voisko joku viisas kertoa, mitä eroa näillä kahdella asialla on?
kaikkoontuminen/ilmiintyminen
7
3464
Vastaukset
on sitä, et katoaa yhdestä paikasta ja ilmiintyminen sitä, et ilmestyy melkeen heti toiseen paikkaan. Esim. Pisteestä A pisteeseen B.
- blökä
nosiis kun kaikkoontuu niin eiko silloinkin pitäisi johonkin paikkaan ilmestyä?? en tajunnut selitit kaikkoontumisen epäselvästi.. tajuan kyllä ilmiintymisen mutta en kaikkoontumista
blökä kirjoitti:
nosiis kun kaikkoontuu niin eiko silloinkin pitäisi johonkin paikkaan ilmestyä?? en tajunnut selitit kaikkoontumisen epäselvästi.. tajuan kyllä ilmiintymisen mutta en kaikkoontumista
Siis Kaikkoontuminen ja Ilmiintyminen ovat saman taijan eri vaiheet. Kuvittelepa, että seisot jossain kavereidesi kanssa ja yksi heistä päättää mennä kotiinsa. Sinun kuvakulmastasi katsottuna hän kaikkoontuu pois, eikö? Ja kotonaan hän pelmahtaa ruokapöytään, ja perheensä silmissä siis ilmiintyy paikalle. Koska kun kaikkoonnut, pitäähän sinun mennä jonnekin, vaikka se sitten olisi vain metrin päähän.
Yksinkertaisesti: kaikkoontuminen on sitä kun katoat, ja ilmiintyminen on sitä kun sitten ilmestyt saman tien jonnekin.
- ..........
Silloin kun ilmiintyy jonnekin, kaikkoontuu jostain.
- duvie-westcott
Jos joutuisin asumaan samassa huushollissa ton keskustelun ajaava pässin kanssa, tulisin hulluksi.
- Anonyymi
Kaikkoontuminen tarkottaa lähtemistä ja ilmiintyminen saapumista
- Anonyymi
Kun ilmiinnyt/ kaikkoonnuut teet välisinkin molemmat. Kun se pikka mistä
Lähdet sieltä kaikkoonnut ja se paikka minne menet sinne ilmiinnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522