Akaattikotiloni "Aku" hävis yhtenä äivänä, eikä vaan löyvy mistään:( karkas terrasta...:'(
Aksuhukku..:(
6
600
Vastaukset
- kotilo-kaktusfani
Sääli.Minä joudun lopettamaan aksuni lähipäivinä koska sen kuori on suurimmaksi osaksi hajalla
:,(:(:(:(:(- vivi
kenet?yhyy...miten sen kuori hajos?miten sä aiot lopettaa sen.eiks se oo aika iso?
- kotilo-kaktusfani
vivi kirjoitti:
kenet?yhyy...miten sen kuori hajos?miten sä aiot lopettaa sen.eiks se oo aika iso?
No se oli lattialla jaloittelemassa.Ja en huomannut sitä ja astuin vahingossa sen päälle:( :( :( Mutta se onneksi kuoli itsestään.Isäni sen lopetti en minä olisi pystynyt.Isäni laittoi sen pahviseen rasiaan ja hautasi sen.Istutin haudalle 4orvokkia ja ympäröin sen kivillä.Nyt olo on jo parempi kun se on haudattu.
- kotilo-ja-gekkofani
kotilo-kaktusfani kirjoitti:
No se oli lattialla jaloittelemassa.Ja en huomannut sitä ja astuin vahingossa sen päälle:( :( :( Mutta se onneksi kuoli itsestään.Isäni sen lopetti en minä olisi pystynyt.Isäni laittoi sen pahviseen rasiaan ja hautasi sen.Istutin haudalle 4orvokkia ja ympäröin sen kivillä.Nyt olo on jo parempi kun se on haudattu.
osaa :(
- Lott
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
osaa :(
Onneksi se sit kuoli itestään...:( Otan osaa suruusi..
Ajattelin, et pitää järjestää Akulle leikki hautajaiset, jos sitä eivaan löyvy...
Minkä kokoinen se sun haudattu aksu oli? - kotilo-kaktusfani
Lott kirjoitti:
Onneksi se sit kuoli itestään...:( Otan osaa suruusi..
Ajattelin, et pitää järjestää Akulle leikki hautajaiset, jos sitä eivaan löyvy...
Minkä kokoinen se sun haudattu aksu oli?Suunnillen 6cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284978Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova611839HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1091784- 1081628
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel281383Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p220872- 71861
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.40754- 53752
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen51741