Akaattikotiloni "Aku" hävis yhtenä äivänä, eikä vaan löyvy mistään:( karkas terrasta...:'(
Aksuhukku..:(
6
618
Vastaukset
- kotilo-kaktusfani
Sääli.Minä joudun lopettamaan aksuni lähipäivinä koska sen kuori on suurimmaksi osaksi hajalla
:,(:(:(:(:(- vivi
kenet?yhyy...miten sen kuori hajos?miten sä aiot lopettaa sen.eiks se oo aika iso?
- kotilo-kaktusfani
vivi kirjoitti:
kenet?yhyy...miten sen kuori hajos?miten sä aiot lopettaa sen.eiks se oo aika iso?
No se oli lattialla jaloittelemassa.Ja en huomannut sitä ja astuin vahingossa sen päälle:( :( :( Mutta se onneksi kuoli itsestään.Isäni sen lopetti en minä olisi pystynyt.Isäni laittoi sen pahviseen rasiaan ja hautasi sen.Istutin haudalle 4orvokkia ja ympäröin sen kivillä.Nyt olo on jo parempi kun se on haudattu.
- kotilo-ja-gekkofani
kotilo-kaktusfani kirjoitti:
No se oli lattialla jaloittelemassa.Ja en huomannut sitä ja astuin vahingossa sen päälle:( :( :( Mutta se onneksi kuoli itsestään.Isäni sen lopetti en minä olisi pystynyt.Isäni laittoi sen pahviseen rasiaan ja hautasi sen.Istutin haudalle 4orvokkia ja ympäröin sen kivillä.Nyt olo on jo parempi kun se on haudattu.
osaa :(
- Lott
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
osaa :(
Onneksi se sit kuoli itestään...:( Otan osaa suruusi..
Ajattelin, et pitää järjestää Akulle leikki hautajaiset, jos sitä eivaan löyvy...
Minkä kokoinen se sun haudattu aksu oli? - kotilo-kaktusfani
Lott kirjoitti:
Onneksi se sit kuoli itestään...:( Otan osaa suruusi..
Ajattelin, et pitää järjestää Akulle leikki hautajaiset, jos sitä eivaan löyvy...
Minkä kokoinen se sun haudattu aksu oli?Suunnillen 6cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273425Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122559Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1092519Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072174Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481594Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261536Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146