Miksi jäähdytinneste ei kierrä. Asiasta tulee ilmoitus näytölle merkkivalon muodossa kun flekti menee päälle. Itse veikkaan termostaattia, mutta onko muilla ollut vastaavia ongelmia.
Vastaukset 4
- sitroen.
muuta syytä liene kuin termostaatti jos vesipumppukin pyörii ja on kunnossa. Se vesipumpun rikkoutuminen siten, ettei se pumppaa on teoriassa mahdollista vain valmistusvirheestä; ei ole tullut vastaan 40 vuoden aikana kertaakaan. Zafirassa käytettyjä ratkaisuja en tunne.
- Vesku
Irrota termostaatti koteloineen. Irrota vakiotermari kotelosta varoen tiivistettä. Fillaroi varaosaliikkeelle ja osta uusi. Kokoa koppa, tarkista tiivisteen kunto ja lisää nestettä sen minkä lattialle lorottelit. Merkkiliikkeessä termaria myyvät vain kotelon kanssa, vaikka itse termostaatti on vakiotavaraa. Tulipahan itse purettua vasta jälkikäteen perr..
Hauskaa vappua !- vakiota
Termari ole vakiokamaa, omaani Z18XE moottoriin ei saa pelkkää termaria vaan on ostettava koteloineen päivineen.
- mun
vakiota kirjoitti:
Termari ole vakiokamaa, omaani Z18XE moottoriin ei saa pelkkää termaria vaan on ostettava koteloineen päivineen.
Mulla on -00 zafira 1,8 ja sain termarin eriksee. noin 8,- euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3361472- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116831
- 111812
- 18460
- 38444
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90422