Lontoossa matkatavaroiden...

...säilytys

Niin, tietääkö kukaan voiko Lontoon keskustassa juna/metroasemilla säilyttää matkatavaroitaan lukollisissa kaapeissa tms.? Entä millä hinnalla? Pitää ennen hotellin check-in -aikaa pyöriä kaupungissa jonkin aikaa, ja olisi mukavaa saada tavarat säilöön siksi aikaa!

3

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikko_

      Suosittelen, että viet kamasi hotellille jo ennen check-in-aikaa. Yleensä ainakin ottavat vastaan. Itse jätän tavarani aina check-outin jälkeen hotellille säilöön ja aina on onnistunut. Itse en ainakaan ole huomannut tuubiasemilla mitään left luggage -paikkoja. Taitaa olla pommi-iskujen jälkeen isoissa kaupungeissa harvassa nuo paikat.

      • London fani

        ainkin oli Liverpoolstreetin asemalla säilytyspaikka. Siellä oli tosin henkilöt, jotka ottivat laukut ja ne meni kai metallin tms. paljastimen kautta ensin. Ei siis mitään kaappeja. Ei se niin kauheasti maksanut. En vaan nyt muista, että paljonko...
        Mutta pommit paukahti sen jälkeen, joten en tiedä, onko toiminta enää sama.


    • bigenzo

      Ainakin kaikilla isoimmilla Lontoon juna-asemilla on mahdollisuus matkatavarasäilytykseen, hinta 6 punnan paikkeilla (Liverpool Street).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe