karl kanin tuotteisiin.Ei ihme,että näytät mattinykäselle.

        seksuaalisista kyvyistä, että oli kirjoittanut housuihinsa kani ympäriinsä. pupuhan pökkii minkä kerkee. Sulla ei taida olla huumorintajua.

        Jos joku on suunnitellu kalsareita(kin) ja roiskii nimeään ympäriinsä, eipä juuri kiinnosta maksaa siitä, että joku narsisti saa nimensä esille.


      • Nååb

        Keksit vain, koska et osaa itse skeitata. Ja, näkeehän sen jo puhetyylistä, että olet sama henkilö kuten, Kalle, Emma, ja nämä muut nimimerkit, joiden nimenä on jonkun ihmisen nimi. Olet gay, ja ensinnäkin säälittävä.


    • tyttö

      Itsekin olin kiinostunut lapsena skeittauksesta ja siis olen tyttö ja meilläpäin en ollut ainoa tyttö joka sitä harrasti. Tosin emme missään rampilla uskaltaneet vaan lähinnä ihan asfaltilla opetelimme erillaisia temppuja. On sitä monet ihmetelleet. En ollut mitenkään poikamainen vaan nukeilla leikkivä ja tanssimistakin harrastin.

    • Emma

      tulevat yhteiskunnalle kalliiksi.Varsin monessa paikassa ( torit, pihat, bussipysäkit jne) on asfaltti poistettu ja laitettu tilalle kiviä jotta ei skeittaajat pääsisi skeittaamaan sillä paikalla.
      Tulee kalliiksi.
      Minäkin luin netissä jostain tutkimuksesta jossa sanottiin että 80% skeittaajista ovat/ tai kehittyvät homoiksi. Se liittyi jotenkin johonkin
      luonnejuttuun jos tajusin oikein. Eli että toiset
      tutkivat maailmaa ja liikkuvat ympäriinsä kun toiset taas seisovat paikallaan tuntikausia liikkumatta minnekään vaan
      ovat vaan kiinnostuneita itsensä esittämisestä.
      ( Ihaile minua ja kroppaani!)

      • vasta tutkimus

        että nuorilla huippuseuroissa pelaavilla jääkiekkoilijoilla on
        jonkinlainen alkoholiongelma. . . .


      • jalkapallokenttiä, jääkiekko-

        kaukaloita, urheiluhalleja, nuorisotaloja . . .


      • Nauraa!!!!

        Vai oikein kehittyvät homoiksi?? Siis skeittaritko seisovat tuntikaupalla paikoillaan liikkumatta minnekkään??? Outoa, luulin, että skeittaus on aika vauhdikas laji.

        Yleensä kun viitataan tutkimuksiin, on suotavaa kertoa mikä tutkimus on kyseessä ja mistä tiedon voisi tarkistaa. En nimittäin usko todellakaan että 80% skeittaajista on homoja, saatikka sitten KEHITTYY (?) sellaiseksi. Minkäköhän alan professori tuollaisia juttuja repii :-DD HAH HAH


    • ...huilu

      Harrastan balettia. En kyllä, vaikka kuinka mietin näe yhtään mitään samaa skeittauksessa ja baletissa. Se ken moista uskoo ja siitä kirjoittaa kokeilkoon!! Kateus on sairaus!! Hankkiutukaa ihmeessä hoitoon!!

      • haistakaa paska

        OIkeest vähä täs keskutelus joku on TYHMIÄ teitä vaan karehduttaa ku itte ette pysty tekeen tempuja laudan palalla ja ei se mun mielest oo homojen hommaa et vedetään rampilta jakaperin volt tai sellanen se on kovaa homaa moni hyvä skeittari niilä on hyvät refleksit ja kaikki skeittarit jotka mä tunnen niin ne on heteroja.Tää on aiva selvästi sellaisia ihmisiä jotka ei itte pysty samaan ku jotku skeittarit ja yhtä hyvin jalkapallos voi olla homoja skeittaus on yks elämänj tapa liikua lökä pöksyt jalas aiva sama ku jokku hevarit liikuu mustis.Vittu mä oon sitä mielt et joitain ihmisiä ärsyttää niin paljo ku ne ei pysy laudan pääl ja jos se on niin tansimaist niin kokeilkaapa hypätä laudalla rappusten kaiteele ja liukua alas HOMOT.


    • juoksija

      Skeittaajat eivät ole homoja, ne on vain lapsellisia ja luusereita. Niitten on pakko hyppiä laudan päällä, kun se on coolia muitten luusereitten mielestä, jotka eivät myöskään käy työssä. Ihan niinkuin snoukkaajatkin.

      Sen sijaan pyöräily on homojen hommaa. Itse pari vuotta sitten poljin Espoossa 14km päivässä töihin pyörällä kesät ja talvet. Sitten tuli nuori huonosti kasvatettu virolainen ja pölli mun pyörän. Sen jälkeen ostin uudet lenkkarit ja aloin taas käymään lenkillä. 5 kilometrin kevyellä hölkkälenkillä meinasi henki lähteä, niin huonoon kuntoon olin päässyt pyöräilemällä.

      Katsokaa nyt niitä näin kesällä. Äijillä on kireät trikoot ja pakarat pitkällä sotkevat menemään. Eikä edes kunto nouse. Pisimmillä reiteillähän ne käyttää vaippoja. Kakkahomoja ne on.

    • joskus kokeillut ei

      On helppoa leimata homoiksi ihmiset jotka tykkäävät haasteista. Skeittaaminen kun ei ihan helppoa ole. Itse en osaa mutta poikani 7-v yritti ekaa kertaa ja lannistumatta nousi laudan päälle aina kunnes onnistui. mIelestäni lopuks aika nopeesti ja hyvin. Rohkaisin häntä siihen ja olen itse ramppejen ohi kävellessäni ihaillut vähän vanhempia jotka osaavat hyvinkin.
      Miksi taitoa vaativaa lajia harrastavia pitäis leimata homoiksi?? Se on varmaan helppoa kun itse ei viitsisi jos ei heti onnistu. Miks lajit joissa ei ole mitään haastetta olis jotenkin heteromaisempia? Tsiiiiisus mitä porukkaa ja mitä väitteitä... Eiköhän homoja nyt ole missä lajeissa tahansa. Alkper väitteellä ei ole mitään todellisuus arvoa. Sori vaan:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe